2007-11-22, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Dessutom kommer Amazing Race Asia ssong 2 starta snart.

Har precis startart, gr p AXN just nu. Ganska lam start samt att det r lite trist att det r s mnga "kndisar" som medverkar, hade varit mer underhllande med "vanligt" folk. Men det kanske artar sig.
Citera
2008-10-09, 00:53
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Dags att bumpa den hr trden igen i.o.m. att ssong 13 av originalet precis startat och ssong 3 av den asiatiska versionen r inne p avsnitt 4.

Det r dock rtt trista deltagare i TAR13 s denna ssongen lr nog inte bli ngon favorit i mngden. D tycker jag faktiskt att TAR Asia har tagit sig betydligt sen sist. Jag har frvisso vldigt svrt fr trbocken Allan Wu men nd. Dom asiatiska producenterna vet i.a.f. hur man ska locka manliga tittare. Fi fan vilka puddingar!

B.t.w. s vann ju TAR nyligen en till Emmy och man fr vl hoppas att ngot svenskt/skandinaviskt produktionsbolag lyckas intressera nn kanal fr konceptet. Jag tror fortfarande att en vlproducerad och lite klurigare svensk/skandinavisk version av TAR skulle kunna bli en publiksucce.

Som vanligt rekommenderas eztv samt btjunkie fr nedladdning.

/#LOUDmouth#
Senast redigerad av #LOUDmouth# 2008-10-09 kl. 00:57.
Citera
2008-10-09, 02:03
Bannlyst
Tycker programet r ganska dligt, eller visst det gr ju att se p. Vill ni se ett underhllande program s tanka hem treasure hunters.
Citera
2008-10-09, 02:13
Medlem
Jag vet att jag gr lite off topic nu, men sl mig inte fr det. Tnkte bara tala om att exakt samma frga har dykt upp i mitt huvud men inte nr jag har kollat p amazing race utan extrem verlevnad med Bear Gryllz. I ett avsnitt t.ex. s klttrar denne uppfr en vldigt brant bergvgg med kameramannen hack i hl. Detta borde vl rimligtvis betyda att hans kameraman klttrar med en hand och sledes r dubbelt s cool :] Bara en tanke.
Citera
2008-10-12, 13:41
Bannlyst
Kan det inte komma i svensk verison
Citera
2008-10-15, 16:57
Medlem
bos700s avatar
Ramlade p denna serie fr ngra veckor sedan.
Tyckte det var bra underhllning.
Citera
2008-10-27, 18:24
Bannlyst
Inte daxs fr en svensk verision nu nr denna spa gtt i ver 13 ssonger i staterna!
Citera
2008-10-27, 21:42
Medlem
Finns det inte en skandinavisk version av det? r bergsker p att jag sett ngot liknande iallafall!
Citera
2008-10-28, 01:31
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
Finns det inte en skandinavisk version av det? r bergsker p att jag sett ngot liknande iallafall!

Femman krde en serie som hette Peking Express som till viss del liknade TAR. Peking Express hade kunnat bli ganska bra men tyvrr schabblade femman bort programmet med tafflig produktion.

/#LOUDmouth#
Citera
2008-10-28, 14:09
Medlem
hummer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Inte daxs fr en svensk verision nu nr denna spa gtt i ver 13 ssonger i staterna!

Jo verkligen och kan sl mig i backen p att "dokudrarna" p Kanal5 redan har nt i bakfickan....
Citera
2009-01-18, 19:17
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hummer1
Jo verkligen och kan sl mig i backen p att "dokudrarna" p Kanal5 redan har nt i bakfickan....

Och det r ssong 7 nu som visas p TV6. De var i sverige ssong 6. det missa man. Och varfr snds detta inte p Kanal 5 lngre?
Citera
2009-01-18, 19:23
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
Och det r ssong 7 nu som visas p TV6. De var i sverige ssong 6. det missa man. Och varfr snds detta inte p Kanal 5 lngre?

Snds detta p TV6? Det har jag lyckats missa. Tid och dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in