Ett gäng usla filmer:
Meet the feebles, vart tog allt splatter vägen?!

Tyckte även den hade alldeles för lågt tempo, ska dock ses om då det var typ 3 år sen jag såg den sist.
Fredagen den 13:e del 5, lärde de sig inget av Halloween 3?! Kunde lika gärna heta Massacre at the asylum eller liknande.
Hajen 3, jag är typ en av tre människor på hela jorden som tycker denna är sämre än fyran, jag fann Jaws 3 som galet seg och effekterna är väl inget att hurra för heller direkt, fast hatet mot dessa hade nog inte varit lika starkt om det inte hade varit för att jag verkligen älskar första Jaws hehe.;P
Alien Återuppstår, okej, nu var det rätt längesen sist så jag ska väl inte säga nåt egentligen men asså den här filmen, njaa, är den verkligen bra asså? Förutom The Newborn eller vad missfostret nu heter så är det verkligen en film med NOLL Alien känsla, tom. trean hade iaf. Alien känslan men här.... hmmm
Terror på Elm Street 2, Freddy har verkligen alltför lite plats i denna men det var ett tag sen jag såg dessa filmer, ska plöja igenom dom på nytt snart.
Kill Bill 2, en enda lååång utdragen gäsp enligt mig, kommer dock knappt ihåg ett skit då det den första september detta år har gått exakt fyra år sen sist jag såg den, kommer se om den snart.
Transporter 2, ettan gick att se men det här, snacka om

asså
Mission: Impossible 2, John Woo, här gjorde du bort dig totalt.

Snacka om seg skit asså, sen att det tar en över en timme innan all action börjar och att scenerna upphör lika fort som de kommer gör INTE saken bättre direkt.
Brother, okej, jag var trött och klockan var typ 2 på natten men jag tyckte verkligen att Kitano gjorde bort sig med denna förutom att jag upplevde den som skitseg.

Ska dock ses om då det gått nästan ett år sen jag såg den.
Wild wild west, kommentar nödvändig? Får räcka med en