Fick ett paket idag från bokus...
Monster - Sanyika Shakur.. En snubbe som varit medlem i ett L.A.-gäng har skrivit sin självbiografi, har spanat på den länge.. Dock på engelska så får väl se hur det går.
Cabal - Clive Barker.. En av dom bästa skräckfilmer som gjorts (Nightbreed) är baserad på denna bok. Även denna på engelska.
Guds stad - Paulo Lins.. En av dom bästa filmer som någonsin gjorts, hoppas boken håller samma mått
Hanteringen av odöda - John Ajvinde Lindqvist... Skräckisbok av svensk författare, såg en intervju med honom för några veckor sen och blev intresserad
Iskallt och stenhårt - Rickard Flinga.. En svensk man som satt i fängelse i Texas ett antal år, detta är hans självbiografi. Hoppas på mäktig läsning.