2014-06-21, 17:13
Medlem
carle2s avatar
Lättast är att ta in det själv från Sr och köpa en
Pipa när man ändå handlar det.

Personligen är högkvalitativ CM överlägset de flesta stims i alla aspekter.

Du kan välja och dosera hur påverkad du vill vara själv mycket lätt. Vissa går åt pipan hårt andra bara ett bloss var fjärde timme.

Du kan äta,ha sex och även sova trots du är nära senaste dosering.

Rusmässigt vid låga doser är det som bra tjack, lite gåshud och allmänt trevligt, men du känner inte alls dig stissig eller övertaggad. Snarare ett lugn i kroppen.

Går du på hårdare så börjar du märka dess styrka.
Skevhet som i början av ett E rus och den varma känslan från en överdriven lina kola.
Även här fullt påverkad känns det inte alls som något jäktar dig.

AT är dock för jävla hård och det är här faran ligger.
Det räcker med ett bloss dagen efter så är det lugnt igen, iaf lite nedtrappning.
Men då är det lätt de blir ytterligare bloss
Citera
2015-02-24, 20:12
Bannlyst
Får Crystal meth tandkött och näsa att Domna bort?

För jag köpte på new yorks gator, 2g Kokain. Men när ja kom hem igen så såg ja dagen efter att det inte var kokain i alla fall. Tror det var badsalt jag fick..

Tandköttet domnade bort när ja gnugga o käka samt näsa domna bort dirr..
Citera
2015-02-24, 20:37
Medlem
Varför börjar man hosta då man har injicerat kristaller?
Citera
2015-02-24, 20:41
Medlem
Redlinezs avatar
Rökte detta för 2 veckor sedan, Jäklar vilken fart man får av skiten Sliter otroligt mot kroppen dock så har inte fastna för det som tur är !
Citera
2015-02-24, 20:55
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Varför börjar man hosta då man har injicerat kristaller?
Haha jag hostar också som fan efter en panna meth (inte skjutit kristaller än dock). Jag skapade en tråd om detta också

(FB) Alltid hostattacker efter metamfetamin IV

Edit: Måste tillägga att jag älskar att iva meth, skönaste kicken jag nånsin fått
Senast redigerad av fr3aksh0w 2015-02-24 kl. 21:00.
Citera
2015-02-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Haha jag hostar också som fan efter en panna meth (inte skjutit kristaller än dock). Jag skapade en tråd om detta också

(FB) Alltid hostattacker efter metamfetamin IV

Edit: Måste tillägga att jag älskar att iva meth, skönaste kicken jag nånsin fått

Ja, det är skönt som FAN även om jag egentligen aldrig varit något fan av tjack utan mest hållit mig till heroin och andra opiater. Men inget slår dock min första panna med 99,98 % rent Mephedrone sommaren 2008. Har du testat det?
Citera
2015-02-24, 21:46
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ja, det är skönt som FAN även om jag egentligen aldrig varit något fan av tjack utan mest hållit mig till heroin och andra opiater. Men inget slår dock min första panna med 99,98 % rent Mephedrone sommaren 2008. Har du testat det?
Jag har inte testat den batchen som fanns runt 07-08 men hört mycket gott om den och hade mer än gärna provat att skjuta den. Men nu är som sagt meth den bästa/skönaste drogen jag skjutit med tanke på kicken som kommer som en käftsmäll
Citera
2015-02-24, 22:54
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Jag har inte testat den batchen som fanns runt 07-08 men hört mycket gott om den och hade mer än gärna provat att skjuta den. Men nu är som sagt meth den bästa/skönaste drogen jag skjutit med tanke på kicken som kommer som en käftsmäll

Tänkt precis fråga herr freakshow om detta, Mephedrone sägas vara INSANE iv. Annars är MDPV IV ganska jävla galet också har jag hört. (Har tagit båda dessa men inte IV)
Citera
2015-02-25, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Tänkt precis fråga herr freakshow om detta, Mephedrone sägas vara INSANE iv. Annars är MDPV IV ganska jävla galet också har jag hört. (Har tagit båda dessa men inte IV)
hur ser MDPV ut, Förklara. Jag kan googla bilder men det är inte lika bra
Citera
2015-02-25, 16:59
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
hur ser MDPV ut, Förklara. Jag kan googla bilder men det är inte lika bra

Ja det är pulver eller hur menar du? jag körde på den tiden det var lagligt & det var ett vitt pulver, räckte med en halv lillfinger nagel så blev man helt, utan tvekan det mest potenta pulver jag tagit.
Citera
2015-02-25, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ja det är pulver eller hur menar du? jag körde på den tiden det var lagligt & det var ett vitt pulver, räckte med en halv lillfinger nagel så blev man helt, utan tvekan det mest potenta pulver jag tagit.
Okej

nemen jag fick tag på ett "pulver" som skulle vara kokain. Men det såg mer ut som typ "Flingsalt"/Kristaller så undrade om det var så MDPV ser ut!

Munnen domnade bort direkt, och näsan om man snorta. Verkligen pyttelite fick hjärtat och pulsen att rusa. Så det var starkt... Undrar bara vad jag fick.. rätt elakt att sälja mdpv som kokain kan ja tycka.. Lite skillnad i dosering
Citera
2015-02-25, 23:24
Medlem
ambigues avatar
Är meth ens värt att lägga pengar på om man inte vill köra IV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in