Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-08, 16:58
  #133
Medlem
Hard To Beats avatar
Till alla som är intresserade av hur bloggen såg ut, #110 kan vara ganska intressant.

http://www.fragbite.se/?threadID=452715
Citera
2007-10-08, 17:00
  #134
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Att LF skulle vara av "framgångsrik familj" är kanske en överdrift men det finns några musiker med efternamnet F
Rättelse det finns en musiker och en filmregissör som är varandras kusiner och har sitt ursprung i Västerås. Vet inte hur de är släkt med gärningsmannen SF.
Citera
2007-10-08, 17:03
  #135
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Rättelse det finns en musiker och en filmregissör som är varandras kusiner och har sitt ursprung i Västerås. Vet inte hur de är släkt med gärningsmannen SF.
OBS - SF är inte gärningsman!

LF är misstänkt gärningsman, hans storebror SF är musiker - på fritiden iaf
Citera
2007-10-08, 17:04
  #136
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Till alla som är intresserade av hur bloggen såg ut, #110 kan vara ganska intressant.

http://www.fragbite.se/?threadID=452715
Japp, det är de fyra som Evil definitivt identifierade på sin blogg. Den femte som han nämner är alltså den här i tråden nämnde med initialerna SOF, vilket framgick i kommenatrerna på Evils blogg (syns inte i denna screen capture).

Förtydligande: denna screen capture visar Evils blogg innan han korrigerade namnet på LF. Bilden är rätt (och det vet man för det står rätt namn själva bilden), men namnet vid bilden är fel. Senare korrigerade Evil detta.
Citera
2007-10-08, 17:06
  #137
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
OBS - SF är inte gärningsman!

LF är misstänkt gärningsman, hans storebror SF är musiker - på fritiden iaf
Tack, my bad. LF ska det ju vara!
Citera
2007-10-08, 17:07
  #138
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
LF är misstänkt gärningsman, hans storebror SF är musiker - på fritiden iaf
Du är säker på att de är bröder?
Citera
2007-10-08, 17:09
  #139
Medlem
Takiidas avatar
Det går rykten om att killen som börjar på F skall vara den oskyldiga.
Citera
2007-10-08, 17:10
  #140
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Du är säker på att de är bröder?
Nån sa att man kunde hitta L på facebook på hans brorsa S:s sida så ja hyfsat säker. De är lite lika också. Jag är nästan helt säker.

(Förövrigt finns det en bild ute på imageshack på FMV men nu är jag osäker om det inte egentligen var en bil på FWe och då är det ju fel person...)
Citera
2007-10-08, 17:11
  #141
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Det går rykten om att killen som börjar på F skall vara den oskyldiga.
Där är två efternamn som börjar på F. (Varav den ena nämns på fragbite och den andra inte gör det. Hittills.)
Citera
2007-10-08, 17:12
  #142
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Där är två efternamn som börjar på F. (Varav den ena nämns på fragbite och den andra inte gör det. Hittills.)

Förnamnet börjar på F.
Citera
2007-10-08, 17:13
  #143
Medlem
finde3213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Nån sa att man kunde hitta L på facebook på hans brorsa S:s sida så ja hyfsat säker. De är lite lika också. Jag är nästan helt säker.

(Förövrigt finns det en bild ute på imageshack på FMV men nu är jag osäker om det inte egentligen var en bil på FWe och då är det ju fel person...)

Ja det stämmer
Citera
2007-10-08, 17:16
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iseered
Speciellt löjligt nu när media gått ut med namn och bild på den mördade och hans bratspolare:

http://www.aftonbladet.se/stockholm/article955060.ab

håller inte med om de.
Hela artikeln blir mer personlig när det finns kort. Det känns som man "känner personen". Jag tror fler personer läser en artikel mer ett kort. -min åsikt-


16 åringar o inga föräldrar. Är väl inget konstigt? När jag var under 18 hyrde vi ibland lokaler. trots att ingen var 18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback