2008-12-01, 18:17
Medlem
Göta Kanal 2 en av dom sämsta filmerna jag har sett.Dom som var med och gjorde filmen borde få spösraff.När jag satte mig ner för att se den räknade jag med att få se en komedi men istället blev jag mer och mer förbannad ju längre filmen gick.När den var slut skämdes jag för att jag hade sett den.Jävla tur att jag inte slösade några pengar på den akta er för den.Jag misstänker att Rallybrudar som går på bio just nu är lika jävla dålig.Oftast är svensk film bara skit undrar hur det kommer sig.
Citera
2008-12-01, 19:34
Medlem
28 veckor senare. 28 dagar var ju en hyfsad film, men när jag såg den här dyngan till uppföljare blev jag så förbannad. Var finns logiken? Okej, okej det är trots allt en zombie-film, men lite logik måste det väll ändå finnas, eller? Varför betror USAs militär en vaktmästare med en nyckel som gör att han kan komma åt precis allting och hur i helvete kan två tungt beväpnade soldater inte ha ihjäl honom när han väl har smittats? Varför låser man in en massa människor i en källare men bryr sig bara om att bevaka ena in/utgången? Jag blir lessen bara jag tänker på den här sorgliga ursäkten till film.
Citera
2008-12-01, 22:49
Medlem
Promo._s avatar
The Cycle (2008)

En otroligt dålig skräckfilm. Budgetfilm. Dåliga skådespelare, dålig story.
Den var verkligen som de flesta andra skräckfilmerna som görs nu för tiden, fast den var liksom mycket sämre då de verkar ha haft väldigt låg budget till att göra filmen. Den var tragiskt dålig i alla fall.

Kan inte för tillfället komma på någon annan otroligt dålig film. Nog har man sett många skitdåliga filmer genom åren, vissa sämre än andra. Det är fan otroligt att vissa filmer ens kommit ut, eller ens blivit tillåtna. Det är sorgligt.
Citera
2008-12-02, 20:59
Medlem
CM0102s avatar
Blå måndag. Herre min skapare vilken genomusel film, ändå älskar jag den. Så fruktansvärt B att den förvandlas till den bästa av komedier.
Citera
2008-12-02, 21:19
Medlem
"Rec", WTF ? :S sämsta på riktigt länge.
Citera
2008-12-02, 21:21
Medlem
despots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fOhrman
"Rec", WTF ? :S sämsta på riktigt länge.

VA?!? typ årets skräckfilm! fick fan hjärtklappning i slutscenen
Citera
2008-12-02, 21:45
Medlem
Fleggards avatar
fan detta är svårt. Man har sett så många dåliga, fast samtidigt komiskt dåliga filmer... Asså jag har svårt för såna gulligull skitfilmer. Typ som den nördiga där en famlij fastnar på en ö, och blir typ "familjen robinson Cruse" och sånt trams. Usch.
Citera
2008-12-02, 22:27
Bannlyst
into the wild var dålig.
Citera
2008-12-02, 22:30
Medlem
Hirvis avatar
Kanske skrivit innan man värt igen.

Satan's little helper.

Den enda filmen i mitt liv där jag SERIÖST svurit över en rollinnehavare, den förbannade ungen förstör HELA filmen och ingenting känns realistisk, jävla usel skitfilm och regissören / castaren förtjänar att DÖ en plågsam jävla DÖD, äckligt.
Citera
2008-12-03, 01:39
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
into the wild var dålig.

Haha, så du menar att den var riktigt dålig?
Vad var det som var dåligt med den filmen?

Jag trodde att syftet med denna tråd var att skriva om usla grejer dvs Alexander eller något av Uwe Boll´s alster...
Citera
2008-12-03, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Göta Kanal 2, den är på en egen nivå

välkommen i klubben, satan vad den suger asså.

nu kom jag f.ö. på ytterligare ett gäng RIKTIGT dåliga filmer, Polisskolan filmerna. Har bara en sak att säga, usch, usch usch!
Citera
2008-12-03, 18:04
Medlem
Heartbreak Hotel. Enda gången jag blivit riktigt jävla förbannad när jag sett på film. Hade kunnat döda just då. Se upp för dårarna är också en av de sämsta någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in