2009-02-28, 01:53
Medlem
GoGoUpNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubZeero
LOST In Translation är så dålig att man vill sluta andas:P

Den e jävligt pretto, men jag gillar den faktiskt ^^

Sämst? Svårt att komma på men "Swept Away" med kärringjäveln Madonna e en het kandidat.
Citera
2009-02-28, 02:05
Medlem
En av tidernas absolut dassigaste filmer måste nog fan ändå vara "Jason X"... Nog för att majoriteten uppföljare i allmänhet är dassiga men den är ju fan något i Hästväg... Shit vilken skitfilm!!
Citera
2009-02-28, 12:10
Medlem
apansapiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne111
Jag såg "Death proof" som är gjord av Tarantino. Den var supertråkig. I cirka 50 minuter så får man se tjejer som snackar med varann o det är allt som händer - hur intressant är det?

Sedan kanske det är 5 minuter action o sedan slog jag av, den var för dålig helt enkelt.
Håller med om att den filmen var dålig. Jag orkade bara se 15 min sedan gav jag upp.
Har aldrig lyckats försöka ta mig i kragen och se färdigt filmen. Något inom mig
sätter stopp för det! Annars tycker jag om Tarantinos filmer, men ej denna
Citera
2009-02-28, 12:32
Medlem
Tradkramarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apansapis
Håller med om att den filmen var dålig. Jag orkade bara se 15 min sedan gav jag upp.
Har aldrig lyckats försöka ta mig i kragen och se färdigt filmen. Något inom mig
sätter stopp för det! Annars tycker jag om Tarantinos filmer, men ej denna

Blir ledsen när folk inte ger filmer en chans utan stänger av efter 15min och påstår att hela filmen är skit. För bövelen, hur kan du veta att den är dålig om du inte sett den?

Skärpning.
Citera
2009-02-28, 12:45
Medlem
apansapiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradkramarn
Blir ledsen när folk inte ger filmer en chans utan stänger av efter 15min och påstår att hela filmen är skit. För bövelen, hur kan du veta att den är dålig om du inte sett den?

Skärpning.
Jag tyckte inte ens om anslaget och det säger det hela om filmen, där får man inte misslyckas och i min mening så gjorde de det. Jag skall försöka i framtiden igen
Genom anslaget!
Senast redigerad av apansapis 2009-02-28 kl. 12:58.
Citera
2009-02-28, 14:51
Medlem
TheDeepSixs avatar
Bedtime stories med Adam Sandler.
Var så hemskt dålig på alla vis. Och det första som slog mig var att barn inte är såpass dumma i huvudet som dem är i filmen. När barn är åtta år så pratar dem inte längre bebisspråk och vill höra godnatt sagor. När min lillebror var åtta så ville han spela playstation och svära.

Se den inte!
Citera
2009-02-28, 18:21
Medlem
apansapiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDeepSix
Bedtime stories med Adam Sandler.
Var så hemskt dålig på alla vis. Och det första som slog mig var att barn inte är såpass dumma i huvudet som dem är i filmen. När barn är åtta år så pratar dem inte längre bebisspråk och vill höra godnatt sagor. När min lillebror var åtta så ville han spela playstation och svära.

Se den inte!
Jag såg den igår. Den var inte alls bra, men det mesta beror på Adam sandler, måste han bete sig så barnsligt i varje film han gör?:O Klarar inte av honom!
Citera
2009-03-08, 22:03
Bannlyst
Kommer bara på en på rak arm och det är Sunes Sommar.
Citera
2009-03-08, 22:11
Medlem
dirsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sartana
Kommer bara på en på rak arm och det är Sunes Sommar.

den är ju kung ju
Citera
2009-03-08, 22:13
Medlem
Never back down var fruktansvärt usel och så finns det en norsk film jag lyckats pricka in tre gånger på TV4 som handlar om någon norsk som sedan dör i nån jävla isvak.
Citera
2009-03-08, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dirsp
den är ju kung ju

Kanske det, synd att den är så kass bara.
Citera
2009-03-08, 22:17
Medlem
von_Ss avatar
Farväl Falkenberg. Handlingen är inte ens dålig eftersom det inte finns någon handling. Jag kan lika gärna bara sitta och titta på mig själv en vanlig dag när jag lagar mat, går och handlar och kanske putsar fönster. Helt värdelöst. Den enda filmen som jag pga uselhet inte kollat klart. Stängde av när de sprang runt nakna med hästarna. Fy fan säger jag!

Sen hatar jag Day After Tomorow. Allt är dåligt i den och jag skämdes när jag såg den. Vad fan gör vargarna i filmen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in