2003-09-17, 08:23
Medlem
phreuds avatar
Såg en för länge sen som hette "Jonathan Livingston seagull" som handlar om en fiskmås som flyger omkring och tänker i typ 2 timmar. Den va riktigt usel!
Citera
2003-09-20, 23:54
Medlem
bottennapp

den där me jean van damm -eller va gubben heter- när han är i öknen o har en jefla indiankompis som healar honom å så ligger han me två blondiner och hämnas sedan på ett gäng svettiga vita amerikaner som rånade honom i början av filmen, den sög hårrtt!!!!

Nån som har sett "The quarterback in Notre Dame" btw?
Citera
2003-09-21, 00:08
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
glöm inte:

Mimic

Döda poeters sällskap

Båda filmerna är bra!
Speciellt Döda Poeters Sällskap.
Citera
2003-09-21, 00:11
Medlem
Afonsos avatar
"Lust" med Cia Berg och Gerhard Obersdorfer...

Misstänker starkt att "Gigli" suger nåt oerhört.

Två filmer som alltid sågas är "Nothing but trouble" och "Höken är lös".
Tycker iofs att de är lite småroliga, inte minst Dan Aykroyds näsa i den förstnämnda...
Citera
2003-09-21, 02:09
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Döda poeters sällskap ligger på min topp 10 favoriter... Mycket bra film.. Inget för slödder...
Citera
2003-09-21, 03:20
Medlem
Daniel Ahlms avatar
Jag har sett en hel del skitfilmer i min dag eftersom jag och mina kompisar har ganska olika smak när det gäller sånt. En film jag inte orkat mig igenom ens är första filmen om Ace Ventura. Värre skit får man leta efter. jag tycker de flesta Troma rullarna är mil bättre än denna. Fast jag avskyr ju Jim Carrey som pesten så det kan vara därför. Färstår inte hur folk kan tycka en gapig snubbe som gör fåniga miner är kul. Enda filmen jag sett carrey i som jag tycker att han fungerar bra i är när han spelar The Riddler o Batman & Robin (då får han ju inte fullt utrymme heller). Annars ligger de flesta av hans filmer på min all-time botten lista. Detta är självklart väldigt individuellt då jag inte förstår hans komik. But hey! That's me...
Citera
2003-09-21, 12:08
Medlem
Lorelais avatar
Terminator 3.
Citera
2003-09-22, 01:27
Medlem
Filmen "Elling" är helt j...a SÄÄR den var så dålig så jag nästan var tvungen att gå ut =)
Citera
2003-09-22, 11:03
Medlem
Ivans XTC, kollade inte klart för att det var så skit
Samuriaj Sword - hehe meningen att den ska vara dålig men den var för dålig så den nästan blir bra.
Timmarna - Det var iaf de segaste timmarna i mitt liv... var ju tvungen o kolla klart på den om man fick veta något mot slutet vad filmen handlade om men icke.
Man kanske måste vara kvinna för att förstå den ? Jag tycker den var helt skit iaf.
Skulle tro att typ tv kritikerna tycker att det är en mästarfilm.

Terminator 3 var jue också helt värelös (var iofs så väck så jag inte fattade nått).
Citera
2003-09-22, 11:25
Medlem
Mr Caves avatar
Flera har sagt att Blair witch är den sämsta, men va fan. Den är ju ett mästerverk jämfört med blair witch 2.
Citera
2003-09-22, 18:49
Medlem
banansoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleman
SGT kabukiman och Detroit Rock City är heta tips

speciellt den första!! Har haft den i min ägo i ett år, men har inte orkat ta mig igenom hela ännu.. (den enda filmen i min samling!) Höjden av dålighet är när han börjar flyga. 8O

/Alle

Tycker Detroit Rock City är bra. Jävligt rolig och ett bra band med.

När det gäller usla filmer så ligger vell amerikanska snyft historier(enligt mig) högt upp på listan.
Bla
Shes all that
10 orsaker att hata dig
Bring it on

Sen så är alla ultradåliga b-filmer som sänds på kanal 6 action(eller vad heter) riktigt usla.
Citera
2003-09-28, 18:44
Medlem
Faroths avatar
Spyr på flertalet av de filmer där Dolph Lundgren medverkar i allmänhet och på de han innehar huvudrollen i synnerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in