Drar mitt strå till stacken och säger xXx2, State of the union.
Första filmen funkade som bakfylleunderhållning en regnig söndag med en pizza... Men den här???
Köpte skiten på dvd, fråga mig inte varför. Har somnat 3ggr när jag försökt titta på skiten.
Ika i rutan (de gamla barnprogrammet) är fan mer underhållande.
Säkert nån som gillar den, men smaken är som röven, klöven....
Ofattbart usel film 1984, ett försök på att vara nån slags komedi(Australien?), obegriplig handling, köpte den på 90-talet från nån marknad för tio kronor, köpet var lika obegripligt som filmen ifs
Måste hålla med om att Hancock började OK men slutade riktigt, riktigt sämst.
Men man måste faktiskt ge lite cred till manusförfattaren(na) som har lyckats få fram en film där man faktiskt
kör upp någons huvud i en annan persons röv
.
Jag såg den på bio, mer än lovligt bakis och jag måste erkänna att jag vid tillfälle skrattade gott. Men en stor upplevelse, nix! Inte heller den sämsta filmen jag sett där priset fortfarande går till filmen Real Bullets som jag skrev om i mitt första inlägg i den här tråden
Cube
Vart fan ska man börja? Idéen, hade möjligtvis kanske kunnat bli en hyfsad psykologisk thriller, men icke icke, manuset borde körts genom dokumentstrimlaren efter första läsningen. Sämre skådisar har jag inte sett i 7th Heaven ens, manusförfattare och regissör ett pack inkompetenta idioter, världens sämsta produktion, foto & musik uselt, klippning och övergångar skrattretande. Det allra sämsta var ju dock att filmen var så totalt meningslös eftersom att handlingen inte förklarades på något sätt i slutet.
The Village
Va i helvete tänkte dom här? Filmen bara vänder i mitten och blir en helt annan film än vad den började som, så otroligt svagt och uselt.
Stay Alive
Eh... töntigaste idéen evurr? Skådespeleri lika illa som Cube.
Cube
Vart fan ska man börja? Idéen, hade möjligtvis kanske kunnat bli en hyfsad psykologisk thriller, men icke icke, manuset borde körts genom dokumentstrimlaren efter första läsningen. Sämre skådisar har jag inte sett i 7th Heaven ens, manusförfattare och regissör ett pack inkompetenta idioter, världens sämsta produktion, foto & musik uselt, klippning och övergångar skrattretande. Det allra sämsta var ju dock att filmen var så totalt meningslös eftersom att handlingen inte förklarades på något sätt i slutet.
The Village
Va i helvete tänkte dom här? Filmen bara vänder i mitten och blir en helt annan film än vad den började som, så otroligt svagt och uselt.
Stay Alive
Eh... töntigaste idéen evurr? Skådespeleri lika illa som Cube.
The village hade en bra och roligt twist och cube är inte alls så dålig som du målar upp den som