2011-07-12, 00:57
Medlem
Citera
2011-07-19, 19:01
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Haha, fan vad fan & son teamet verkar spniga. Sonen rcker det ju med att titta p nr han str och gapar och blnger med en ltt frvirrad blick fr att fatta att han inte r ngot geni direkt. Och farsan bevisade ju i veckans avsnitt att han inte r jttebegvad

En tanke som slog mig r att det hade varit lite intressant att se tjock-mussarna i veckans avsnitt. Kanske mest r mina frdomar men det hade onekligen varit intressant att se dom i den miljn.

/#LOUDmouth#
Citera
2011-07-21, 10:28
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Haha, fan vad fan & son teamet verkar spniga. Sonen rcker det ju med att titta p nr han str och gapar och blnger med en ltt frvirrad blick fr att fatta att han inte r ngot geni direkt. Och farsan bevisade ju i veckans avsnitt att han inte r jttebegvad

Kul klipp nr de intervjuade Jeff och den ena surfare. Jeff snackade hela tiden om hur bra de samarbetade, medan han egentligen inte gjorde ett enda dugg. Hade han inte ftt hjlp hade han suttit dr n idag.

Vldigt bra ssong. Dock som man borde gjort bttre var dock lagindelning frn brjan. Man frstod direkt vilka par som gra upp om segern.
Citera
2011-08-02, 10:33
Medlem
Trumpeters avatar
Maria Ho frn AR 15 har tydligen haft lite "tur" runt pokerbordet.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13142688.ab
Citera
2011-08-02, 23:48
Medlem
Skit bra ssong av the amazing race australia!
Hoppas dem gr en till ssong. Succ!
Synd bara att paret som alla hatade kte ut s fort. Annars hade nog dem varit med i sluttampen.

Lngtar tills nsta the amazing race US.
Citera
2011-08-03, 00:24
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xviggo
Skit bra ssong av the amazing race australia!
Hoppas dem gr en till ssong. Succ!

Det r klart med en andra ssong.

http://www.memorabletv.com/global/ne...-for-season-2/
Citera
2011-08-31, 19:06
Medlem
Draxans avatar
S har casten blivit avsljad fr ssong 19
http://www.cbs.com/shows/amazing_rac...5kL2cLqpqWV67V
Dr har vi bland Ethan frn survivor och Zac Sunderland som seglat runt vrlden ensam.
Citera
2011-09-26, 04:32
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draxan
S har casten blivit avsljad fr ssong 19
http://www.cbs.com/shows/amazing_rac...5kL2cLqpqWV67V
Dr har vi bland Ethan frn survivor och Zac Sunderland som seglat runt vrlden ensam.

Och s var det igng! Nedladdat och klart att tittas p frn sngen. Fast i rlighetens namn har jag inte speciellt stora frvntningar. TAR har i rlighetens namn inte varit speciellt bra dom senaste 5 -10 ssongerna. I.a.f. inte om man jmfr med dom 3-4 frsta ssongerna. D tycker jag att TAR Asia och TAR Australia har varit betydligt bttre dom senaste ren.

/#LOUDmouth#
Citera
2011-09-26, 13:41
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Jaha ja, d fr man konstatera att castingen till denna ssong likt flera av dom senaste ssongerna r riktigt trkig. I princip ingen rolig personlighet alls. Tveksamt om jag kommer flja det hr.

/#LOUDmouth#
Citera
2011-09-26, 14:06
Medlem
Rdskggs avatar
Temat knns lite som over achievers och babes det hr ret. Nstan alla lag har ngon som gnat sig t elitidrott eller en annan "hobby" som krver mycket fysik och vilja p hgre niver. Knns som NFL-spelaren kan bli underhllande med sitt vertaggade stt.

Fr se hur det ser ut om ngra veckor d spelarna brjar bli lite varma i klderna och tvlingsinstinkterna brjar ta ver p allvar
Citera
2011-09-26, 14:41
Medlem
natemeds avatar
Jaha d var en ny ssong igng igen. Samma visa r efter r tycker jag med deltagare, ingen solklar favorit knner jag just nu.

Citera
2011-09-26, 15:43
Medlem
BlackMetals avatar
Som Survivor-fan r det kul att se Ethan och Jenna vara med men i vrigt har jag inga klara favoriter n. Snowboardkarna har potential men de verkar lite dumma och det brjar man ltt stra sig p.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in