2007-07-16, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Det var iallafall den bästa filmen han har gjort. Little Nicky är ganska rolig också.
Happy Gilmore, Anger Management och Big Daddy är alla bättre än Little Nicky. Hoppas inte Sandler går ner sig och börjar göra mer med Click-stuket.
Citera
2007-07-16, 16:44
Medlem
lill-mes avatar
Fan, glömde nästan en till jävel.
Som slår ALLA filmer någonsin.

Campslaughter

Ett gäng med ungdomar ska åka och ha häftiga fester och röka gräs uppe i en jävla skog nära en sjö.
Men dock så stöter dom på ett litet förhinder, när helt plötsligt festen förvandlas till en skräckscenario!

Med lite lös erotik inolverat, repliker som man verkligen hör är så uppenbart så det är fan sjukt.
Kan ge ett exempel, en polisbil stannar dom. Medans en kille bak i bilen säger med tarvlig engelska. "Oh shit, no. Oh my god, i must hide the stash! This is not good man!". Vill även uppmärksamma att samtliga är nordiska skådespelare, man aldrig sett förut.

Hur som helst, i filmen dör alla av en stor inavlad gubbe. Som har under sitt liv levt i en jordkällare, och matats av en tant. men han bryter sig oväntat lös! och löper amok på folket i stugan.
Sedan vill jag även nämna en störtskön helt oslagbar kommentar i slutet.
En tjej håller i en yxa, och innan hon ska hugga ihjäl "gubben" så säger hon lite klitchight, "Hey freak! Tell yår fränds from me, MOThErFacKer!!!". Sen får han huvudet avslitet, och hon åker hem med bilen.
Citera
2007-07-16, 17:00
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Fan, glömde nästan en till jävel.
Som slår ALLA filmer någonsin.

Campslaughter

Ett gäng med ungdomar ska åka och ha häftiga fester och röka gräs uppe i en jävla skog nära en sjö.
Men dock så stöter dom på ett litet förhinder, när helt plötsligt festen förvandlas till en skräckscenario!

Med lite lös erotik inolverat, repliker som man verkligen hör är så uppenbart så det är fan sjukt.
Kan ge ett exempel, en polisbil stannar dom. Medans en kille bak i bilen säger med tarvlig engelska. "Oh shit, no. Oh my god, i must hide the stash! This is not good man!". Vill även uppmärksamma att samtliga är nordiska skådespelare, man aldrig sett förut.

Hur som helst, i filmen dör alla av en stor inavlad gubbe. Som har under sitt liv levt i en jordkällare, och matats av en tant. men han bryter sig oväntat lös! och löper amok på folket i stugan.
Sedan vill jag även nämna en störtskön helt oslagbar kommentar i slutet.
En tjej håller i en yxa, och innan hon ska hugga ihjäl "gubben" så säger hon lite klitchight, "Hey freak! Tell yår fränds from me, MOThErFacKer!!!". Sen får han huvudet avslitet, och hon åker hem med bilen.

haha, den är så dålig och skämmig !!!!
Citera
2007-07-16, 19:36
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
haha, den är så dålig och skämmig !!!!

Precis, jag menar. Jag hade seriöst föredragit Dr.Phil i 1.30 minuter än att se den smörjan.
Citera
2007-07-16, 19:55
Avstängd
Lacerdas avatar
Shadow puppet var det sämsta jag har sett på länge, kan inte minnas sämre skit, var det ett försök att likna Kubrick på något vis? Vilket jävla fiasko, synd att inte candyman negern slet ut organet på någon av de andra bara för att påminna om oss gamla goda tider.
Citera
2007-07-16, 20:52
Medlem
Whissles avatar
Kommer inte ihåg vad filmen heter. Det var hursomhelst nån lågbudget vampyrfilm. Skådespelarna hade dom i princip plockat från gatan, totalt värdelösa med betoning på totalt. I vissa scener filmade dom över kulisserna så man såg att rummen var gjorda i kartong. Dom skulle också ha en scen där dom kör en bil genom ett hus, givetvis bryr dom sig inte om att det är kartongväggar dom kör igenom, som bara faller ihop platt på backen.

Såg kanske 10 minuter av skiten för jag blev så förvånad över hur dåliga filmer man faktiskt kan komma över sen tog jag bort den.

Edit: Kom på att jag ska ta upp nån lite större rulle också så fler folk kan instämma om hur kass den är.
The ring 2. Den är ju så jävla dålig som skräck kan bli. Jag och polarna skrattade oss genom hela filmen, speciellt då hjortarna eller vad det nu var börjar anfalla bilen, vem fan är rädd för en hjort igentligen?
Alla skräckmoment dom försöker med i den filmen misslyckas så otroligt, man sitter bara där och undrar när skiten ska ta slut.
Citera
2007-07-17, 16:08
Medlem
j.elangas avatar
GÖta Kanal 2.. Fy Fan Vikket Skit!!!
Citera
2007-07-18, 23:05
Medlem
Bourbons avatar
Gudfaderntrilogin

Värre skit får man leta länge efter, handlar i princip om ett par pizzabagare som bråkar. Hällde Colan över tvn och spydde efter att jag sett klart trailern.
Citera
2007-07-19, 10:09
Medlem
Dungeons and Dragons...

So OTROLIGT usel film. Varenda jäkla skådis spelar över till den nivå då man skäms.
Citera
2007-07-19, 10:25
Medlem
Mackan52s avatar
Matrix (alla)

Dom tog en bra idé och förstörde den.
Citera
2007-07-19, 10:28
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourbon
Gudfaderntrilogin

Värre skit får man leta länge efter, handlar i princip om ett par pizzabagare som bråkar. Hällde Colan över tvn och spydde efter att jag sett klart trailern.
Känns som om jag skulle vara en dålig människa om jag kritiserade dig för din smak. Men jag kan inte hålla mig, my god, Gudfadern triologin är mästerverk! Säker på att du verkligen sett dom?

Jag röstar på Dreamcatcher, den är riktigt dålig.
Citera
2007-07-19, 10:55
Medlem
soundsofsciences avatar
nu orkar jag inte läsa igenom hela tråden, men Battlefield earth ligger högt på sämstlistan, med den förlorade travolta den extremt lilla respekt han hade från mig, för att inte TALA om manus eller specialeffekter...

sen så har jag aldrig hatat filmindustrin så mycket som när jag såg "idiocracy" sugigt manus, sugiga skådisar, och ett dvdomslag som försöker sälja skiten som en komedi

edit:stavfelsrättaren var i farten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in