2009-01-18, 04:01
Medlem
TryggYngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quad69
De måste vara Coffee and Cigarettes (2003)
tyckte den var så jääääävla dålig ... långtråkig och dålig...
och tro inte att jag tycker filmen e dålig bara för att de enda dom gör är sitta o prata... jag har sett "The man from Earth" och tyckte den var hur bra som helst.. men denna.. usch

Wtf Coffe and Cigarettes är ju skitskön

Sämsta filmen på ett positivt sätt är ju Plan nine from outer space, den är verkligen dålig men det är ju det som är hela charmen med den.

Man undrar ju dock om inte personerna bakom Disaster Movie bryter den 5:e artikeln i FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna:
"Ingen må utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning"

Värdelös rakt igenom
Citera
2009-01-18, 04:03
Medlem
TheDeepSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Utan tvekan Max Payne!

Så sjukt kass men måste dock ändra min röst till filmen
Disaster movie! Den är så sjukligt, äckligt dålig. Det är ju som att hela konceptet dött och spytt upp en hårig boll med skit som folk kallar film..
Den har ju ingen röd tråd, ingen logik, inga riktiga skämt. Den är inte rolig, utan den bara finns....
Citera
2009-01-18, 04:11
Medlem
Tritecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Såg en film på bio för några år sedan som hette Munchen, handla om nå terrorister som kom och sabbade på OS eller nej föresten har ingen aning om vad den egentligen handlade om eftersom jag nästan somnade därinne.
Väldigt kass och segdragen film var det i alla fall.

Sluta droga nu!
Kanon film
Citera
2009-01-18, 04:37
Medlem
77.s avatar
Har sett sa manga javla daliga filmer, namner dock bara topp tre, och enbart filmer som "mainstream" tycker ar bra, men som jag fan inte kan med:

1. Matrix Trilogin.
"I know everything. But I cant say anything. You know everything too, but you dont know it yet. I dont know anything, but I know everything. Ok, I will say some things. But you wont understand it until you choose to. Now fight, and kiss, and have a highly unmotivated sex and dance orgy scene for 10 minutes. Now fight some more and then I wont say some more things - BUT...... I BELIEVE..."

2. No country for Old men.
Den langtrakigaste, segaste, minst sagande film jag sett pa lange.
Allt intressant som hander i filmen syns inte i sjalva filmen... Verkar som om de tankte "jag vet!!!! Istallet for att gora en film dar det hander grejer, kan vi inte skriva en film dar vi visar allt som hander EMELLAN de intressanta grejerna?? Fan vad nyskapande!!"
Chigurh ar det enda som gjorde att jag inte stangde av skiten.

3. Brave Heart
En tjejfilm, fast for killar. Snyft och grat och elande och krig och lite arofyllda skotska snubbar i kjolar.
"Freeedoooooom!" My ass.
Citera
2009-01-18, 07:31
Medlem
Kan nog vara fifty pills, fruktansvärt usel "komedi"
Citera
2009-01-18, 11:07
Medlem
Michael-McManuss avatar
Underclassman, helt osannolik film. Ett av de största misstagen i filmvärden

http://www.imdb.com/title/tt0373416/
Citera
2009-01-18, 11:12
Medlem
BRZMs avatar
Pearl Harbor. Det enda bra med filmen är när japanerna attackerar.

Det usla med rullen är att den är så otroligt förutsägbar att det är löjligt samt att det är för mycket fokus på KÄRLEK. Blöööuurrk.
Citera
2009-01-18, 11:14
Medlem
Michael-McManuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Pearl Harbor. Det enda bra med filmen är när japanerna attackerar.

Det usla med rullen är att den är så otroligt förutsägbar att det är löjligt samt att det är för mycket fokus på KÄRLEK. Blöööuurrk.

Med andra ord, en amerikanskfilm?
Citera
2009-01-18, 11:17
Medlem
Big_Bites avatar
Freddy got fingered.
Laddade ner den förra veckan efter att ha läst i tråden om bra filmer där många tyckte att det var de roligaste filmen som gjorts.

VÄRDELÖS JÄVLA FILM

Jag skrattade en enda gång under filmen och det var när Tom Green lappade till fruntimmret över ansiktet.
Annars så hade den filmen ingen humor i sig what so ever....och då är jag ändå en sån som gillar sjuk och konstig humor.
Citera
2009-01-18, 12:13
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-McManus
Med andra ord, en amerikanskfilm?

Jepp. Med två "SNYGGINGAR" i huvudrollerna...
Citera
2009-01-18, 14:01
Medlem
Drunkpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 77.
Har sett sa manga javla daliga filmer, namner dock bara topp tre, och enbart filmer som "mainstream" tycker ar bra, men som jag fan inte kan med:

1. Matrix Trilogin.
"I know everything. But I cant say anything. You know everything too, but you dont know it yet. I dont know anything, but I know everything. Ok, I will say some things. But you wont understand it until you choose to. Now fight, and kiss, and have a highly unmotivated sex and dance orgy scene for 10 minutes. Now fight some more and then I wont say some more things - BUT...... I BELIEVE..."

2. No country for Old men.
Den langtrakigaste, segaste, minst sagande film jag sett pa lange.
Allt intressant som hander i filmen syns inte i sjalva filmen... Verkar som om de tankte "jag vet!!!! Istallet for att gora en film dar det hander grejer, kan vi inte skriva en film dar vi visar allt som hander EMELLAN de intressanta grejerna?? Fan vad nyskapande!!"
Chigurh ar det enda som gjorde att jag inte stangde av skiten.

3. Brave Heart
En tjejfilm, fast for killar. Snyft och grat och elande och krig och lite arofyllda skotska snubbar i kjolar.
"Freeedoooooom!" My ass.
Du kan ju inte vara frisk som påstår att klassiker som detta suger:O
Citera
2009-01-18, 14:03
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
Du kan ju inte vara frisk som påstår att klassiker som detta suger:O

Nja. Braveheart är ju faktiskt väldigt, väldigt dålig. Men det är inte den sämsta filmen genom tiderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in