2007-10-29, 13:19
Medlem
Sobbes avatar
Black Sheep, fast ibland var den så dåligt gjord att man satt och småskrattade lite. Men totalt en riktigt jävla urusel film. Satt och hoppades att den skulle ta slut. Har tvångstankar att jag måste se färdigtt en film, annars skulle jag stängt av den ganska snabbt.
Citera
2007-10-29, 13:44
Medlem
Kuggarns avatar
Har raderat lite onliners och ot. Försök att hålla er till ämnet och försök att skriva lite mer än en rad. /Mod
Citera
2007-11-16, 05:05
Medlem
Whiterabbit_s avatar
Secret Window måste vara den sämsta film jag någonsin lagt pengar på! Så jävla usel film!

Skönt med den nya tekniken så man nu slipper känna sig blåst efter ett bio besök eller liknande.
Citera
2007-11-16, 07:32
Medlem
Pussykings avatar
En del filmer är ju dåliga men ändå charmiga, utan att det är meinigen, men mina två bottennapp är Son of mask, som är ett sånt kraftigt magplask med tanke på relativt lätt det ändå måste vara att göra en halvbra film på Mask karaktären. Ännu sämre är All babes want to kill me. Osammanhängande och totalt meningslös.
Citera
2007-11-16, 12:21
Medlem
Harrison_Fords avatar
nån film om några som var forskare det en gammal gubbe han hade blå tröja och röd mössa. han skulle föreställa en känd forskare i filmen, allt som jag minns var nåt om magneter. filmen var iaf den sämsta som jag någonsin har sett.

minns även att filmen hade fått pris, men hur den hade fått det har jag ingen anning om.

nån som vet vilken film jag tänker på?
Citera
2007-11-16, 12:31
Medlem
Nu får jag väl halva landsortsintelligentian efter mig, men: Transformers. Det var ett av ytterst få tillfällen då jag drabbades av tvångstankar och trodde att anledningen till att ingen gick ifrån biografen var för att alla andra bara var där för att jävlas med mig. Typ som dolda kameran. Den filmen var verkligen piss vad gäller handling, dialog och utförande. Fy fan!
Citera
2007-11-16, 19:12
Medlem
Ein Verlechters avatar
2001

2001 - A space odyssey.

Det segaste jag sett. Apor som hoppar runt en pöl i 20 minuter. Det kliar i fast forward fingret...
Citera
2007-11-16, 19:21
Medlem
Sheiks avatar
Surf Natzi's Must die var inte direkt en höjdare, det var inte ens rolig för att den var dålig, utan enbart dålig.
Citera
2007-11-16, 19:22
Medlem
http://www.imdb.com/title/tt0300922/
All babes want to kill me.

Verkligen den sämsta sämsta sämsta sämsta skiten jag sett. Fyfan!
Citera
2007-11-16, 19:34
Medlem
människans avatar
ETT HÅL I MITT HJÄRTA...

Vet inte om filmen har nämnts ännu men jag antar det..

Finns inget bra att säga om denna meningslösa film.
Vem fan vill se äckel Torsten sätta på Susanna Bråding..
Vem vill se när dem spyr på varann, en idiotson som lyssnar på vet inte vad och ingen handling alls.. Ren smörja.. Enbart för att det är Flinckis som har gjort den som vissa anser att den är ett mästerverk.. Men ärligt talat den är verkligen heeeelkass.. Läste nånstans att skribenten tyckte att filmen tog med honom till yttersta gränser av våld och sex o blabla.. skitsnack för att fjäska sig in.. Då borde ju t. ex. a clockwork orange funka rätt mö bättre om det är det han söker.
Citera
2007-11-17, 10:57
Moderator
skunkensunes avatar
Road 666
Citera
2007-11-17, 10:58
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av människan
ETT HÅL I MITT HJÄRTA...

Vet inte om filmen har nämnts ännu men jag antar det..

Finns inget bra att säga om denna meningslösa film.
Vem fan vill se äckel Torsten sätta på Susanna Bråding..
Vem vill se när dem spyr på varann, en idiotson som lyssnar på vet inte vad och ingen handling alls.. Ren smörja.. Enbart för att det är Flinckis som har gjort den som vissa anser att den är ett mästerverk.. Men ärligt talat den är verkligen heeeelkass.. Läste nånstans att skribenten tyckte att filmen tog med honom till yttersta gränser av våld och sex o blabla.. skitsnack för att fjäska sig in.. Då borde ju t. ex. a clockwork orange funka rätt mö bättre om det är det han söker.

Det var väl ändå Moodyssson som gjorde den filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in