2018-05-24, 18:12
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelemannen
Jaha.. och varför finns inte detta i Sverige då?

Därför att det inte går att banka...
Citera
2018-05-25, 11:18
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Därför att det inte går att banka...

Det finns redan i det vanliga tjacket. Nästan allt tjack i Sverige idag innehåller ju meta, ibland i kristallform. Har själv plockat ut metakristaller ur tjack, men oftast är det meta i vätskeform. Då går det inte att separera från det vanliga tjacket längre.
Citera
2018-05-25, 13:43
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Det finns redan i det vanliga tjacket. Nästan allt tjack i Sverige idag innehåller ju meta, ibland i kristallform. Har själv plockat ut metakristaller ur tjack, men oftast är det meta i vätskeform. Då går det inte att separera från det vanliga tjacket längre.

Och vart tror du dessa kristaller man bankar tjacket med kommer ifrån?

Inhemskt tillverkat eller från andra länder tex polen tjeckien osv?
Citera
2018-05-25, 13:53
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Och vart tror du dessa kristaller man bankar tjacket med kommer ifrån?

Inhemskt tillverkat eller från andra länder tex polen tjeckien osv?

Rätt säker på att det kommer från andra länder ja. Till stor del beror det nog på att de tror att efterfrågan på meta kanske inte är så stor, och att de får betydligt mer sålt om de säljer det som "tjack".

För tjacket kan ju trots allt vara ganska dåligt, innehåller det en släng meta blir det ju plötsligt "dundertjack". Amfetamin är ju inte i närheten lika euforiskt eller långvarigt som metamfetamin. Ser rätt ofta på det här forumet saker som, "Fyfan vad bra tjack jag tog sista linan för 14 timmar sen och jag är fortfarande igång!!"

De flesta fattar verkligen inte, eller så kanske de inte vill fatta?

EDIT:
Möjligtvis skulle t.o.m metan kunna komma billigt från Asien. De tillverkar ju ganska mycket sånt. Alternativt tillverkas båda delarna i länder som Polen.
Senast redigerad av Bluepant 2018-05-25 kl. 13:55.
Citera
2018-05-27, 10:44
Medlem
Varför skulle nån blanda ner meth i tjacket när meth är en mångdubbelt dyrare och potentare drog? Det är bara mytspridning.
Citera
2018-05-29, 10:26
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Jaha.. och varför finns inte detta i Sverige då?
Det finns visst crystal meth i Sverige, förvisso dyrare än vanligt amfetamin men helt klart mycket mer euforiskt rus.
Citera
2018-06-03, 11:43
Medlem
Nån som vet hur crystal brukar lukta när man förbränner det?
Citera
2018-06-06, 22:34
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Nån som vet hur crystal brukar lukta när man förbränner det?

Ångorna luktar/smakar egentligen inte så mycket, men smakar skit om man får in det i munnen.
Citera
2018-06-10, 23:04
Medlem
La en beställning på FS nyligen och testade att röka lite häromdagen men blev rätt besviken, ingen vidare skjuts.. Är det här en substans som fordrar en stor första hit, för att inte sätta ribban för lågt sas? Jag hade hoppats på rush men det var aldrig i närheten, ett gram under en dag typ och började rätt försiktigt. Jämfört med 3f-pvp som jag nyttjat en del och som ju ska vara en lättviktare i sammanhangen kändes det rätt menlöst. Antar att det var undermålig kvalitet.
Citera
2018-06-11, 17:26
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
La en beställning på FS nyligen och testade att röka lite häromdagen men blev rätt besviken, ingen vidare skjuts.. Är det här en substans som fordrar en stor första hit, för att inte sätta ribban för lågt sas? Jag hade hoppats på rush men det var aldrig i närheten, ett gram under en dag typ och började rätt försiktigt. Jämfört med 3f-pvp som jag nyttjat en del och som ju ska vara en lättviktare i sammanhangen kändes det rätt menlöst. Antar att det var undermålig kvalitet.

Du fick förmodligen någon bankad rc drog. Hade det varit riktigt meta så hade det ju räckt med kanske 50-60 mg
Citera
2018-06-13, 11:39
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Varför skulle nån blanda ner meth i tjacket när meth är en mångdubbelt dyrare och potentare drog? Det är bara mytspridning.
Så sant racemat på Levo och dex ja
den senaste tiden har det kommit mer och mer enbart dex vilket är ovanligt och lite synd för IV folket men meta... ne
Värsta fall blandat med okänd rc de lagt i för dryga ut tjacket med något billigare,
och varför just rc cs istället för Dextropur?
Självklart för att lura dig med ruset!
Detta i sin tur kan vara orsaken till positivt utslag på meta vid UP Då många rc cs gör detta och troligen vart myten börjat
Citera
2018-06-23, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Du fick förmodligen någon bankad rc drog. Hade det varit riktigt meta så hade det ju räckt med kanske 50-60 mg

Ja vem vet, det luktade dock amfetamin och var i kristallform. Kanske var jag för mesig med doseringen initialt.

Edit: Den luktade precis som det "100% rena" amfetaminet jag köpte på FS för ett tag sedan, men jag labbtestade inte produkten
Senast redigerad av Spelemannen 2018-06-23 kl. 12:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in