2008-09-30, 15:31
Medlem
Pontus900s avatar
Tycker Immortel var ganska kass

Den är iofs baserad på en Sci-fi novell som jag inte har läst men tyckte storyn sög riktigt hårt samt att animationerna var urkassa.
Citera
2008-09-30, 15:36
Medlem
Mr.Deagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus900
Tycker Immortel var ganska kass

Den är iofs baserad på en Sci-fi novell som jag inte har läst men tyckte storyn sög riktigt hårt samt att animationerna var urkassa.

är det den med en stor pyramid som svävar över NY? och jättedåligt gjorda "gudar" från egypten?
Citera
2008-09-30, 16:37
Medlem
sendos avatar
Såg Black Sheep igår, fyfan vilken kass rulle.

Ska tydligen vara en skräckis.

Tänk er en zombie film, fast iställtet är det fåren som springer runt och biter och smittar världen.

BRA FILM
Citera
2008-09-30, 17:16
Medlem
sv1nt0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sendo

Tänk er en zombie film, fast iställtet är det fåren som springer runt och biter och smittar världen.

BRA FILM

OMG!!! vafan är det du säger ?! det är ju rena rama mästerverket. Såg den på bio i Nya Zeeland, hela salongen satt och garvade. Nya Zeeländare har bra humor måste jag säga. Sådana härliga skämt och grymt roliga scener igenom hela filmen. Bara idén med Får som blir galna människoätande monster (fast dom fortfarande är i sin söta och ulliga kropp) är ju briljant. HAHA! loved it!
Citera
2008-09-30, 19:07
Medlem
Knasibass avatar
Crossroads med Britney Spears är helt klart bland det sämsta jag nånsin sett. jag var helt fascinerad över hur galet kass den var
Citera
2008-09-30, 19:14
Medlem
dr.doritos avatar
The Wrecking Crew

den är iofs så dålig att den blir lite rolig
Citera
2008-09-30, 20:22
Bannlyst
Man har ju sett så mycket skit att det är omöjligt att säga, men Daredevil blev jag oerhört besviken på, eftersom jag gillade serien.

Star Trek - Nemesis var också riktigt usel. Den dödade hela Star Trek-vågen.
Citera
2008-09-30, 20:26
Medlem
Barkin_Doggs avatar
Scary Movie 4 ... Tror jag fick fram ett... krystat skratt under hela filmen.
Citera
2008-09-30, 20:26
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sendo

BRA FILM
Du är ju dum i huvudet om du satt filmen igenom och trodde att det var en skräckfilm.
Det är en komedi och den är jäkligt rolig!
Citera
2008-09-30, 20:30
Bannlyst
Mala noche

Mala noche.

Regisserad av Gus van Sant (en av hans äldre filmer, dock ganska nyligen utgiven i Sverige. Det kunde de ha låtit bli). En snabb titt på imdb visar att ingen av huvudrollsinnehavarna gjort något sen dess, i stort sett. Inte så konstigt, för jävlar vad usla de var.
Citera
2008-09-30, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
OMG!!! vafan är det du säger ?! det är ju rena rama mästerverket. Såg den på bio i Nya Zeeland, hela salongen satt och garvade. Nya Zeeländare har bra humor måste jag säga. Sådana härliga skämt och grymt roliga scener igenom hela filmen. Bara idén med Får som blir galna människoätande monster (fast dom fortfarande är i sin söta och ulliga kropp) är ju briljant. HAHA! loved it!

Hahaha wooord! Den är så sjukt rolig
Citera
2008-09-30, 21:25
Medlem
open your eyess avatar
Spitfire grill, Howards End, Juno, 222, etc...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in