2020-12-31, 13:46
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Tack för snabbt svar! Skiljer sig ruset då nämnvärt från vanligt amfetamin eller måste man röka för att få den där riktiga känslan?

Ja det skiljer sig som natt och dag.
nej du måste inte röka det men effekten blir starkare och kommer direkt.
Citera
2020-12-31, 13:49
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Min uppfattning av meth är liknande den andra beskrivit.
Det är som en annan drog jämfört med amfetamin.
Inte bara är ruset kraftigare utan ännu mer intensivt fast inte på ett bra sätt för mig i varje fall.

Det liksom kastar sig på en och tar över hela tillvaron medan amfetamin förhöjer vad än man håller på med och går, så länge man inte tar alltför mycket, att liksom styra medan meth bara ångar på och man får följa med på resan.

Det är inte för mig har jag insett.

Tillslut är du inte i kontroll längre utan drogen styr dig.
Det är nog inte för alla.
Jag föredrar att bli helt väck på opiater och benso men det är tydligen inte för alla.
Ätit 12 stesolid och tagit 3mg sub idag och känner mig nästan nykter än.
Citera
2020-12-31, 14:06
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Kan man snorta meth i kristallform? Vet att det inte slår på lika bra så klart men funkar det?

Det är väldigt smärtsamt.
Citera
2021-01-01, 15:10
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det är väldigt smärtsamt.

mycket smärtsamt, hostade upp blod efteråt.
tog 1 lina som knappast va mer än 50 mg typ
Citera
2021-01-02, 01:49
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
mycket smärtsamt, hostade upp blod efteråt.
tog 1 lina som knappast va mer än 50 mg typ

Jo, har hänt mig med. Men det fräter bra när man röker det också. Bara märks mindre.
Citera
2021-01-02, 15:30
Medlem
sk0gens avatar
Borde väl ge ungefär lika bra effekt oralt som nasalt. Tror meta rentav tas upp bättre genom magen än vanligt tjack
Citera
2021-01-08, 15:26
Medlem
.a6thmfsins avatar
Citat:
Tack för snabbt svar! Skiljer sig ruset då nämnvärt från vanligt amfetamin eller måste man röka för att få den där riktiga känslan?
Snortade det är som tjack på steroider som nån sa fast man är lite extra råddig och eufori som på ecstasy men skulle svälja istället det är lite som mdma funkar bättre om du äter.
Citera
2021-03-18, 23:59
Medlem
graffdatshits avatar
Har testat meta en gång, men det sades vara tjack och var djävligt utblandat, utöver de gånger jag dragit tjack och pissat positivt på tjack och meta!
Min vän stötte dock på moder-batchen, och så att det var helt underbart gult klet som gav svarta ögon och hägget låg på 6&5, dessvärre fuckade han upp en krit där så vi kunde inte lösa mera!
Hur vanligt är det med dunder meta?
Citera
2021-03-29, 17:53
Medlem
Det har ju dykt upp lite nu på FS.
Har fått hem en gubbe som skall testas i helgen.

Faktiskt första gången jag provar meta i ren form, är inbiten på det gamla vanliga amfetaminet sen herrans massa år men tänkte prova nått nytt.

Har köpt mig en kawum, glaspipa, så kommer känna mig jävligt fräck.

Nån som vet hur det står sig kvalitetsmässigt från FS? Det jag fått hem är helt glasklart, kristallerna löper som de skall men är lite förvånad att det är såpass rent i nyansen, alltså ingen oxidering överhuvudtaget utan helt glasklart.
Citera
2021-03-31, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PanzarP
Det har ju dykt upp lite nu på FS.
Har fått hem en gubbe som skall testas i helgen.

Faktiskt första gången jag provar meta i ren form, är inbiten på det gamla vanliga amfetaminet sen herrans massa år men tänkte prova nått nytt.

Har köpt mig en kawum, glaspipa, så kommer känna mig jävligt fräck.

Nån som vet hur det står sig kvalitetsmässigt från FS? Det jag fått hem är helt glasklart, kristallerna löper som de skall men är lite förvånad att det är såpass rent i nyansen, alltså ingen oxidering överhuvudtaget utan helt glasklart.

Är det USA import säljaren på FS du har?
Släng gärna ett pm till mig med ditt omdöme efter test

Röka Crystal som är äkta är kärlek det
Citera
2021-03-31, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBaketiss
Vi kanske bara letar efter olika egenskaper i tjacket, ju mer snurr - desto bättre.

Enligt mig, då.

Ja kanske är det så.

Är det svenskt meth du hänvisar till? Rätt tveksam på kvaliten på det svenska trots att jag aldrig provat svenskt.

Tog det en enda gång utomlands och gör aldrig om det. Fy fan säger jag bara.
Tjack/kola så är du fortfarande medveten om vad som händer/vad du gör. Du känner själv om du är stissig/pratar för mycket/kniper ihop med käkarna osv.
Meth tog över mig totalt. Det var bara att hänga med i karusellen. Med tanke på vilket land jag var i och hur jag och min polare levde rövare hade vi änglavakt som inte råkade riktigt jävla illa ut/blev mördade.
Min hemmagjorda CP-skala från 0-10 gav en stark 10 på denna drog. Lite i klass med 30 imovane och en sjuttis ungefär. Fast meth var fan ändå värre.
Gick verkligen ej att kontrollera sitt beteende.
Dessutom gick det ta mig fan ALDRIG ur. Var hög som ett hus i flera dygn och atn efteråt var helt sinnessjuk. En AT på benso är semester i jämförelse med det där. Mådde som en jävla kuk i en vecka ca efteråt. Trodde seriöst jag bränt min hjärna för gott. Så kändes det efteråt.
Citera
2021-04-03, 15:53
Medlem
Cashews avatar
Jag har alltid uppfattat meth icg neta som två olika droger, tjack med meta har ju alltid funnits. Vad fan nu meta är, men meth är ju inte samma sak väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in