2008-08-05, 00:17
Medlem
Crossmacks avatar
Hancock

Den var det sämsta jag någonsin har sett.
Citera
2008-08-05, 13:55
Medlem
Drar mitt strå till stacken och säger xXx2, State of the union.
Första filmen funkade som bakfylleunderhållning en regnig söndag med en pizza... Men den här???
Köpte skiten på dvd, fråga mig inte varför. Har somnat 3ggr när jag försökt titta på skiten.
Ika i rutan (de gamla barnprogrammet) är fan mer underhållande.
Säkert nån som gillar den, men smaken är som röven, klöven....
Citera
2008-08-05, 14:03
Medlem
Nullisecunduss avatar
Bullamakanka

Ofattbart usel film 1984, ett försök på att vara nån slags komedi(Australien?), obegriplig handling, köpte den på 90-talet från nån marknad för tio kronor, köpet var lika obegripligt som filmen ifs
Citera
2008-08-07, 15:27
Medlem
hancock har ju tappat det, började bra men slutade sämre än sämst

iförsig går det inte att göra sämre film än van helsing
Citera
2008-08-07, 15:38
Medlem
FNGs avatar
Måste hålla med om att Hancock började OK men slutade riktigt, riktigt sämst.

Men man måste faktiskt ge lite cred till manusförfattaren(na) som har lyckats få fram en film där man faktiskt
.

Jag såg den på bio, mer än lovligt bakis och jag måste erkänna att jag vid tillfälle skrattade gott. Men en stor upplevelse, nix! Inte heller den sämsta filmen jag sett där priset fortfarande går till filmen Real Bullets som jag skrev om i mitt första inlägg i den här tråden
Citera
2008-08-27, 21:55
Avslutad
Dragon Fighter hamnar på min toplista handlingen och skådespeleriet var från en annan värld..
Citera
2008-08-27, 21:58
Medlem
barkeepers avatar
Waterworld....

...med tanke pa budgeten borde den varot mycket battre.

Och sa ar The Big Lebowski en oerhort overreklamerad film.
Citera
2008-08-31, 19:46
Medlem
Cube
Vart fan ska man börja? Idéen, hade möjligtvis kanske kunnat bli en hyfsad psykologisk thriller, men icke icke, manuset borde körts genom dokumentstrimlaren efter första läsningen. Sämre skådisar har jag inte sett i 7th Heaven ens, manusförfattare och regissör ett pack inkompetenta idioter, världens sämsta produktion, foto & musik uselt, klippning och övergångar skrattretande. Det allra sämsta var ju dock att filmen var så totalt meningslös eftersom att handlingen inte förklarades på något sätt i slutet.

The Village
Va i helvete tänkte dom här? Filmen bara vänder i mitten och blir en helt annan film än vad den började som, så otroligt svagt och uselt.

Stay Alive
Eh... töntigaste idéen evurr? Skådespeleri lika illa som Cube.
Citera
2008-08-31, 20:06
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltgurkan
Cube
Vart fan ska man börja? Idéen, hade möjligtvis kanske kunnat bli en hyfsad psykologisk thriller, men icke icke, manuset borde körts genom dokumentstrimlaren efter första läsningen. Sämre skådisar har jag inte sett i 7th Heaven ens, manusförfattare och regissör ett pack inkompetenta idioter, världens sämsta produktion, foto & musik uselt, klippning och övergångar skrattretande. Det allra sämsta var ju dock att filmen var så totalt meningslös eftersom att handlingen inte förklarades på något sätt i slutet.

The Village
Va i helvete tänkte dom här? Filmen bara vänder i mitten och blir en helt annan film än vad den började som, så otroligt svagt och uselt.

Stay Alive
Eh... töntigaste idéen evurr? Skådespeleri lika illa som Cube.

The village hade en bra och roligt twist och cube är inte alls så dålig som du målar upp den som
Citera
2008-08-31, 21:00
Medlem
Gippans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
The village hade en bra och roligt twist och cube är inte alls så dålig som du målar upp den som

Håller fullständigt med om det, Cube är en av dom bättre B-Filmer jag någonsin sett
Citera
2008-08-31, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
...med tanke pa budgeten borde den varot mycket battre.

Och sa ar The Big Lebowski en oerhort overreklamerad film.

Fy på dig, att ens nämna The Big Lebowski i denna tråd är snudd på förtal
Citera
2008-09-01, 10:10
Medlem
ttals avatar
Hata göteborg den var så jävla värdelös....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in