Kommer inte ihåg vad filmen heter. Det var hursomhelst nån lågbudget vampyrfilm. Skådespelarna hade dom i princip plockat från gatan, totalt värdelösa med betoning på totalt. I vissa scener filmade dom över kulisserna så man såg att rummen var gjorda i kartong. Dom skulle också ha en scen där dom kör en bil genom ett hus, givetvis bryr dom sig inte om att det är kartongväggar dom kör igenom, som bara faller ihop platt på backen.
Såg kanske 10 minuter av skiten för jag blev så förvånad över hur dåliga filmer man faktiskt kan komma över sen tog jag bort den.
Edit: Kom på att jag ska ta upp nån lite större rulle också så fler folk kan instämma om hur kass den är.
The ring 2. Den är ju så jävla dålig som skräck kan bli. Jag och polarna skrattade oss genom hela filmen, speciellt då hjortarna eller vad det nu var börjar anfalla bilen, vem fan är rädd för en hjort igentligen?
Alla skräckmoment dom försöker med i den filmen misslyckas så otroligt, man sitter bara där och undrar när skiten ska ta slut.