2018-06-23, 12:14
Medlem
carle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelemannen
Ja vem vet, det luktade dock amfetamin och var i kristallform. Kanske var jag för mesig med doseringen initialt.

Edit: Den luktade precis som det "100% rena" amfetaminet jag köpte på FS för ett tag sedan, men jag labbtestade inte produkten

Meth luktar inte amfetamin, det luktar knappt alls endast när du röker det kommer en hint av blomsterdofte . Skulle du snorta det är det en obehaglig upplevelse då det är som glas.
Citera
2018-06-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carle2
Meth luktar inte amfetamin, det luktar knappt alls endast när du röker det kommer en hint av blomsterdofte . Skulle du snorta det är det en obehaglig upplevelse då det är som glas.

Ok, ja det doftade väldigt svagt, men omisskännligt samma arom som det tjack jag fick..
Jag rökte endast. Glaspipan jag använde hade en helt vit hinna på insidan efter ett tag, såg ut som frost typ.
Senast redigerad av Spelemannen 2018-06-23 kl. 21:38.
Citera
2018-06-24, 01:38
Medlem
Har gjort lite efterforskningar och misstänker att SSRI'n jag tagit kan ha dämpat effekten.. den enda förklaringen som är rimlig för det verkade inte vara dåliga grejer och mängderna jag tog borde definitivt givit en jäkla kick. Har hursomhelst slutat med sertralinen nu så det ska bli intressant att se nästa gång det är aktuellt.
Citera
2018-06-24, 01:59
Medlem
Har handlat det mesta. Har aldrig stött på meth
Citera
2018-07-09, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Varför skulle nån blanda ner meth i tjacket när meth är en mångdubbelt dyrare och potentare drog? Det är bara mytspridning.

Jodå det finns en del meta i det svenska tjacket. Kristaller är jag också tveksam till, CM är dex-metamfetamin. Finns metamfetamin med både dec och levo-metamfetamin i varierande kvalité. Sånt som ofta kallats crank i USA. Även om crank bara är slang för tjack, typ.

Hade en del av det här uppe för några år sen när jag höll på med sånt.
Citera
2018-07-10, 10:42
Medlem
Jag föredrar Meth över vanligt Amfetamin alla dagar i veckan och jag har senaste året nästan enbart använt mig utav kristaller då jag har turen att kunna köpa det av en nära vän som köper hem kontinuerligt från Darknet..

Hade jag däremot inte haft turen med att känna honom så hade jag nog inte kunnat använda eller för den delen hitta kristaller särskilt ofta iomed det är så pass ovanligt här i Sverige.

Visst har jag sett kristaller säljas på Flugsvamp men där har priserna varit skamligt höga och dom tre olika tillfällen sorter och flugsvamp säljare jag testade så tycker jag att alla tre hade fruktansvärt dålig kvalitet och minst en av dom är jag säker på att han sålde fake kristaller då dom var grumliga och inte hade smaken eller smälte på rätt sätt..

Jag väljer i alla fall kristaller över alla andra sorters AMF och så länge jag kan handla enkelt som jag gör nu så kommer jag mest troligt att fortsätta använda

Skulle tillgången för mig tryta så skulle jag nog bita i det sura äpplet och va tvungen att sluta helt då jag inte hade orkat jaga rätt på svindyra Flugis Vendors
Citera
2018-07-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carle2

Topic är ju Crystal Meth men vill bara inflika att meta mycket väl går att snorta. Crystal meth är en form av meta.
Du visste säkert detta och det var inte menat som något påhopp på dig. Vet bara att det är en vanlig missuppfattning så ville förtydliga för andra som läser 😊
Citera
2018-07-10, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Topic är ju Crystal Meth men vill bara inflika att meta mycket väl går att snorta. Crystal meth är en form av meta.
Du visste säkert detta och det var inte menat som något påhopp på dig. Vet bara att det är en vanlig missuppfattning så ville förtydliga för andra som läser 😊

Själv tycker jag att känslan som uppstår vid snorting är fantastiskt för det blir en sådan jävla shock nästan som ett slag i ansiktet och ruset kommer jävligt snabbt efter vilket jag blivit väldigt förvånad över i början då det går mycket snabbare än traditionella Amfetamin sorter
Citera
2018-07-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Själv tycker jag att känslan som uppstår vid snorting är fantastiskt för det blir en sådan jävla shock nästan som ett slag i ansiktet och ruset kommer jävligt snabbt efter vilket jag blivit väldigt förvånad över i början då det går mycket snabbare än traditionella Amfetamin sorter

Ja, jag förstår precis vad du menar. Personligen tycker jag det är obehagligt då jag inte känner att jag kan bygga upp det perfekta ruset utan det kommer som en käftsmäll. Gillar iofs inte meth ruset alls heller. Smaken är som baken.
Må väl!
Citera
2018-07-10, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver

Själv tycker jag att känslan som uppstår vid snorting är fantastiskt för det blir en sådan jävla shock nästan som ett slag i ansiktet och ruset kommer jävligt snabbt efter vilket jag blivit väldigt förvånad över i början då det går mycket snabbare än traditionella Amfetamin sorter men det kanske har med att kristallerna skär lite i snoken och således går in i såren och ut i blodet snabbare? Eller låter det helt och hållet bananas?
Citera
2018-07-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Själv tycker jag att känslan som uppstår vid snorting är fantastiskt för det blir en sådan jävla shock nästan som ett slag i ansiktet och ruset kommer jävligt snabbt efter vilket jag blivit väldigt förvånad över i början då det går mycket snabbare än traditionella Amfetamin sorter men det kanske har med att kristallerna skär lite i snoken och således går in i såren och ut i blodet snabbare? Eller låter det helt och hållet bananas?

Haha allt är väl bananas när man sitter å skriver i meth tråden som vi broder?😂
Men tror snarare det är själva substansen i sig, den är trots alls flera gånger starkare än traditionellt amf.
Mig passar den inte, föredrar helt klart vanligt amf isåfall. Föredrar iofs benso över centralstimulerande över huvudtaget så det är inte riktgt min grej även om det är kul ibland.
Sjuk rush är det iallafall.
Må gott!
Citera
2018-08-21, 18:22
Medlem
Jag förstår inte folk som säger dom snortat meth. Kristallerna är till för att rökas. Finns inget skönare än att röka o få en avsugning samtidigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in