Och s var Dave/Kelly mycket riktigt borta. Synd, men de kom lngt nd.
Vad som r lite trkigt med TARAUS r att det inte finns vare sig ngot riktigt villain-lag, men det beror vl till viss del p att Richard & Joey blev utslagna s tidigt. Sen verkade det som att de gjorde ett halvhjrtat frsk att f Jeff & Luke att vara det, men nja...
Nr dessutom Chris blev utslagen frra veckan finns det ju ingen elaking kvar. (Chris och Anastasia har f.. gjort slut, rck upp handen de som r frvnade )
Det finns finns inte heller ngot lag jag verkligen hejar p. Det kommer skert att bli underhllande avsnitt framver, men nu bryr jag mig egentligen inte om vilka som vinner. Jag har inget emot ngot av lagen, men det finns heller inget jag knner starkt fr. Bortsett frn nr Richard & Joey anvnde en FastForward r det inget annat lag n de fyra som r kvar som har vunnit en strcka, och alla fyra lagen har vunnit minst en strcka var. Jag antar dock att det r mest rttvist om Tyler & Nathan vinner, bortsett frn frsta strckan har de som smst varit trea och de har vunnit tre strckor.
Haha, fan vad fan & son teamet verkar spniga. Sonen rcker det ju med att titta p nr han str och gapar och blnger med en ltt frvirrad blick fr att fatta att han inte r ngot geni direkt. Och farsan bevisade ju i veckans avsnitt att han inte r jttebegvad
Sknt dock fr spnningens skull att brudarna inte kte ut p.g.a. non elimination. Skulle vara trkigt om det bara hade varit alpha males kvar.
En tanke som slog mig r att det hade varit lite intressant att se tjock-mussarna i veckans avsnitt. Kanske mest r mina frdomar men det hade onekligen varit intressant att se dom i den miljn.
Haha, fan vad fan & son teamet verkar spniga. Sonen rcker det ju med att titta p nr han str och gapar och blnger med en ltt frvirrad blick fr att fatta att han inte r ngot geni direkt. Och farsan bevisade ju i veckans avsnitt att han inte r jttebegvad
Kul klipp nr de intervjuade Jeff och den ena surfare. Jeff snackade hela tiden om hur bra de samarbetade, medan han egentligen inte gjorde ett enda dugg. Hade han inte ftt hjlp hade han suttit dr n idag.
Vldigt bra ssong. Dock som man borde gjort bttre var dock lagindelning frn brjan. Man frstod direkt vilka par som gra upp om segern.
Skit bra ssong av the amazing race australia!
Hoppas dem gr en till ssong. Succ!
Synd bara att paret som alla hatade kte ut s fort. Annars hade nog dem varit med i sluttampen.
Och s var det igng! Nedladdat och klart att tittas p frn sngen. Fast i rlighetens namn har jag inte speciellt stora frvntningar. TAR har i rlighetens namn inte varit speciellt bra dom senaste 5 -10 ssongerna. I.a.f. inte om man jmfr med dom 3-4 frsta ssongerna. D tycker jag att TAR Asia och TAR Australia har varit betydligt bttre dom senaste ren.
Jaha ja, d fr man konstatera att castingen till denna ssong likt flera av dom senaste ssongerna r riktigt trkig. I princip ingen rolig personlighet alls. Tveksamt om jag kommer flja det hr.
Temat knns lite som over achievers och babes det hr ret. Nstan alla lag har ngon som gnat sig t elitidrott eller en annan "hobby" som krver mycket fysik och vilja p hgre niver. Knns som NFL-spelaren kan bli underhllande med sitt vertaggade stt.
Fr se hur det ser ut om ngra veckor d spelarna brjar bli lite varma i klderna och tvlingsinstinkterna brjar ta ver p allvar
Som Survivor-fan r det kul att se Ethan och Jenna vara med men i vrigt har jag inga klara favoriter n. Snowboardkarna har potential men de verkar lite dumma och det brjar man ltt stra sig p.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!