2007-09-27, 23:05
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The2!?
Sämsta filmen någonsin måste vara Camp Slaughter.

Det är en svenskproducerad "skräck" film där skådespelarna talar någon sorts svengelska och för övrigt är as kassa.
Sjävla "monstret" i filmen är dock ganska underhållande då det är ett cp iklädd klänning med en potatissäck på huvudet och som äter kaniner

Jag älskar den filmen just tack vare allt det. Det blir något speciellt över det hela
Citera
2007-09-28, 02:05
Medlem
Måste säga att Fyra Nyanser av brunt är bland det tråkigaste jag sett. Skulle något där vara roligt? Min kompis var helt jävla extatisk när den kom och han fick biljetter. Jag somnade efer första minifilmen om nåt par som bor på nån strand, nån kusk och nån idiot från Göteborg som inte vågar ha sex eller nåt.
Citera
2007-09-28, 09:18
Medlem
wreplai06s avatar
Hata göteborg, tyckte den va ruggigt dålig. Kändes som att de hade dragit ihop manuset på en kvart och inte orkat göra ett ordentligt slut.
Citera
2007-09-28, 21:03
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickJames
Blå måndag med Göran gillinger och eva röse är inte av denna värld. Måste vara sveriges sämsta film någonsin

Den har jag aldrig hört talas om Lite detaljer?

Som moderatorn säger så är det värdelöst att bara lista dåliga filmer, utan att ge lite motiveringar. Dessutom är det bra mycket intressantare att höra om filmer som folk försökt få till bra, snarare än klassiska turkeys och avsiktligt "dåliga" filmer.

Dålig film: "Regarding Henry" med Harrison Ford. Handling: Harrison blir skjuten i huvudet i samband med ett butiksrån. Han kämpar sig tillbaka till en fungerande tillvaro. Slut.
http://us.imdb.com/title/tt0102768/

Annan dålig film: "Random Hearts", tror den hette "Stunder Av Lycka" här. Även denna med Harrison Ford, regisserad av den halv-legendariske Sydney Pollack. Hygglig grundhistoria, men obegripligt seg och händelselös trots en sorts thriller-upplägg, och med noll kemi mellan kärleksparet. Sällan sett sånt slarv med resurser, rent plågsamt att se: http://us.imdb.com/title/tt0156934/
Citera
2007-09-29, 00:40
Medlem
P.Gs avatar
Tim Burton som regissör, Tim Roth och Mark Wahlberg vid huvudrollerna låter kanske som en bra rulle. Istället så blir det en riktigt kass remake, snudd på våldtäkt, av scifi-klassikern Planet of the Apes.
Citera
2007-09-29, 03:38
Bannlyst
Såg nyss Diary of a sex addict på kanal 3, kassare film får man leta efter, eller iofs, själva handlingen var helt OK, och skådespeleriet och scenerna var bra, men vad var det för jävla slut? Precis när filmen börjar så tar den slut kändes det som. Eller?

Någon som sätt denna och kan förklara slutet? Hade varit nice ifall frun sade i slutet att det inte var hans barn i hennes mage, då jävlar skulle han få smaka på egen medicin.
Citera
2007-09-29, 04:39
Medlem
machetes avatar
Dolph Lundgren som lärare i "Detention" och skräckfilmen "Darkness Falls" är några av de kassaste filmerna jag någonsin sett. "Darkness Falls" såg jag för övrigt på bio i Norge och fick betala över 100 spänn för skiten.
Citera
2007-09-29, 19:51
Medlem
Diztortions avatar
Spindelmannen (tror att det är denna: http://www.imdb.com/title/tt0076975/, från 1977, som fått förvånande 6.6/10 på IMdB). Jag kanske skulle tycka att den är bättre idag, som kultrulle?, men jag såg den i slutet av 80-talet... och då var den inte värd pengarna som den kostade att hyra på video! Det enda bestående minnet är dock när han klättrade upp för en hus vägg och man såg tydligen att han hissades upp medan han klängde med armarna i luften.

Escape from L.A. (http://www.imdb.com/title/tt0116225/). Well. Denna film är fylld av härliga scener... som en haj som flyger fram ur en håla ala muräna under vattnet. Enooormt dålig!
Citera
2007-09-29, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diztortion
Escape from L.A. (http://www.imdb.com/title/tt0116225/). Well. Denna film är fylld av härliga scener... som en haj som flyger fram ur en håla ala muräna under vattnet. Enooormt dålig!

Ja jag fattar inte, de kalalr killen för Snake Pliksen sett lite av den på kanal 5 nån gång. De verkar vilja göra någon Metal Gear film av det.
Citera
2007-10-04, 14:13
Medlem
MoonAngel88s avatar
The Wicker Man
Fy helvete vilken dålig film. Den är inte ens värd att se, mycket mindre att hyra (som jag gjorde). Aldrig sett något sämre. Och då ska jag inte ens snacka om "det alternativa slutet". Aja, skit i den, verkligen.
Citera
2007-10-04, 14:34
Bannlyst
Usel film.

Conan - Barbaren är nog den uslaste jävla film jag sett. En ung Arnold S. som springer runt och pippar och dödar folk. Han säger kanppt ett enda ord under filmens gång, vilket bara gör den värre.-.-'
Citera
2007-10-04, 14:38
Medlem
Glada Taskens avatar
The new Barbarians

Samt The Exterminator

värdelöst crap!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto