2008-07-31, 05:30
Medlem
Vunos avatar
Blåbärskriget
http://www.imdb.com/title/tt0876095/

Tveklöst den sämsta skit som någonsin producerats. Fungerar bra som sömnpiller.
Citera
2008-07-31, 09:29
Medlem
Tournis avatar
Har skrivit här innan angående kalkonen White Chicks. Måste dock nämna Snakes on a train, snacka om pissfilm. Det är sådana filmupplevelser som får folk att ta självmord.
Citera
2008-08-02, 15:09
Medlem
nobbe82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis_corpse
Nu skojar du väl? Att se Toxie moppa upp i Tromaville med ett gäng öl är ju värt mer än att skita guldägg.

Skojar inte
Citera
2008-08-02, 15:17
Medlem
Brain Fix. Riktigt riktigt usel z-skräckis. Den är inte ens så dålig att den är rolig. Den hade kunnat vara det om den inte vore så extremt långsam och tråkig. Extremt begränsade miljöer (samma korridor och 2 rum eller så representerar vad som ska vara ett helt labb/sjukhus). Halva tiden saknas ljudeffekter och filmen har ingen musik ö.h.t. Något skådespel finns inte ens att tala om.

Det låter kanske lite kalkon-roligt, men som sagt, den är så oerhört seg och händelselös att det inte finns något nöje i att se den ö.h.t..
Citera
2008-08-02, 15:19
Medlem
damnrights avatar
potatishandlaren är en riktigt tråkig film noll händelse ingen variation och man kan gissa hur filmen blir utan ngt större roblem
Citera
2008-08-02, 15:22
Bannlyst
island of the dead är väl ingen höjdare.
Citera
2008-08-02, 17:34
Bannlyst
Hip hip hora är en väldigt bra kandidat till den absolut sämsta film som någonsin gjorts, alla kategorier, hands down! Den filmen är verkligen ett hån mot allt vad bra film heter, jävligt rolig dock, speciellt när hon tar sin lärare på pattarna. Snacka om stabil unge asså.
Senast redigerad av Piratbukten 2008-08-02 kl. 18:15.
Citera
2008-08-02, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piratbukten
Hip hip hora är en väldigt bra kandidat till den absolut sämsta film som någonsin gjorts, alla kategorier, hands down! Den filmen är verkligen ett hån mot allt vad bra film heter, jävligt rolig dock, speciellt när hon tar sin lärare på pattarna. Snacka om stabil unge asså.
hahaha håller med
Citera
2008-08-03, 00:31
Medlem
Mystiqes avatar
Filmen Hancock var den sämsta filmen jag har sett...värre än den gröna milen.
Will Smith har gjort sin sämsta film, en tårögd alkoholiserad analfetish
Citera
2008-08-03, 07:13
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Filmen Hancock var den sämsta filmen jag har sett...värre än den gröna milen.Will Smith har gjort sin sämsta film, en tårögd alkoholiserad analfetish

En super film.
Men den samsta filmen jag har sett MASJÄVLAR
Citera
2008-08-03, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Filmen Hancock var den sämsta filmen jag har sett...värre än den gröna milen.
Will Smith har gjort sin sämsta film, en tårögd alkoholiserad analfetish

Förlåt. Men jag tror inte att du riktigt tänkt igenom det där ordentligt.

Visst du kanske inte tycker de är bra, men det finns OÄNDLIGT många värre filmer än Hancock och The Green Mile. Ingen av dem kanske faller dig i smaken, men de är välgjorda och skådespelarna är bra.

Sätt dig och tänk i fem minuter så lovar jag att du kommer på andra, mycket sämre, filmer.
Citera
2008-08-03, 22:39
Medlem
KapitalKamelens avatar
Jag vill nog ändra min röst till filmen "Gay niggers from outer space" från 1992. Den är svartvit och bara 20 minuter lång cirka, så det kanske inte räknas? Den handlar i alla fall om bögniggers från rymden som ska ha ihjäl alla kvinnor på jorden så alla ska bli bögar, intressant koncept.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in