2009-01-18, 16:09
Medlem
77.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
Du kan ju inte vara frisk som påstår att klassiker som detta suger:O

Nej, det ar klart jag inte ar frisk i huvudet som inte gillar vad "alla andra" gillar.

Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Nja. Braveheart är ju faktiskt väldigt, väldigt dålig. Men det är inte den sämsta filmen genom tiderna.

Absolut inte den samsta filmen genom tiderna, det finns hundratals filmer som ar samre.
Finns utan minsta tvekan filmer som ar otroligt mycket samre an alla de tre filmer jag raknade upp, men som som jag skrev sa tog jag bara upp de tre samsta filmerna som "alla andra" gillar, men som jag inte har ett jota till overs for.
Det ar ingen ide att ta upp uppenbart daliga filmer...
Men men, har kommer val ett par axplock, olika genrer och decennier, bara for att:

Daredevil
Anaconda
The blob
Guldkompassen
City of Angels
Back to Back: American Yakuza 2
Citera
2009-01-18, 16:14
Medlem
dawatts avatar
The Wrecking Crew med snoopdog är den sämsta filmen alla kategorier. Hela jävla filmen verkar utspela sig i en enda byggnad.

Nu var det iof ungefär tio år sedan jag såg den, men jag har ännu inte sett något som jag tycker var sämre än den.
Citera
2009-01-18, 16:17
Medlem
Carleoneyähs avatar
Jag måste säga Royal Teenenbums, stavningen på den vet jag inte riktigt. Och sen är ju Simon Sez skitkass också. Och Fear and loathing in las vegas, fann aldrig den intressant alls.
Senast redigerad av Carleoneyäh 2009-01-18 kl. 16:19.
Citera
2009-01-18, 17:50
Medlem
Shoot em up med Clive Owen. DET var en riktig kalkon
Citera
2009-01-18, 18:21
Medlem
pump-action.s avatar
Kommer inte ihåg vad den heter, är väl något/några år gammal, men den där det kommer en tsunami till London. Fyfan vilken kass jävla ursäkt till film. Hatade verkligen den filmen.
Citera
2009-01-18, 18:57
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carleoneyäh
Jag måste säga Royal Teenenbums, stavningen på den vet jag inte riktigt. Och sen är ju Simon Sez skitkass också. Och Fear and loathing in las vegas, fann aldrig den intressant alls.
Royal Tennenbaums?!?! alltså jag vet ju att den långsamma stilen inte tilltalar alla, men du kan väl inte para ihop den med simon sez? jämföra dennis rodman och emma sjöberg med gene hackman och gwyneth palthrow? jag förstår om du inte tyckte att humorn i den var för dig, men vafan? den är ju lätt 4/5, åtminstone 3.5.
Citera
2009-01-18, 19:31
Medlem
Tord_Ywels avatar
War of the Worlds 2. Varför är insidan av robotarna gjorda av rosasprejade skrynkliga lakan? Dessutom är det Asylum som har gjort den.
Citera
2009-01-18, 22:53
Medlem
Whitesnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Hahaha word, stängde ner den efter halva filmen...

SÅ lång tid? Tog kanske inte mer än 20 min innan jag gav upp..
Citera
2009-01-18, 23:01
Medlem
olmanrivers avatar
Känns som folk är väldigt okritiska och blandar ihop största besvikelsen med sämsta filmen.
Citera
2009-01-18, 23:07
Medlem
mx_s avatar
De där filmerna med jackie chan och någon neger som verkligen inte klarar av att tala i normal ton.. Rush hour, så var namnet. I stort sett all action komedi
Citera
2009-01-18, 23:13
Medlem
Micke666s avatar
Tropic Thunder är nog det sämsta skit jag någonsin sett. Jag stängde av efter ca 4-5 minuter då jag märkte att handlingen var gjord för barn i 4-5 årsåldern.
Citera
2009-01-18, 23:15
Medlem
aphexxs avatar
Mortal Kombat 2 eller 3 är nog den sämsta film jag sett. I princip alla filmer som bygger på spel är usla, typ Doom, Street Fighter, Super Mario Bros osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in