Jag måste nog säga pearl harbor är riktigt jävla överskattad!
hmm, jaa vad mer, the mask, både den där grease 2 och dirty dancing 2 filmerna är totalt värdelösa,släng pengarna på nå annnat!
Så som i himmelen.
Men nu till den totalt mest VÄRDELÖSASTE FILMEN I SVERIGE!!
DAG OCH NATT med Mikael Persbrandt! Totalt värdelös, hela filmen är inspelad från typ ca 2 vinklar och endast i en biljävel är dom!
Nu får jag väl halva landsortsintelligentian efter mig, men: Transformers. Det var ett av ytterst få tillfällen då jag drabbades av tvångstankar och trodde att anledningen till att ingen gick ifrån biografen var för att alla andra bara var där för att jävlas med mig. Typ som dolda kameran. Den filmen var verkligen piss vad gäller handling, dialog och utförande. Fy fan!
Bara av nyfikenhet och with all due respect: Varför gick du och kollade på Transformers då? Vad hade du förväntat dig? Har Michael Bay nånsin gjort en "bra" film?
Big Momas House 2 måste fan vara det sämsta skiten som någonsin krypit ur hollywoods sköte. Allt som Martin Lawrence vidrör går mot en ond bråd död. Får såna där ticks så fort jag blir påmind om Mr. Lawrence, blir destruktiv...vill spränga något, eller döda.
Nu får jag väl halva landsortsintelligentian efter mig, men: Transformers. Det var ett av ytterst få tillfällen då jag drabbades av tvångstankar och trodde att anledningen till att ingen gick ifrån biografen var för att alla andra bara var där för att jävlas med mig. Typ som dolda kameran. Den filmen var verkligen piss vad gäller handling, dialog och utförande. Fy fan!
Transformers är troligen den mest underhållande film jag nånsin sett. Underhållning non stop från början till slut. Det är gott nog för mig då de flesta "bättre" filmer inte alltid är så underhållande.
Transformers är troligen den mest underhållande film jag nånsin sett. Underhållning non stop från början till slut. Det är gott nog för mig då de flesta "bättre" filmer inte alltid är så underhållande.
Vad ska det betyda? Bättre enligt dig eller bättre enligt filmkännare och recensenter? En film som inte underhåller är alltid, och per definition, en dålig film för mig.
Såg Lake Placid 2 (2007) igår. en av de sämsta filmer jag NÅNSIN sett... lixom, specialeffekterna kan man göra i paint typ om man e riktigt jävlig på det, o skådespelarna var bland det sämsta jag sett, typ som en teater i lågstadiet. Usch, sitt o stirra i väggen två timmmar istället för den råkassa film.
Det var väl ändå Moodyssson som gjorde den filmen.
Ja visst e de så Ursäkta mig jag var helt fel ute där.. Det var länge sen jag såg den men den är lika dålig för det och torsten är lika äcklig för det..
"Are you scared?" var ett riktigt jävla bottennapp.
Uppenbar rip-off på Saw-serien där de snott allt från karaktärer till manus till repliker. Fast gjort allt mycket sämre. Skamligt som tusan
Vad ska det betyda? Bättre enligt dig eller bättre enligt filmkännare och recensenter? En film som inte underhåller är alltid, och per definition, en dålig film för mig.
Bättre som i bättre enligt filmkännare och recensenter. Jag håller med dig!
Ett hål i mitt hjärta av Sveriges mest överskattade regisör Lukas "fjortis 4 ever" Mödisson ...
den är ungefär lika bra som the bitch tour filmerna med Linda Rosing
samma intellektuella och konstnärliga nivå men med mer pretantion...
riktigt spekulativ dessutom och Mödisen gör allt för att äckla publiken med diverse operationsklipp, spyor etc... blir mest uttråkad dock...
skådespelar insatserna är kalkonartade och dialogen stundtals skrattretande i sina försök till "djup" eller "poesi" eller vad de nu försöker förmedla...