Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-26, 23:21
  #1237
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Sorry w00t? Du är helt ute och cyklar nu; ange källa om du vill hävda något annat!

https://instagram.com/p/2xILY7v805/?taken-by=bolson2224

edit ser nu det var fejk sicken hora https://instagram.com/p/2ymrANP80r/?taken-by=bolson2224
__________________
Senast redigerad av Hunden007 2015-05-26 kl. 23:23.
Citera
2015-06-02, 21:57
  #1238
Medlem
Esposito1887s avatar
För den som längtar efter mer Amazing Race så startar den tredje säsongen av TAR Canada den 8/7.

Tycker de två första har varit sevärda. Gissningsvis lär man även denna gången befinna sig till stor del i Kanada för att göra några avstickare ut i resten av världen.
Citera
2015-06-07, 10:45
  #1239
Medlem
Extreme75s avatar
Jag har med glädje följt The Amacing Race genom åren. I förra veckan såg jag en trailer om att det hade kommit en ny serie som skulle gå på samma tid som tidigare 18.05 på söndagar, så jag bläddrade fram till kanalen klockan 18.05 och där startade avsnitt 1 med presentation av lagen som skulle ta sig till Kina. Förlorande team blev systrarna från Ceylon.

Idag i DN tittade jag av gammal vana efter avsnitt 2 klockan 18.05 men där finns ingenting om The Amacing Race.
Jag har 8 kanaler i Comhems deal och jag har för mig att serien sänds i National Graphic.
Är det någon som har koll på om serien körs idag söndag som det alltid gjort.
Citera
2015-06-07, 15:19
  #1240
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreme75

Idag i DN tittade jag av gammal vana efter avsnitt 2 klockan 18.05 men där finns ingenting om The Amacing Race.
Jag har 8 kanaler i Comhems deal och jag har för mig att serien sänds i National Graphic.
Är det någon som har koll på om serien körs idag söndag som det alltid gjort.

TV6
Amazing race: All-stars avsnitt 2
19:00 - 20:00 Idag, 7 juni 2015
Citera
2015-06-07, 15:42
  #1241
Medlem
Extreme75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
TV6
Amazing race: All-stars avsnitt 2
19:00 - 20:00 Idag, 7 juni 2015

OK tack, var det på TV 6 den låg.
Min andra favoritserie är Extrem överlevnad, hoppas den kommer tillbaks.
Citera
2015-06-22, 12:43
  #1242
Medlem
Carl Serungs avatar
Såg All Stars säsongen på tv igår. Helevete vad jag stör mig på den lomhörde Luke!
Beter sig som en förvuxen bebis...
Citera
2015-06-25, 03:54
  #1243
Medlem
oceanwaves avatar
Citat:
Following are the 11 teams competing on the upcoming season of THE AMAZING RACE:

Ernest Phillips and Jin Lao, brothers from Boston
Denise Williams and James Earl Corley, mother and son from Prattville, Ala.
Cindy and Rick Chac, newlyweds from San Diego, Calif.
Alex Manard and Adam Dingeman, cousins from Chicago and Des Moines, Iowa, respectively
Justin Scheman and Diana Bishop, engaged couple from Philadelphia
Jazmine Lewis and Danielle Littleton, athletes from Los Angeles
Tanner Kloven and Josh Ahern, best friends from Dallas
Kelly Berning and Shevonne Sullivan, TMZ editor and post production supervisor, respectively, from Los Angeles
Kelsey Gerckens and Joey Buttitta, dating news anchors from Santa Barbara, Calif.
Logan Fazio and Chris Gordon, dating paparazzi from Miami Beach, Fla.
Tiffany Chantell Torres and Krista DeBono, friends from Hoboken, N.J., and Staten Island, N.Y., respectively

Lite info om deltagarna i säsong 27. Har sett en del foton, kusinerna består av två dvärgar. Som vanligt inga seniorer.
Citera
2015-06-25, 21:07
  #1244
Medlem
Esposito1887s avatar
Casten till TAR Canada 3 som startar 8/7.
http://theamazingracecanada.ctv.ca/Teams

Ser mkt fram emot detta. Har uppskattat de två första upplagorna.
Citera
2015-06-30, 01:39
  #1245
Medlem
Har sett lite av familjesäsongen även om den säsongen brukar ses som ett bottennapp och jag kan säga att Weaver family är nog det lag som jag hatar mest av alla lag jag sätt. Riktiga översittare i min åsikt.
Citera
2015-07-24, 00:30
  #1246
Medlem
Esposito1887s avatar
Tredje säsongen av TAR Canada rullar för fullt. Gillade verkligen avsnitt tre som var spännande. Ingen klar favorit ännu men Wrestlers är rätt sköna.
Citera
2015-07-31, 11:23
  #1247
Medlem
Trumpeters avatar
Då har man sett i kapp. Bra lag. Har inte heller någon favorit även om tag tycker bögbröderna är rätt roliga. Särskilt den större av dem, Brent? Hade man inte fått veta från början att Hamilton, som påminner en del om Adam Scott, var transgender så är jag inte säker på att jag sett det.

__________________
Senast redigerad av Trumpeter 2015-07-31 kl. 11:26.
Citera
2015-08-01, 22:18
  #1248
Medlem
Hjortronsylts avatar
Jag bestämde mig till slut för att leva med streamingkvaliten på de äldre säsongerna och startade precis säsong 7. Bara sett 2,5 avsnitt än så länge, men jäklar i min låda vilken skillnad det är!
Boston Rob är precis det jag efterfrågat i det här programmet. Han hustlar och mutar i princip hela tiden. Samtidigt som deltagarna i de nyare säsongerna verkar tro att det hela är en lägerresa. Fanns roadblock på den tiden? Det känns spontant som om det är det hotet som får folk till att bli alldeles för fega och passiva nu för tiden. Afghanimals hade ju en liknande (fast sämre) taktik och de fick ju betala med konstanta roadblocks.

Än så länge är det iaf en grym säsong. Enda minuset är att jag inte hittar några recaps eller längre diskussioner om säsongen. Finns det? Tycker dte förhöjer nöjet när man kan ta del av folks analyser efter varje avsnitt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback