2008-11-22, 23:11
Medlem
FridgePacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haringet
saw 4 ligger bra till, satan vilken usel film asså.

Lite kul att man såg den för första gången igår natt då

Har man sett I. II. III så får man ju se resten också, så resonerar jag.

Gillar dom inte speciellt, börjar bli lite utdragna, som Prison Break.
Citera
2008-11-23, 10:42
Medlem
mr beefcakes avatar
tunnel rats. vietnamrulle inspelad in sydafrika. uve boll har gjort den
Citera
2008-11-23, 11:30
Medlem
blotarns avatar
Ghosts of(from? minns inte) Mars.
Där snackar vi skit. Jason Statham är med (ett stort plus, så stort att det sänker filmen ytterligare) och gör en bra insats som vanligt. Fast, filmen tappar fort greppet om det väsentliga och faller ner i en djup skåra av simpel slakt och "rädda tjejen!"-tema.

En tvättäkta film från anus enligt min mening.
Citera
2008-11-28, 22:49
Medlem
skabbhundens avatar
Såg precis Arn, har aldrig sett så usel klippning innan. Filmen hade sina höjdpunkter och var definitivt bättre än ettan men fy f'n va kass klippning. Sista striden var epic
Citera
2008-11-28, 23:18
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbhunden
Såg precis Arn, har aldrig sett så usel klippning innan. Filmen hade sina höjdpunkter och var definitivt bättre än ettan men fy f'n va kass klippning. Sista striden var epic
Var klippningen sämre än i Man on Fire? Jag har inte sett Arn, (kommer aldrig att göra det heller) det är därför jag undrar.
Citera
2008-11-28, 23:22
Medlem
skabbhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Var klippningen sämre än i Man on Fire? Jag har inte sett Arn, (kommer aldrig att göra det heller) det är därför jag undrar.

Har tyvärr inte sett Man On Fire.
Citera
2008-11-29, 15:41
Medlem
Worezs avatar
Helena Bergströms "Se upp för dårarna!" kan möjligtvis vara den sämsta film jag någonsin sett.
Handlingen är pinsamt dålig, manuset verkar obefintligt och skådespelarinsatsen ska vi inte prata om. Ta t.ex. när blatte-tjejen och den blonda sitter i matsalen och invandrartjejen blir påhoppad av någon som troligtvis i verkligheten inte ens skulle fått kommit på intervju till Polishögskolan.

De inser då att han är rasist, och drar därför slutsatsen att är man rasist måste man ju vara kriminell! Bäst att kolla upp honom.

Efter jag sett skiten satt jag förstumad, är det möjligt att göra en sämre film?
Citera
2008-11-29, 15:44
Medlem
RickardTheBraves avatar
Korpen flyger och nån film som är baserad på en bok någon norsk Nobelprisvinnare skrivit.

Även 'Seed' som Uwe Boll gjort.
Citera
2008-11-29, 17:24
Medlem
Göta Kanal 2, den är på en egen nivå
Citera
2008-11-29, 17:29
Medlem
SLR-08s avatar
somliga säger att det var ett mästerverk men jag säger katastrof

Death Proof
Citera
2008-11-29, 19:19
Bannlyst
Arn... sliskigt snuskigt...
Citera
2008-11-30, 00:52
Medlem
KruxZs avatar
Oasis of the Zombies aka Bloodsucking Nazi Zombies är riktigt sjukt jävla kass. Det går inte att beskriva med ord hur dålig den är. En annan fördjävla dålig film är Date Movie. Jag förstår inte varför man ska göra parodi på något så pass roligt som Meet the family. Parodi på komedi känns jävligt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in