Effekten är sjuk, ja men detsamma är dess biverkningar och risker, beroende. Man känner ju hur skiten äter upp din kropp och själ även efter ett dygn på det. Se på hur de som använder det ser ut, ni är sjuka om ni vill se ut så.
Nej meth är djävulens drog, det kan jag som är drogliberal säga. Om man har enorm disciplin kanske man kunde använda det en gång per år på nyår, men även då känns skiten smutsig.
Just att effekten är så extrem, det är pga. hjärnan pumpar ut för mycket(mycket mer än andra droger) utav alla saker vilket leder till neurotoxictet och att hela kroppen inkl. organ slits sönder.
Minns dokumentären om paret som metapsykosade och satt fast i sin bil i kylan (vinter) och som började hallucinera alla möjliga skrämmande saker, att det gick runt massa monster till människor runt dem och de var skräckslagna, de trodde ju att det var verkligt. Dessa både dog i bilen av kylan(eller värmen av metan?

) pga hjärnan frättes upp av metan. Kommer aldrig glömma hur skräckslagna de lät i telefonen med 911 när de satt i sin bil i psykos.
Men det beror på vad man vill i livet, har man inget och leva för och skiter i om man dör typ om något år så kör på. Nej tack säger jag. Att utsöndra lite mer serotonin eller dopamin så man blir partysugen är kanske inte hela världen, men att fräta sin hjärna med meta är faktiskt en helt annan sak. Nu pratar jag om riktigt meth inte sådan gatutjack som varit bankat med rester utav meta. Faces of meth är inget skämt, och så kommer du se ut om du börjar med skiten efter ett tag.