Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Så man sitter inte och puffar i soffan mest hela dagen?
Man röker en fet dos och seglar på den?
Hur lätt är det att ta OD?
Dvs att sitta och röka lungt och helt plötsligt hyperventilera och noja upp hela sällskapet?
Vad kostar ett G i staterna och hur många doser kan man få att det som icke addict?
EDIT: fick rätt bra svar redan i inlägget innan.
Man kan röka en fet dos och klara sig i timmar, skjuter man så blir det ännu längre, vi skjöt, gick ut hela kvällen, gick sedan hem på morgonen och tog mer

Vet inte i staterna, jag bodde i Japan, tror japanskt meth är väldigt bra kvalité då så gott som allt tillverkas av yakuzan (maffian) i fabriker. I Japan kopstar ett gram samma som heroin, gatupris runt 900-1000 sek/gram, man kan nog själv välja dos men det är bättre att köpa mer
för mer insatta kostar det kanske runt 200-250 grammet, men då ska man vara connected till maffian typ
hörde på japansk TV att 1 miljon unga japaner är hooked på crystal meth, eller chabu som det heter därborta..... det är rätt många...
Det är mycket billigare i staterna, kan ta reda exakt på hur billigt nästa gång jag snackar med min kompis som bor i New orleans.... han säger att de har massor av lab ute i träskmarkerna där
jag tog OD när jag skjöt det...
tror inte man tar OD genom att röka det, men vet inte säkert.
Jag slutade andas och blev blå typ...
det händer att folk får stroke av det, men jag tror det är ovanligt och jag tror det bara är när man skjuter i stort sett