Jag måste få ur mig lite av min aggression. Som denna familj har fått härja så länge som de gjort, kan bara hända i Sverige. Säg mig något annat land i världen som detta har kunnat fortlöpa som det gjort? Jag skäms över att vara svensk och att grannarna till dessa avskyvärda sjuka människorna har blivit behandlade på de sättet och inte fått den hjälp de skulle fått. Vad är det som har gått snett däruppe? De ansvariga politikerna måste ställas till svars och bli utredda, att det hela ska gå så långt att någon nästan blir yxmördad innan de blir åtalade, är för mig fullständigt obegripligt. Nu talar mina känslor och inte hjärnan men interner på det fängelse de kommer hamna på måste ta hand om dessa och då menar jag inte i form av att läsa gonattsagor. Nej, ett systematiskt påsättande i ändan på dem, med hjälp av något träliknande föremål vore på sin plats och dessutom regelrätta repressalier på dessa grisliknande varelser som tex slå dem så att de gråter sig till sömns är det enda rätta. Ja, jävlar vad jag är förbannad just nu, det är rent ut sagt frustrerande att inte kunna göra något åt saken