2007-10-12, 19:28
Bannlyst
Är röka meth liknande att röka kokainbas?

Har aldrig rökt meth, gillar inte droger som sitter i länge.

Blir ruset kortare, mindre at?
Går det åt mer, dvs sliter mer på kroppen då det körs genom en större mängd vitt gult genom kroppen?
Citera
2007-10-12, 19:33
Medlem
then we are two

Jag saknar det mycket!!
Hade tillgång till det allra renaste dessutom,(inte för att det är lätt att banka, men ändå) inga mellanhänder, bara mitt ex direkt från labbet, ett stort riktigt labb som en fabrik vilket levererades i kvantitet, ingen liten verksamhet.. då blir oftast kvaliten därefter tror jag..

fattade inte hur bra det var (ok jag KÄNDE att det var schysst eftersom jag gick på moln) tills jag kom till sverige och provade vanligt tjack. Det är ju okej, men det blir inte samma sak när man väl varit på chabu...
Citera
2007-10-12, 19:41
Medlem
at meth

Nä jag tycker meth är bättre... men base varar ju inte så länge, är mer rushigt och är ju mer en riktig hemsk crash tycker jag, AT på meth är också riktigt hemsk, jag brukade även bli sjuk efteråt, (ont i kroppen, som influensasymptom)så det är mycket värre AT än vanligt tjack, men det går att kurera med benzo och röka och sprit och jag körde opium, kanske inte lika lätt att få tag på här.

Tycker base är lite mer stirrigt.
Men jag gillar inte cola så mycket ändå, för att det direkt går ur kroppen och för att jag får självmordstankar efteråt.

att skjuta CM är dock helt fantastiskt. Rushen är rätt så läskig, eftersom det känns som skallen ska explodera, men sedan............ wow.. farligt bra.

Jo meth varar ju länge, första gången rökte jag 7 puffar från ett folie och var vaken ett dygn på bara de puffarna... väldigt liten dos. När jag skjöt första gången var det 12 timmar av stark eufori.. jag underhöll hela lägenheten full med folk HELA natten nonstop

sedan blev man mycket sexig av det
Citera
2007-10-12, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glowy
Jag saknar det mycket!!
Hade tillgång till det allra renaste dessutom,(inte för att det är lätt att banka, men ändå) inga mellanhänder, bara mitt ex direkt från labbet, ett stort riktigt labb som en fabrik vilket levererades i kvantitet, ingen liten verksamhet.. då blir oftast kvaliten därefter tror jag..

fattade inte hur bra det var (ok jag KÄNDE att det var schysst eftersom jag gick på moln) tills jag kom till sverige och provade vanligt tjack. Det är ju okej, men det blir inte samma sak när man väl varit på chabu...
ALLA jänkare som jag träffade när jag jobbade inom turistnäringen i Peru, sa kristaller slår kokain alla gånger.
När jag bjöd på min rena cola som svensk och kände mig som Tony Montana, så var jänkarna inte imponerade.
Visst sa de att det var bra coke, men de gillade meth mer, kokain are soo seventies

Önskade att jag fick tag på meth när jag var ung, nu för tiden så är det alltid endast cola som erbjuds.
Man rör sig i fel kretsar som medelålders, saknar att känna galningar med ett helt register av droger eller kontakter att erbjuda

Att bara bli erbjuden på extasy hade varit toppen, men på semestern så är man ung igen,
och poppar allt som finns på diskoteken, dvs utomlands, i sverige så är det kallt
Citera
2007-10-12, 19:45
Medlem
Går det åt mer, dvs sliter mer på kroppen då det körs genom en större mängd vitt gult genom kroppen?[/quote]

Krävs ytterst små mängder.
Mycket mindre än amfetamin.

Hohohooo
till att börja med
sedan blev det 2-4 gram/ dag på 3 pers. ( de två killarna jag bodde med.)
Jo, kokain tog vi om det fanns gratis eller enstaka tillfällen i gula stora klumpar från colombia (rökte dem) annars, näe nu tar jag inte ens cola om jag blir bjuden. Inte värt ångesten jag får.
Citera
2007-10-12, 19:47
Bannlyst
Citat:
, första gången rökte jag 7 puffar från ett folie och var vaken ett dygn på bara de puffarna... väldigt liten dos.
Så man sitter inte och puffar i soffan mest hela dagen?
Man röker en fet dos och seglar på den?
Hur lätt är det att ta OD?
Dvs att sitta och röka lungt och helt plötsligt hyperventilera och noja upp hela sällskapet?

Vad kostar ett G i staterna och hur många doser kan man få att det som icke addict?

EDIT: fick rätt bra svar redan i inlägget innan.
Citera
2007-10-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Så man sitter inte och puffar i soffan mest hela dagen?
Man röker en fet dos och seglar på den?
Hur lätt är det att ta OD?
Dvs att sitta och röka lungt och helt plötsligt hyperventilera och noja upp hela sällskapet?

Vad kostar ett G i staterna och hur många doser kan man få att det som icke addict?

EDIT: fick rätt bra svar redan i inlägget innan.

Man kan röka en fet dos och klara sig i timmar, skjuter man så blir det ännu längre, vi skjöt, gick ut hela kvällen, gick sedan hem på morgonen och tog mer
Vet inte i staterna, jag bodde i Japan, tror japanskt meth är väldigt bra kvalité då så gott som allt tillverkas av yakuzan (maffian) i fabriker. I Japan kopstar ett gram samma som heroin, gatupris runt 900-1000 sek/gram, man kan nog själv välja dos men det är bättre att köpa mer

för mer insatta kostar det kanske runt 200-250 grammet, men då ska man vara connected till maffian typ

hörde på japansk TV att 1 miljon unga japaner är hooked på crystal meth, eller chabu som det heter därborta..... det är rätt många...

Det är mycket billigare i staterna, kan ta reda exakt på hur billigt nästa gång jag snackar med min kompis som bor i New orleans.... han säger att de har massor av lab ute i träskmarkerna där

jag tog OD när jag skjöt det...
tror inte man tar OD genom att röka det, men vet inte säkert.
Jag slutade andas och blev blå typ...
det händer att folk får stroke av det, men jag tror det är ovanligt och jag tror det bara är när man skjuter i stort sett
Citera
2007-10-12, 20:07
Medlem
åh

och glömde:
Jag hyperventilerar absolut inte eller får panik, jag blir lugn och mjuk och snäll.
vissa blir lite överaktiva, man vill ju göra saker på det, men har inte sett någon balla ur och få hjärtklappning etc

däremot kommer skiten med AT
skulle ALDRIG ta CM utan benzo till hands
en hel del
Citera
2007-10-12, 20:12
Bannlyst
Citat:
jag bodde i Japan
Går folk på jobbet speedade?
Jag har lärt mig att japan är byggt på en kultur av prestation, vilket gör att japaner tar mycket meth.

Var väl en methpundare i japan som slängde ut skolflickor från tredje våningen häromåret?

Skit, vilket samhälle som tvingar folk att ta till speed för att hålla tempot, då liksom en mano-depressiv så kommer den duktiga pigga arbetskamraten en dag krascha, vilket vissa av oss kan förutspå hur det slutar.

Citat:
Methamphetamine was first synthesized from ephedrine in Japan in 1893 by chemist Nagayoshi Nagai.[3] In 1919, crystallized methamphetamine was synthesized by Akira Ogata via reduction of ephedrine using red phosphorus and iodine. The related compound amphetamine was first synthesized in Germany in 1887 by Lazăr Edeleanu.
En japansk drog som passar deras kultur
Citera
2007-10-12, 20:13
Medlem
pilatuss avatar
Jag tycker att meta är vidrigt, det är en fruktansvärd känsla jämfört mot den gosiga känslan man får på tjack. Jag tyckte man blev mest knäpp på meta, det tärde mer på kroppen och ändå gav det mycket mindre. Eller snarare, det gav jävligt mycket effekt men många av de bra effekterna som finns på vanligt tjack uteblev helt...
Citera
2007-10-12, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pilatus
Jag tycker att meta är vidrigt, det är en fruktansvärd känsla jämfört mot den gosiga känslan man får på tjack. Jag tyckte man blev mest knäpp på meta, det tärde mer på kroppen och ändå gav det mycket mindre. Eller snarare, det gav jävligt mycket effekt men många av de bra effekterna som finns på vanligt tjack uteblev helt...
Vårt tjack är väl rätt så mer flummigt och mysigt eller?

Meth mer uppåt?
Citera
2007-10-12, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilatus

De effekter jag helst slipper med vanligt tjack är :
bikarbonatsmix och diverse andra skitmixer
bensinlukt, andra konstiga lukter
löser sig inte
gör mig inte euforisk bara klarvaken
går ur kroppen för snabbt
kramp i diverse hemliga kroppsdelar
och alla andra kroppsdelar

Vilka effekter tyckte du att du saknade, och vart tog du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in