2008-08-03, 22:41
Medlem
H0nkens avatar
Hancock. Såg den i går och maken till smörja har jag sällan skådat. Jag blev GRYMT besviken. Vilken jävla skitfilm!
Citera
2008-08-04, 01:45
Medlem
Lunatichais avatar
Blev tvingad av tjejen (ja, jag måste poängtera detta då jag aldrig skulle se en film av detta slag frivilligt) att följa med på What Happens in Vegas. Stundtals grät jag inombords, jösses vilken jävla smörja..
Citera
2008-08-04, 02:38
Medlem
Roller Kids avatar
Minns inte äns vad den heter men var en animerad film som handlade om en pingvin!
Citera
2008-08-04, 10:40
Bannlyst
Ett gäng usla filmer:

Meet the feebles, vart tog allt splatter vägen?! Tyckte även den hade alldeles för lågt tempo, ska dock ses om då det var typ 3 år sen jag såg den sist.

Fredagen den 13:e del 5, lärde de sig inget av Halloween 3?! Kunde lika gärna heta Massacre at the asylum eller liknande.

Hajen 3, jag är typ en av tre människor på hela jorden som tycker denna är sämre än fyran, jag fann Jaws 3 som galet seg och effekterna är väl inget att hurra för heller direkt, fast hatet mot dessa hade nog inte varit lika starkt om det inte hade varit för att jag verkligen älskar första Jaws hehe.;P

Alien Återuppstår, okej, nu var det rätt längesen sist så jag ska väl inte säga nåt egentligen men asså den här filmen, njaa, är den verkligen bra asså? Förutom The Newborn eller vad missfostret nu heter så är det verkligen en film med NOLL Alien känsla, tom. trean hade iaf. Alien känslan men här.... hmmm

Terror på Elm Street 2, Freddy har verkligen alltför lite plats i denna men det var ett tag sen jag såg dessa filmer, ska plöja igenom dom på nytt snart.

Kill Bill 2, en enda lååång utdragen gäsp enligt mig, kommer dock knappt ihåg ett skit då det den första september detta år har gått exakt fyra år sen sist jag såg den, kommer se om den snart.

Transporter 2, ettan gick att se men det här, snacka om asså

Mission: Impossible 2, John Woo, här gjorde du bort dig totalt. Snacka om seg skit asså, sen att det tar en över en timme innan all action börjar och att scenerna upphör lika fort som de kommer gör INTE saken bättre direkt.

Brother, okej, jag var trött och klockan var typ 2 på natten men jag tyckte verkligen att Kitano gjorde bort sig med denna förutom att jag upplevde den som skitseg. Ska dock ses om då det gått nästan ett år sen jag såg den.

Wild wild west, kommentar nödvändig? Får räcka med en
Citera
2008-08-04, 12:44
Medlem
Gippans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalKamelen
Jag vill nog ändra min röst till filmen "Gay niggers from outer space" från 1992. Den är svartvit och bara 20 minuter lång cirka, så det kanske inte räknas? Den handlar i alla fall om bögniggers från rymden som ska ha ihjäl alla kvinnor på jorden så alla ska bli bögar, intressant koncept.

Den filmen är ju helt underbar Lixom, hur full måste man vara för att komma på ett sånt koncept?
Citera
2008-08-04, 12:55
Medlem
Husbögens avatar
"Sånger från andra våningen" av Roy Andersson. Jag kräks på såna filmer som ska vara så "fina och konstnärliga" men inte lyckas förmedla en enda uns av underhållning. Visst, varje scen ser ut som en tavla men det är en film for gods sake, inte nåt jävla museiföremål. Om jag hade velat se tavlor hade jag gått till Moderna Museet.
Citera
2008-08-04, 13:03
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalKamelen
Jag vill nog ändra min röst till filmen "Gay niggers from outer space" från 1992. Den är svartvit och bara 20 minuter lång cirka, så det kanske inte räknas? Den handlar i alla fall om bögniggers från rymden som ska ha ihjäl alla kvinnor på jorden så alla ska bli bögar, intressant koncept.

Haha, den vinner dock pluspoäng för den suveräna titeln
Citera
2008-08-04, 13:44
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamer_2003
Förlåt. Men jag tror inte att du riktigt tänkt igenom det där ordentligt.

Visst du kanske inte tycker de är bra, men det finns OÄNDLIGT många värre filmer än Hancock och The Green Mile. Ingen av dem kanske faller dig i smaken, men de är välgjorda och skådespelarna är bra.

Sätt dig och tänk i fem minuter så lovar jag att du kommer på andra, mycket sämre, filmer.

För din skull satt jag ner och tänkte i 10min men domen blev fortfarande sämsta filmerna jag har sett....
Citera
2008-08-04, 16:42
Medlem
elyss avatar
Amadeus, eller den andra filmen jag såg på Engelska B som fick hela klassen att må psykiskt dåligt.. Handlade om en tjej som ville bli författare och så hamnade hon på psykhem och grejer..
Citera
2008-08-04, 18:52
Medlem
Epic movie... i stark konkurrens av Hajen 4...
Citera
2008-08-04, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Haha, den vinner dock pluspoäng för den suveräna titeln

Hahaha, så jävla sant asså. Hoppas den finns på piratbukten haha.
Citera
2008-08-04, 23:54
Medlem
Bombiss avatar
Cougar Club.. Där jävlar har ni en meningslös film!

Angående "Green Mile", allvarligt talat? Det är en klart sevärd film och hör långt ifrån hemma i detta forum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in