2022-09-18, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0xgh64
Haha jofan, 40mg oxy ska vällan motsvara 80mg~ morfin har jag för mig. Annars första gången på ecstasy och det gånger 2 ungefär. Fast beror ju lite på hur drogerna funkar på folk, men crystal kan jag garantera ingen går besviken ifrån.

Det låter för bra. Jag ska inte prova, nyfikenheten är svår.
Citera
2022-09-18, 18:06
Medlem
Jaggermeisters avatar
Förhoppningsvis kommer min leverans på 1 gram ice från Holland imorgon. Får bara hoppas att den slinker igenom tullen
Citera
2022-10-07, 01:48
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Förhoppningsvis kommer min leverans på 1 gram ice från Holland imorgon. Får bara hoppas att den slinker igenom tullen

Jag har alltid velat prova det i låga doser. Tjack gör mig illamående av någon anledning?

Återkom med rapport!?
Citera
2022-10-07, 07:06
Medlem
Har provat ganska nyligt vad som sas vara ifrån mexarna. Det vart man sjukt pigg av
Citera
2022-10-08, 01:23
Medlem
Jaggermeisters avatar
Njae....

Mina förväntningar var alldeles för höga. Jag älskar ju just specifikt NDRI's som Kokain och pyrrolidinofenoner (PHP och dess analoger som inte har en längre kolkedja än PHP.)

Jag visste ju att Amfetaminer är NDRA's (Releasing agents), men trodde ändå att man skulle få en rush liksom.

Ruset är underbart dock om man får äkta crystal meth som är enbart dextro enantiomern. Blev liksom inte påtänd som tjack, utan allt blev bara så jävla klart. Sånt clear-headed high så de sjukt.

Rushen var mer som en instant peak. Och så smakar det helvete (Nu är jag van vid pyrrolidinofenoner som jag älskar smaken hos vid vaporisering)

Jävligt funktionell substans. Kommer inte köpa igen iallafall. Det är kokain fribas och pyrrolidinofenoner som gäller för mig.
Citera
2022-11-07, 16:22
Medlem
Palisongs avatar
Har några funderingar kring crystal meth någon här säkert kan svara på.

Jag har aldrig testat det men är lite nyfiken, tänker samtidigt att det är egentligen bara bäst att låta bli då jag kanske kommer gilla det allt för mycket och inte vill ha vanligt hederligt tjack om jag gillar det för mycket? Känns som att det är att göra det ännu omständigare för sig själv i termer av tillgänglighet och pris. Kan inte direkt gå ut på gatan och köpa det här, och tur är väl det.

Har hört lite olika om IV bruk av crystal meth. Går det administrera IV? Är det mycket farligt? Vad ska man tänka på? Är det klokt att låta bi helt och hållet? Vad är annorlunda jämfört med att slå i sig vanligt tjack? Förutom potensen då (D'uh).

Är det mest lämpligt att röka crystal meth helt enkelt? Hur (snabbt) påverkar det munhälsa etc?
Citera
2022-12-22, 22:29
Medlem
Palisongs avatar
Nä får väl svara mig själv då

Nyfikenheten tog över och jag köpte ett gram. Hade egentligen inga större förhoppningar då jag läste diverse aktuella recensioner där många påstod att det knappt fungerade och liknande.

Hur som helst funkade det jag fick rätt jäkla bra! Blev aldrig av att röka utan jag pangade i mig med försiktighet. Det räckte ungefär 4 helger för endast mig själv, tog oftast bara 2-3 pannor sen fick det vara bra så.

Avtändningen var dock en aningen drygare än vad jag är van vid från vanligt tjack, och då jag brände av från det sista sedan i helgen så var det ännu segare.

Jag blir rätt trött bara, och uttorkad. Inte värre än så, bara att sova och äta. Så även nu. Men nu var det även inslag av att jag kände mig extremt varm i kroppen och allt i allt tog det oväntat lång tid att bli kvitt. Det är egentligen först nu 4 dygn senare jag känner mig på banan igen, och då tog jag endast ca 0.3 i helgen.

En intressant erfarenhet helt klart.
Citera
2023-01-18, 15:48
Medlem
RyanBroslings avatar
Crystal meth- rester i pipan

Goddagens,
Har rester av crystal meth kvar i glaspipan, som genomskinliga fläckar och runtom är det som frostliknande mönster runtom resterna, ungefär som frost på bilrutan som exempel. Kan jag tända på dessa igen?
Tack.
Citera
2023-01-18, 15:51
Medlem
Niggwards avatar
Varför prövar du inte bara istället för att fråga?
Citera
2023-01-18, 16:07
Medlem
RyanBroslings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Varför prövar du inte bara istället för att fråga?

Röka något utan aktiva ämnen intresserar mig inte
Citera
2023-01-18, 16:58
Medlem
Yes det är rester som fastnar på glaset. Rök på!
Citera
2023-01-18, 17:51
Medlem
Hur sliten blir man på crystal egentligen? Aldrig sett eller känt någon som använder det här i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in