Sagan om ringen filmerna är 3 timmar av skit, fullständigt värdelösa har inte ens sett den 3dje filmen och har inga planer på att göra det heller. Aldrig mer 3 timmar av folk med konstiga öron och annat fanskap..
haha glömde ju sagan om ringen håller med värdelös dynga
Den fjärde Hajen-filmen är nåt som ploppar upp direkt. Men den är ju rolig, det får man ge den. Trean är nästan i samma kalkonklass
Dude where's my car, Beerfest och liknande gör mig rätt arg väldigt snabbt.
Riktigt misslyckade tonårskomedier är nog fan det värsta.
Riktigt misslyckad action är i alla fall lätt att skratta åt.
Battle royale 2, fyyy faaaaan! Hur kan man förstöra en sån film när 1:an var hur jävla grym som helst, kan varken tro mina öron eller ögon när jag ser den filmen, har ännu inte orkat se klart på den för den är så jävla fjantig..
Starship Troopers 2 , Som nämnts tidigare fast 1an var en fantastiskt bra film.
Bottoms up , Nämns tidigare Paris Hilton stapplar igenom filmen med det sämsta skådespeleri jag någonsin skådat, hon lägger mycket energi på att försöka se snygg ut och har samma min genom hela filmen.
Tresure Raiders , Riktigt dålig film som försöker efterlikna National Treasure. Verkade som om skådespelarna aldrig stått framför en kamera innan helt klart usel .
Jag är dålig på att komma ihåg usla filmer, men två som jag kan komma ihåg är (1) "Nattbuss 47": Jag tror det var 47 iallafall. Svensk lågbudgetrulle med obefintligt skådespeleri, totalt genomusel. (2) "The Fast and the Furious: Tokyo Drift": Nej herrejestanes vad den här sög åsnedase. Jag såg bara en halvtimme -- till min stora förskräckelse gillade mitt sällskap skiten, så jag gick hem -- men det blotta faktumet att filmens enda syfte är att få tonårskillar att dregla över bilar och brudar är så pinsamt uppenbart att de nästan verkar ha improviserat sig genom hela filmen *stannar för att andas* ...
Av ren princip rankar jag Paris Hiltons filmer lägst. Av samma princip vägrar jag se dem.
Nattbuss 807.. Det roliga med den titeln är att 807 inte ens är en nattlinje, utan den övergår till linje 892 nattetid.
Dom lyckades alltså med det makalösa att få in en blooper i titeln. Något som skulle komma att skvallra om filmens kvalitet i övrigt.