2008-11-26, 23:25
Medlem
xziruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitis
Nä..Tigrar är fina.

Jävlar tänkte inte på de...
Aja får väl binda ihop familjen med nån bambusnara och hänga dom över en vulkan å vänta på att den får utbrott..
Citera
2008-11-26, 23:26
Medlem
spamfilters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutepape
tar man alla på en gång så är det slut.
Dvs klart man inte går ensam.. utan hela byn... 50 pers som tar dom så kommer de inte långt... tror inte någon i byn skulle "sett något" om polisen frågar sedan.

Tror du verkligen "släkten" är så liten att den ryms i byn? Jag förstår de som inte törs göra ngt mot dessa människor. "Halva" finland är fullt av dom, och som ni förstår så är det inte långt däremellan....

Egoist som jag är så är jag glad att dom inte kommer hit iaf som det var snack om ett tag. (dvs söderöver)
Citera
Medlem
JoakimLinds avatar
Vart fan är civilkuragen?

Jag har alltid sett er norrlänningar som självsäkra o stabila människor med civilkurage! Men den bilden får jag visst ändra på.

Var o varannan person där uppe har väl tillgång till vapen? Så hur fan kan ni låta några inavlade ziggisar förstöra en människas liv på detta sätt?
Citera
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Jag är serb inte alban. Ingen där nere skulle tillåtas bete sig så här. Till skillnad från Sverige där man från myndigheternas sida gör allting för att skydda dessa idioter.

Ursäkta mig om du tog illa vid att jag trodde du var Alban.

Men jag visste redan svaret. Inte många länder har myndigheter liknande Sverige. Var bara tvungen o se ditt svar.
Citera
Medlem
kom igen nu norrlänningar, gå ihop åk förbi kasta in 3 handgranater
Citera
2008-11-26, 23:27
Medlem
Skitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBlaze
Borde vara skottpengar på dom där asen! Ska ladda hem det äldre Insider-avsnittet om den där familjen. Hade man bott där uppe hade man fan inte tagit skit från ett gäng äckliga nollor som dom! Blir fan äcklad! Skottpengar, säger jag bara!

Jadu JohnnyBlaze...vad skulle du ha gjort om du bodde där? Det har fan bott 15 familjer där genom åren och ingen har gett moteld..

Enda rätta är ju att nu när Luleå ska få en stödklubb till HH. Be dom hyra grannhusen. Sen får man se tattarna bråka.
Citera
2008-11-26, 23:28
Medlem
pillenottens avatar
Tja, det lär ju inte råda något tvivel om att gubben spänt på sin syster åtminstone 3 ggr.......
Det är väl en överflödig fråga hur de försörjer sig!?
Citera
2008-11-26, 23:28
Medlem
spamfilters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimLind
Jag har alltid sett er norrlänningar som självsäkra o stabila människor med civilkurage! Men den bilden får jag visst ändra på.

Var o varannan person där uppe har väl tillgång till vapen? Så hur fan kan ni låta några inavlade ziggisar förstöra en människas liv på detta sätt?
Ta flyget till Kallax flygplats så finns det säkert ngn som skjutsar dig dit upp och låter dig göra det du vill...........Och sen har du ett helvete!
Citera
2008-11-26, 23:29
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillenotten
Tja, det lär ju inte råda något tvivel om att gubben spänt på sin syster åtminstone 3 ggr.......
Det är väl en överflödig fråga hur de försörjer sig!?

Sjukpenning
Citera
2008-11-26, 23:30
Medlem
spamfilters avatar
Citat:
Jadu JohnnyBlaze...vad skulle du ha gjort om du bodde där? Det har fan bott 15 familjer där genom åren och ingen har gett moteld..

Enda rätta är ju att nu när Luleå ska få en stödklubb till HH. Be dom hyra grannhusen. Sen får man se tattarna bråka.
Hahah, tror inte de grabbarna vill hyra i ett sådant område.....
Citera
2008-11-26, 23:31
Medlem
RonaldoUtds avatar
Ni som bor däruppe! Varför inte bara åka förbi och bränna ner skiten! Ingen av grannarna lär vittna mot er.
Citera
2008-11-26, 23:31
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Vad får dig att tro att en sån sjuk familj som dem, skulle bli rädda för nått gäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in