Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Uppenbarligen. Att folk inte kan skriva ordentligt ens när det gäller en enda mening...
Haha, ryckte det lite i baguetten av självtillfredsställelse när du fick visa din retoriska fulländning?
Jag kan till mitt försvar säga att klockan var mycket och att den engelska titeln består av två ord.
Åh vad skönt att rättfärdiga mitt snedsteg. Nu känner jag mig genast lite bättre och kan kanske somna utan att ångesten plågar mig.
Måste leta efter särskrivningar på internet och rätta dem så att jag kan öka mitt självförtroende en smula.