2019-11-29, 09:07
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Alltid en risk att blanda uppåt med nedåt, dock är det väl vanligt att landa på röka eller benz!
Nej det är i ingen generell risk att blanda uppåt med nedåt. Sånt som påverjat gaba-reveptorerna (alkohol , Benzo) krockar inte med amf.
Citera
2019-12-02, 22:03
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Jag röker crystal meth. Beställer på nätet. Känner några andra som gör det med. Den typen av pipa som man röker det ur ska tydligen va rätt sällsynt, känns lite speciellt att själv vara ägare av en sån.
Senast redigerad av .Hellraiser. 2019-12-02 kl. 22:07.
Citera
2019-12-09, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Nej det är i ingen generell risk att blanda uppåt med nedåt. Sånt som påverjat gaba-reveptorerna (alkohol , Benzo) krockar inte med amf.

Trodde inte det var bra för hjärtat att blanda stimulanter med lugnande..? Menade inte interaktion eller så, mer puls/blodtryck/hjärta
Citera
2019-12-09, 16:14
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Trodde inte det var bra för hjärtat att blanda stimulanter med lugnande..? Menade inte interaktion eller så, mer puls/blodtryck/hjärta
Tror det är en hobbydoktor-myt baserad på föreställningen att uppåt och neråt måste "slåss" i kroppen . Typ att folk tänker sig : "uppåt snabbar på hjärtat , neråt trycker ner hjärtat..det kan ju inte vara bra"

Vuxna med adhd kan ju få blodtryckssänkande till sin Ritalin eller Elvanse. Och Benzo ges väl i sjukvården till folk med amfetaminorsakad ångest under avtändningen
Benzo är väl inte ens blodtryckssänkande .

Vet inte hur det är med betablockerare , instinktivt känns det inte som.nåt man skulle vilja kombinera med tjack men det är bara magkänsla från min sida
Citera
2019-12-09, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
testade crystal meth för första gången för två dagar sedan, klara frostiga shards. Rökte kanske ca 0.35g under 4 timmar, ur en glas pipe och jävlar i hatten vad länge man är under påverkan. 26-30 timmar efter sista hiten kände man tydligt av det i hela kroppen, kom på att jag hade en bokad tandläkartid som jag inte kunde boka om, så gick till kliniken med ögon som tefat och en snustorr mun. Undrar om man tandläkare anade något, jävla resa.
Jag vet att detta är ett pundarforum.
Men snälla börja inte med meth, jag har thaitjej och inom hennes salongabrudkretsar är fan 99% höga på meth.

Meth fuckar ens perspektiv på livet väldigt snabbt och jag har sett folk gå på det några gånger till att de går hem till morsan och farsan och försöker sno allt av värde för att köpa mer.

Meth är tjack på sterorider, du är tjongad så jävla länge. Det är det som fuckar än
Citera
2019-12-09, 17:09
Medlem
Jag har sett en polare som hade två resturanger och fet lägenhet på odenplan gå från att lägenheten och båda företagen är borta samt skuldsatt på 2 år och horar på gatan. Hon gick också på meth.

Sen många av salongstjejerna börjar icea för att orka med horeriet och sen när det gått ett tag så är de fast så då suger det kuk för att köpa ice, så det går full circle.
Fucked up shit kan jag bara säga
Citera
2020-01-07, 03:42
Medlem
Rökt o snortat 2g ice denna helg och ska till jobbet om 3 timmar tog sista linan 16:00 måndag kan ej sova ska jag återstodera på jobbet eller bara ta 70mg elvanse eller kombinera
Har relativt hög cs tolerans tar dagligen men brukar ej raca
Citera
2020-01-07, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liberstad
Rökt o snortat 2g ice denna helg och ska till jobbet om 3 timmar tog sista linan 16:00 måndag kan ej sova ska jag återstodera på jobbet eller bara ta 70mg elvanse eller kombinera
Har relativt hög cs tolerans tar dagligen men brukar ej raca
Du är körd. Ordna något neråt och sov i några dagar istället.
Citera
2020-01-07, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Du är körd. Ordna något neråt och sov i några dagar istället.
Måste till jobbet
Citera
2020-01-07, 04:40
Medlem
Jag måste t jobbet elvanse lr meta
Citera
2020-01-07, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liberstad
Jag måste t jobbet elvanse lr meta
Lite meta. Gå hem tidigare. Drick dig till sömns. Sjuka dig imorgon.
Citera
2020-01-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Lite meta. Gå hem tidigare. Drick dig till sömns. Sjuka dig imorgon.
. Det gick bra käkade ordentligt o tog 150mg elvanse lite meta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in