2021-04-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Kan man snorta meth i kristallform? Vet att det inte slår på lika bra så klart men funkar det?

Det går perfekt, älskar det! River lite härligt, men bara det är krossat bra så går det toppen!
Citera
2021-04-10, 21:52
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Var ner till Fillipinerna för ett par år sen och i Manila var det väldigt enkelt att få tag på Crystal Meth.

Planerar en längre resa till Thailand framöver och undrar hur utbudet ser där? Vad går ett gram på?

Har sällan problem att hitta droger så utgår från att det även är enkelt att hitta i Bangkok/Pattaya?

Yaba-tabletter är ej av intresse, jag menar meth i kristallform.

Tack boys.
Citera
2021-05-03, 16:38
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Crystal Meth - sexdrogen

Asså att va hög på crystal meth är nog det mest fantastiska som finns i hela världen. Man är hög i flera timmar i sträck, upp mot 12-16 timmar på ett 'hög'. Känslan av att vara hög på det är typ som att allting brusar, man får en enorm kick och det känns typ som att åka motorcykel i 200km/h. Känslan är också extremt skön. Njutningscensorerna i hjärnan pumpar ut 1000 gånger så mycket dopamin som vid orgasm. Det känns så otroligt skönt att ta den, mycket bättre än weed. För att jämföra. Weed trubbar av sinnena så man inte är vid samma medvetande, men de känns inte skönt i kroppen och ända ut i fingertopparna på samma sätt som med Meth. Kokain ger ett liknande rus, men ja skulle säga att Meth är mycket skönare och bättre, varar mycket längre.

Crystal Meth har fått sitt namn efter att det är vanligt amfetamin (tjack) som har bankats och experimenterats med i labb. Och den kommer i kristalliknande små bitar som man kan krossa med fingrarna och smula sönder. Jag tycker de känns jävligt gött att röka det, som man gör i en slags liten glasskål, eller att ta de IV.

Crystal är också en populär sexdrog därför att man blir väldigt kåt av att ta den. Det är därför väldigt skönt att ha sex eller onanera när man har tagit den, för det känns mycket skönare. Många brukar ofta inkludera drogen när de ska ha särskilda tillspetsade sexakter eller BDSM. Fetischister brukar ha den som favorit.

Någon mer som upplevt denna fantastiska drog? Ville bara skriva om hur sjukt fett de är med Meth.
Citera
2021-05-03, 16:50
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Crystal Meth har fått sitt namn efter att det är vanligt amfetamin (tjack) som har bankats och experimenterats med i labb.

Jaså du, jaha det var värst.

Visst har man rökt och injicerat det, som så mycket annat. Skönt med ett tolvtimmarsknull när man är redigt i gasen med en partner eller två. Det är nog det enda jag saknar från mina pundarår.
Citera
2021-05-03, 17:07
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Crystal Meth - sexdrogen" infogad./mod
Citera
2021-05-03, 21:09
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Jaså du, jaha det var värst.

Visst har man rökt och injicerat det, som så mycket annat. Skönt med ett tolvtimmarsknull när man är redigt i gasen med en partner eller två. Det är nog det enda jag saknar från mina pundarår.
Ja, de bästa ja vet är att maratonrunka på crystal meth. Kolla på sexiga blondiner och onanera, timme ut och timme in. Eller ha ngn att knulla med. Oj glömde visst säga de blir mkt svårare att komma också, så man kan ha sex mycket längre, och allt känns så mycket grovt mycket mer perversare
Citera
2021-06-29, 15:20
Medlem
FashionMonsters avatar
Mitt sexmissbruk spårar varje gång jag tar tjo, så jag tar det nästan bara för det syftet numera, försöker få med bruden också och just meta har hjälpt henne förut.
Om man köper kristaller istället, går det att smula ner och blanda ut med dextro och använda som vanligt pulver typ bomba?
Citera
2021-07-08, 21:28
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Ja, de bästa ja vet är att maratonrunka på crystal meth. Kolla på sexiga blondiner och onanera, timme ut och timme in. Eller ha ngn att knulla med. Oj glömde visst säga de blir mkt svårare att komma också, så man kan ha sex mycket längre, och allt känns så mycket grovt mycket mer perversare
Du borde sluta vara efterbliven.
Citera
2021-07-08, 21:30
Medlem
Cashews avatar
Jävligt oklart vad fan svensk meta är, det brukar oftast betyda tjack som håller i sig länge bland svenska pundare men det är ju inte meth, inte ens i pulverform, tror hela skiten är båg.
Citera
2021-07-09, 15:10
Medlem
Har runkat ett dygn på vanligt hederligt tjack!

Hur många dygn skulle jag kunna runka på meth?
Citera
2021-07-14, 22:23
Medlem
Effekten är sjuk, ja men detsamma är dess biverkningar och risker, beroende. Man känner ju hur skiten äter upp din kropp och själ även efter ett dygn på det. Se på hur de som använder det ser ut, ni är sjuka om ni vill se ut så.

Nej meth är djävulens drog, det kan jag som är drogliberal säga. Om man har enorm disciplin kanske man kunde använda det en gång per år på nyår, men även då känns skiten smutsig.

Just att effekten är så extrem, det är pga. hjärnan pumpar ut för mycket(mycket mer än andra droger) utav alla saker vilket leder till neurotoxictet och att hela kroppen inkl. organ slits sönder.

Minns dokumentären om paret som metapsykosade och satt fast i sin bil i kylan (vinter) och som började hallucinera alla möjliga skrämmande saker, att det gick runt massa monster till människor runt dem och de var skräckslagna, de trodde ju att det var verkligt. Dessa både dog i bilen av kylan(eller värmen av metan? ) pga hjärnan frättes upp av metan. Kommer aldrig glömma hur skräckslagna de lät i telefonen med 911 när de satt i sin bil i psykos.

Men det beror på vad man vill i livet, har man inget och leva för och skiter i om man dör typ om något år så kör på. Nej tack säger jag. Att utsöndra lite mer serotonin eller dopamin så man blir partysugen är kanske inte hela världen, men att fräta sin hjärna med meta är faktiskt en helt annan sak. Nu pratar jag om riktigt meth inte sådan gatutjack som varit bankat med rester utav meta. Faces of meth är inget skämt, och så kommer du se ut om du börjar med skiten efter ett tag.
Citera
2021-07-14, 23:52
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Effekten är sjuk, ja men detsamma är dess biverkningar och risker, beroende. Man känner ju hur skiten äter upp din kropp och själ även efter ett dygn på det. Se på hur de som använder det ser ut, ni är sjuka om ni vill se ut så. :

Jag blir ganska road av folk som tror att gamla propagandakampanjen "faces of meth" visar hur ansiktet förvandlas och man blir ful av meth. På riktigt

Blir extra förvånad då någon som sysslar med droger inte sett igenom detta.

Meth ger liksom amfetamin inte nåt visst utseende.

Visste ni att meth är stort bland bögar i USA? Utseendefixerade gaykillar.

Bilderna ni ser som sanning är ett noga urval av människor som hamnat i hemlöshet och ett gravt missbruk som säkerligen ofta är blandmissbruk. Sjuka personer som kanske misshandlats och har olila sjukdomar. Man har valt bland tusentals bilder från polisen och valt ut några som ser ut att bli fula.

Lyckad kampanj dock. Många verkar ju svälja den .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in