Tjabba alla samhällets avskum som är de enda som skulle hänga i en tråd som denna!
Nu har den här samhällets fiende nr1 haft chansen och testat ett par olika batches crystal meth, och jag är sååå besviken. Nästan lika besviken som när Mor Fin och hennes fina derivat först blev en del av livet.
Bara rökt och snortat CM och har tom läst lite varstans att röka ska ge fetare påslag än IV, men still, "kicken" känns som en stark kopp kaffe utan kaffein i. Själva generella effekten är väl OK, inget wow kan jag tycka. Ett lugnt fokus infinner sig, kan tom ligga och glo på nån serie på skiten vilket aldrig skulle hänt på standard tjack. Batcherna jag kört har blivit hyllade av andra och jag har varit professionell Drakjagarmästare en bra tid nu, så om det är något fel så är det varken batchen eller min teknik.
Känner mig nästan tom snarare lite trött.
Så kan vi alla snälla sluta med att hylla precis varenda en av dessa mystifierade underbara substanser vi känner tills som tex heroin, crystal meth, kokain och vad fan som helst. De förtjänar inge praise eller hyllningar. En fistbump och en öl möjligtvis, men när droger blir så här hyped up både genom galna knarkare som glorifierar allting men även genom djävulen ingen kan undvika, mediamaskinens skrämselpropaganda.
När jag körde PCP och dess alla analoger tex hade jag förväntat mig värsta sjuka extreme effekterna, men icke. Tar man tillräckligt även av PCP som är mycket mer stimulerande än tex keta så är det hålet som gäller.
Så, kan vi istället för att predika om en substans som låt säg Hassan med Knifen testade igår för första gången och enda tidigare erfarenhet är lite tråkigt svennekola, weed och typ en knapp som skulle innehålla mdma whatever. Han fick igår testat en riktig psykedelisk substans, och inte nog med det, han upplevde den i perfekt set o setting och perfekt dosering. Så igår hade Hassan sin livs absolut bästa dag någonsin, bra jobbat Hasse! Men kan du försöka låta bli att försöka förklara exakt varför det var så nice och hur du nu är en betydligt bättre människa än igår, so much so that nu går du faktiskt efter Hassan med Svampen. Grattis!
Förstår ni min poäng? CM't gör uppenbarligen någonting, men långt ifrån vad jag läst och hört, precis som med jonket, värsta downern: "is this it eller? vafan mannen..."
Sluta hypea upp skit till guld, allt ni gör är bara att göra nyfikna psyskofarmakologiskt instresserade ungdomar väldigt besvikna och kanske också lite ledsna
Till alla kids där ute som har uppfattningen om att man kan få en definitiv bild av en substans effekt och rus och allt där till, just dont, dont, dont believe the hype!
Public Enemy - Dont Believe the Hype