2008-06-02, 12:36
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonken
Da Vinci-koden
Dom kunde fan inte ha gjort den filmen sämre...
Det är väl nästan så den inte räknas? Jag menar boken sög ju getpung. Hur ska då filmen bli bra?
Citera
2008-06-02, 19:50
Medlem
nollie3flips avatar
En av de absolut sämsta filmerna jag har sett är "You got served".
Sån jävla smörja!! Värdelösa skådespelare, dåligt manus, fruktansvärt löjliga stereotypa karaktärer( ghetto-tjejen, den gamla "visa" ghettopappan, den tjocka gangstern osv.)
Ett till minus är att filmen skildrar hiphoparna som några mesar, det svärs inte en enda gång under hela filmen, filmskaparna har försökt skapa en laidback-hiphop känsla genom att använda fraser som "Bro, why ya steppin" osv.
Vill ni se en riktigt jävla skitfilm, så är "You got served" något för dig
Citera
2008-06-02, 20:17
Medlem
knoxahs avatar
Meet the spartans. =D
Citera
2008-06-02, 22:30
Medlem
Gippans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Meet the spartans. =D

Agreed!
Citera
2008-06-03, 00:20
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Såg street kings med kenau revees eller hur han nu stavar på bio för ett tag sedan, kan verkligen inte rekommendera den. En utav dom mest komplicerade filmer jag sett på sistonde..
Citera
2008-06-04, 11:37
Bannlyst
Epic Movie och Meet the Spartans
, två filmer vars enda syfte är att rada upp så många populärkulturreferenser som möjligt, men som skiter i handlingen, skådespeleriet och humorn. Förstår inte hur man kan lyckas göra något så överfördjävligt helvetes dåligt... Stängde av båda filmerna efter 30 min
Citera
2008-06-04, 14:16
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Såg street kings med kenau revees eller hur han nu stavar på bio för ett tag sedan, kan verkligen inte rekommendera den. En utav dom mest komplicerade filmer jag sett på sistonde..

Eh, va? Se Revolver om du vill ha komplicerat skit.
Citera
2008-06-04, 14:21
Medlem
hönsmammas avatar
En av dom sämsta filmerna måste vara Shark attack 3: Megalodon eftersom den där jävla hajen i filmen ändrar storlek hela tiden och det är så dåligt att Animal planet börjar gråta.

Annars är sound of music totalt kass (förutom nazisterna som var rätt kul) då jag hatar alla musikaler utom Sweeney todd för den var rätt kul faktiskt
Citera
2008-06-11, 15:44
Bannlyst
Igår spanade jag in Crocodile av Tobe Hooper
Hade ganska höga förväntningar eftersom att han är ju ingen amatör direkt.
Själva filmen gick ju att se men vad fan va det med krokodilen, såg ut som den hade rymt från nåt nintendo spel. Man ville ju verkligen försöka lura hjärnan att den va riktig men som den rör sig och såg ut så gick det bara inte.
Bland det sämsta animerade djur jag sett.

Själva filmen är definitivt inte det sämsta jag sett men tyvärr så är nog krokodilen det, den får allt att framstå som en riktig katastrof. Filmen är 8 år gammal också, möjligt att det inte gick att göra så mycket bättre då, jag hade hellre sett att dom använt sig av en konstgjord än att ge sig på att göra en med datorn.
Citera
2008-06-11, 16:39
Medlem
"Live Feed" är en asdålig z-version av Hostel. skådespeleri =skit, Special-effekter=skit, fightingsekvenser, klippning så totalt värdelöst.
Får inte tillbaks dessa 80 min som jag lade ut på denna dynga...

Eller så har vi den svenska "Ett hål i mitt hjärta". Ett riktigt prentantiöst konstnärsdravel.
Citera
2008-06-11, 17:15
Medlem
överste kilgores avatar
2001 a space odyssey är nog den sämsta filmen jag sett ( "hotet från underjorden 4" var inte heller så bra men space odyssey tar priset för att den blivit så hyllad), vad fan ser folk hos den filmen egentligen, jag ogillar att bryta en film men på denna var det svårt..tre gånger somnade jag till den innan jag hade sett klart den, jag kämpade för att se tjusningen i den då jag vill vara som alla andra men fan, det går inte. Säg nåt som är bra med filmen förutom att den var nybildande, för det säger alla som inte tycker nåt är bra med filmen.
Citera
2008-06-11, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sotdöd
"Live Feed" är en asdålig z-version av Hostel. skådespeleri =skit, Special-effekter=skit, fightingsekvenser, klippning så totalt värdelöst.
Får inte tillbaks dessa 80 min som jag lade ut på denna dynga...

Eller så har vi den svenska "Ett hål i mitt hjärta". Ett riktigt prentantiöst konstnärsdravel.

Håller med. Ett hål mitt hjärta är rena skiten. Kan ju förvarna dig att inte heller se Moodyssons Container. Den ror hemma alla priser som kan tänkas delas ut till årtusendets mest onödiga och pretentiösa dravel. Hade en idiot kunnat gjort filmen? Ja! Hade en intellektuell kunnat gjort filmen? Ja (med den hade avstått såklart!)!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in