2007-11-20, 22:29
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Någon som ska köpa hattgubbens stjälvbiografi? när den släpps i en bokhandel nära dig..eller nära dig..det beror på.."bokhandeln" på kolonilotten!, kommer den säljas till extrapris (Lilla pinnkojan till höger om rädisorna mitt emot komposthö..hö..Högskolan, den där lotten tror jag är som helt jävla eget sammhälle, där dom t.o.m har ett eget systembolag )

Jag har en teori

Tror att det var finne nr 2:s inneboende stjälvhat som dom beskrev kort & målande med just hans kommande bok om hatet mot Finland-Svenskar,
detta har drivit honom att motarbeta Nappe..för att han vågade leva ut den finska kulturen mer änn han stjälv
(supa, bajsa på åkrar, fira jul med "Tor-Peder")

Synd att vi inte fick se någon voyeur-film när Nappe götslade åkern förövrigt
Citera
2007-11-20, 22:39
Medlem
Andremasks avatar
Givet att införskaffa hans bok Hurri! Karln verkade ju skriva en del annat med. Om man läser det så kanske man får se vad det är för tomte som egentligen gömmer sig under hatten?
Fick inte riktigt grepp om det, men hela gänget som befolkade koloniområdet verkade rätt törstiga.
-Jag spottar inte på flaskan
Citera
2007-11-20, 22:52
Medlem
Gud va löjligt det här White Trash snacket är. Bara för att man är vit, inte så rik och bor i förortern så är man tydligen trash enligt folk här
Citera
2007-11-20, 23:20
Medlem
Doxologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Gud va löjligt det här White Trash snacket är. Bara för att man är vit, inte så rik och bor i förortern så är man tydligen trash enligt folk här

Även jag kan tycka WT-epitetet används lite väl ofta på FB men i detta sammanhanget är det ett understatement.
Citera
2007-11-20, 23:32
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxology
Även jag kan tycka WT-epitetet används lite väl ofta på FB men i detta sammanhanget är det ett understatement.

Så Asiater är också WT som någon vräkte ur sig här i tråden?
Ritva och kassörerna, på vilket sätt är de WT tycker du?
Annat än att de just bor i ett fattigt område, och verkar ha haft arbeten man inte behöver särskillda kvalifikationer för? (Dvs alla som inte är rika och som inte bor i ett fint område är WT)
Eller anser du att finskbrytande automatiskt är WT?
Citera
2007-11-21, 00:00
Medlem
Doxologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Annat än att de just bor i ett fattigt område, och verkar ha haft arbeten man inte behöver särskillda kvalifikationer för? (Dvs alla som inte är rika och som inte bor i ett fint område är WT)

Haha. Så enkelt ska du inte få mig, detta har inget att göra med ursprung eller diverse språkbrytningar. Jag åtsyftar inte samtliga i programmet, eller ja kanske. Försätter man sig i en sådan situation de har gjort och lyckas vara involverade i den så länge tjuter WT-varningssignaler. Det finns en anledning till att en viss sorts människor hamnar i sådana här program och andra inte, och varför det är så kan du fundera på.

Hur du lyckades vända detta till någon etnisk fråga gentemot mitt förra inlägg begriper jag inte.
Citera
2007-11-21, 00:11
Bannlyst
En korvgrillning med bärs kändes som rätt lösning för de här människorna.
Citera
2007-11-21, 00:22
Medlem
Klåd Junkers avatar
Importöl och korvgrillning i Finska föroreningen i Flemingsberg...
Statistiken över diverse importer skenar i taket efter kvällens förställning.
  • Finnar, till höger och vänster. Både med och utan hatt.
  • Skånsk gästarbetare som är ute och snickrar & far när han inte är på sommarstället.
  • Importvittu, i form av någons gula fru. (tandlös?)
  • Tandlösa, i övrigt odefinierbara element som ack så gärna glupar i sig en gratiskorv ur Aschbergs generösa hand.
Var det kanske Lapin de törstande fick att svalka struparna med efter showen?
Citera
2007-11-21, 02:04
Medlem
Cunnilinguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf

Personen i fråga syftade till 99% säkerhet på det faktum att sagda asiat var en "importfru". Vilket är väldigt wt
Citera
2007-11-21, 12:04
Medlem
mrharakiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
Var det kanske Lapin de törstande fick att svalka struparna med efter showen?
Nä det var väl den finska kvalitets ölen karhu om jag inte såg fel
Vad var det den lilla tandlösa finnen (Sisto Bruno) sa om nappe egentligen, att han var han pappa??
Citera
2007-11-21, 12:41
Medlem
Klåd Junkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrharakiri
Nä det var väl den finska kvalitets ölen karhu om jag inte såg fel
Vad var det den lilla tandlösa finnen (Sisto Bruno) sa om nappe egentligen, att han var han pappa??
Det märks att minnet av detta sällskap i detta program mest lockar fram det låga i oss...
Alltså: Var det Sisto Bruno sa, kombinerat med hans namn egentligen ett anagram för att den som var sist i bruna hålet var hans pappa?
Säger till mig själv om trams och OT!!

Vet inte om jag fick några fördomar bekräftade genom detta program. Kolonilotter, korvar och Twin Peak-skjortor i all ära. Själva konflikten kändes på något sätt dold bland alla hattar, tandlöst sludder om diverse bajsande och spritförsäljning.
Den finska kvinnan, som fick sopor tippade framför bilen, var väl nästan mest värd min medkänsla. Mycket handlar nog det hela om att folk bland kolonilotterna inte förstår varandra.

Lite lustigt att medlar-Jonas, efter en kort betänketid gärna ville se övervakningsvideon med "ordförandens" förehavanden i garaget. Lite skönt gambeteende där...
Citera
2007-11-21, 13:08
Medlem
mrharakiris avatar
Citat:
Alltså: Var det Sisto Bruno sa, kombinerat med hans namn egentligen ett anagram för att den som var sist i bruna hålet var hans pappa?

haha lysande

Citat:
Lite lustigt att medlar-Jonas, efter en kort betänketid gärna ville se övervakningsvideon med "ordförandens" förehavanden i garaget.

Självklart visades videon, det var ju bra TV!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in