2019-04-07, 02:29
Medlem
Har rökt mkt meth i olika länder och av olika kvalle. Aldrig i Sverige men sett det finns ibland. Förstår inte tabun kring den här drogen (eller såklart gör jag det, folk vet inte vad det är). Ren ice är mycket mindre speedigt/känns mindre pundigt o smutsigt än tjack (man blir typ lugn o varm snarare) och mycket mer euforiskt, går inte att jämföra. Men som med allt annat är det en kvallefråga och får man smutsigare så är det absolut ingen större skillnad i ruset från vanligt svenne metatjack. Såklart roligare o mindre äckligt att röka än att snorta blomster dock.
Tycker det är tydligt när det är meta i vanligt tjack ( mer euforiskt o snackigt men ändå fett tjackigt/snabbt/smutsigt/ångestladdat efter ett tag). Rent amfetamin gör en typ bara mer fokuserad, inte så snackig/glad.
Ren crystal meth=Bara allt bra med meta fast instant och starkare+lugnare, varmare som sagt. Typ inget av det som jag annars hatar med tjack.

Ps. Heroinet i Skåne suger ändå. Vilket inte kan göra det mer ovärt/korkat att börja med för att man är uttråkad...
Citera
2019-04-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retzzzina
Har rökt mkt meth i olika länder och av olika kvalle. Aldrig i Sverige men sett det finns ibland. Förstår inte tabun kring den här drogen (eller såklart gör jag det, folk vet inte vad det är). Ren ice är mycket mindre speedigt/känns mindre pundigt o smutsigt än tjack (man blir typ lugn o varm snarare) och mycket mer euforiskt, går inte att jämföra. Men som med allt annat är det en kvallefråga och får man smutsigare så är det absolut ingen större skillnad i ruset från vanligt svenne metatjack. Såklart roligare o mindre äckligt att röka än att snorta blomster dock.
Tycker det är tydligt när det är meta i vanligt tjack ( mer euforiskt o snackigt men ändå fett tjackigt/snabbt/smutsigt/ångestladdat efter ett tag). Rent amfetamin gör en typ bara mer fokuserad, inte så snackig/glad.
Ren crystal meth=Bara allt bra med meta fast instant och starkare+lugnare, varmare som sagt. Typ inget av det som jag annars hatar med tjack.

Ps. Heroinet i Skåne suger ändå. Vilket inte kan göra det mer ovärt/korkat att börja med för att man är uttråkad...

Håller med om att Dextro-metamf är lugnare, men racemiskt ligger ungefär i linje med vanligt tjack(racemiskt amfetamin). Vore mer rättvist att jämföra crystal meth med Dextro-amf(Attentin innehåller detta), men det kommer ju sällan upp på den illegala marknaden i pulverform.

Den andra isomern av amf/meta är ansvarig för det mesta stissiga och i princip inget av det roliga. Levo-meta säljs i USA receptfritt mot nästäppa likt Efedrin.
Citera
2019-04-15, 17:05
Medlem
Kingahzs avatar
Försvann allt jävla tjack i mpdv vågen? Västmanland blev ju hårt drabbade, en gång pulverstaden nu är de mest kokain utbankat till koffein. Och dom kranar jag har är hemskt inkonsistenta, ibland riktigt bra drag ibland grov besvikelse. Drar hem mesta från mörknätet nu, kanske skulle prova dra hem lite meta (hur intar man den i kristallform? IV uteslutet) eller är det omöjligt att gå tillbaka till tjack sen när man väl smakat det?
Citera
2019-04-15, 17:07
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingahz
Försvann allt jävla tjack i mpdv vågen? Västmanland blev ju hårt drabbade, en gång pulverstaden nu är de mest kokain utbankat till koffein. Och dom kranar jag har är hemskt inkonsistenta, ibland riktigt bra drag ibland grov besvikelse. Drar hem mesta från mörknätet nu, kanske skulle prova dra hem lite meta (hur intar man den i kristallform? IV uteslutet) eller är det omöjligt att gå tillbaka till tjack sen när man väl smakat det?

Kolla lite dokumentärer om folk som röker/skjuter meth, så förstår du nog att vanligt tjack blir svårt att gå tillbaka till.
Citera
2019-04-19, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Själv tycker jag att känslan som uppstår vid snorting är fantastiskt för det blir en sådan jävla shock nästan som ett slag i ansiktet
Prova roka det. Haha, sa far du se pa kaftsmall.
Citera
2019-04-19, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingahz
Japp, alla stader har drabbats av girighet. Det ar ofta den egenskap som ar boven i all "bankning"/utblanding eller blasningar. Tyvar... Hittar fan inte hittat nagot Amfetamin-Sulfat efter runt 2012, som varit rent nog. Tyvarr. For det var underbart att skjuta nar det haller hog renhet, i doser omkring 0.2g.
Senast redigerad av xiz 2019-04-19 kl. 01:35.
Citera
2019-04-22, 22:25
Medlem
SpeacialKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Prova roka det. Haha, sa far du se pa kaftsmall.

Käftsmäll är rätt uttryck.
Med vanligt tjack så snortar man mer för att underhålla platån men med rökt crystal meth så jagar man käftsmällen/känslan som man får vid varje hit.

Drogen jag ångrar starkast att jag provat. Skällde ut personen som erbjöd mig det första gången då jag var helt borta på en flaska vodka. Glad att jag är hel, levande och fri. Kunde gått riktigt fel. Käftsmällen är allt för bra, och drogen ledde till massa risker för min del.
Senast redigerad av SpeacialK 2019-04-22 kl. 23:09.
Citera
2019-04-24, 23:12
Medlem
Någon som vet hur det är att blanda Meth med GHB?`Bra? Dåligt? någon som erfarit detta?
Citera
2019-05-14, 22:06
Medlem
ICE (crystal) den glassigaste finaste glas meth är nått helt annat än tjack , kristallerna påminner om glas/is går att röka på folie man gör sig bäst i glas pipa

Ja jag jagade dock den vita draken då jag fick tag i nice crystal ice i Sverige för ett ok pris , och sitter inte me nån crack pipa hemma å är för gammal för mecka en egen dessutom så gillar jag att röka brunt, finns en charm i det )JAGA), dessutom har man nästan alltid aluminium folie hemma.

Som nån nämnde är lukten nästintill obefintilig vid den lilla halvan , när man eldar på dem ytterst sköra små is bitarna och man en konst att jaga in den vita draken i lungorna så infinner snart en svag blomsteramfetamin smak , inte äcklig som jag tycker allt tjack är till skillnad hur jonk luktar (skog) men detta va så doft och kortvarigt.

Hur de slår

rökte kanske 0,2 i några omgångar omen ens det 0,1 kanske och har varit toppad mellan 11.00 till halv tio , eller jag har känt mig som jag gjorde när drogen intog min kropp ruset har varit helt jämt inga överdrivna vågor men då har jag inte rökt mycket heller ,

Sova

ja det känns långt borta men jag är ensam och kille och inte ens hunnit tänkt på porr än det är för mycket eufori fortfarande ......

har dock 50tal imovane så d lungt

Hur känns det då mot tjack

Då jag inte tagit mycket tjack de senaste åren , har jag ändå en 20 vuxna år även om vaket aldrig varit min drog har det alltid blivit några gånger i mån dessa år men mindre det sista året hände för nån vecka sen har jag tagit det IV de senaste åren oftas , jag har även haft metamina utskriva som jag gillade har adhd

Känns lite som STARKARE variant av dexamfetmin dem sköna sakerna fast starkare , minus Levo känslorna

Okej kort det känns som riktigt bra Vaket plus Mdma (första gången man tog det) SAMTIDIGT i lång top rus
de så jag kan beskriva det , och själva TOP RUSET , ja FÖRUTOM (kicken/rushen) som man får IV på vissa droger , som vissa gillar , mår man som bäst precis efter fotas , gäller även toppen på allt från cannabis till varor till lsd md , det som kommer när det det peakat /kulmination den första timmar där beroende på drog , det bästa i min mening

DEN ÄR SJUKT LÅNG på crystal meth !

Slutfattningen är att jag tar nog det som jag har kvar med nån skön brud

ÅÅÅÅ this shit is BEROENDEFRAMKALLANDE ..... räkna me 1200-1500 grammet , kul och testa sure

Har tagit meth i pulverform förut även , IV också , har inte testat detta IV men skulle aldrig vilja dra ner det här fina glaset till en smet å dra in i pumpen , har för mig att kicken iallafall på det meta ja tagit som inte varit i kristallform har varit sämre eller utebliven/utdragen mot vanligt bra amfetamin

THIS IS MADE FOR SMOKING

GOOD NIGHT
Citera
2019-05-26, 11:27
Medlem
Rainbowmakers avatar
Jag blev lite besviken faktiskt, jag hade förväntat mig mycket mer, tycker det va som ett tjackrus fast man blev inte så skruvad och fick ingen tjackkuk. Nu rökte jag på folie och hade väl fått större kick om jag gjorde det i glaspipa för nu fick jag aldrig någon riktig kick, mådde bra och va vaken men inte mycket mer. Tog 1g under ett dygn och rökte det sista 1 timma innan jag somnade som en stock av 20mg diaz. Har ingen AT överhuvudtaget. Det som va bra va att man kände sig renare och fräschare än vad man kan känna sig på vanligt tjack. 1000kr g kostade det, skulle hellre köpt 5g fult.
Citera
2019-06-05, 08:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowmaker
Jag blev lite besviken faktiskt, jag hade förväntat mig mycket mer, tycker det va som ett tjackrus fast man blev inte så skruvad och fick ingen tjackkuk. Nu rökte jag på folie och hade väl fått större kick om jag gjorde det i glaspipa för nu fick jag aldrig någon riktig kick, mådde bra och va vaken men inte mycket mer. Tog 1g under ett dygn och rökte det sista 1 timma innan jag somnade som en stock av 20mg diaz. Har ingen AT överhuvudtaget. Det som va bra va att man kände sig renare och fräschare än vad man kan känna sig på vanligt tjack. 1000kr g kostade det, skulle hellre köpt 5g fult.

Wow 1000kr/g är grymt överpris, 300kr ska du högst betala för 1g crystal!!
Citera
2019-06-05, 12:02
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Wow 1000kr/g är grymt överpris, 300kr ska du högst betala för 1g crystal!!
Mm, kanske i Prag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in