2009-01-18, 19:38
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Snds detta p TV6? Det har jag lyckats missa. Tid och dag?
sndagar 18.00
Citera
2009-01-18, 19:44
Medlem
Gironas avatar
Jag sg ssong ett, tv och tre men sedan trttnade jag. Det r visserligen roligt att se dem ka till nya stllen (inte minst Sverige!) men efter ssong ett tycker jag att de har fokuserat alldeles fr mycket p kbbel inom och mellan lagen istllet fr p tvlingen.
Och let's face it, de kommer aldrig att hitta ett lika charmigt och sympatiskt par som Team Guido
Citera
2009-01-18, 21:08
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
sndagar 18.00

h fan, dr ser man. Har jag lyckats missa helt och hllet. Inte sett ngra trailers eller nnting!
Citera
2009-01-18, 21:56
Medlem
r en repris frn dagens avsnitt 01:30 inatt.
Citera
2009-01-18, 22:23
Medlem
Sinitsins avatar
Samtliga ssonger finns dessutom tillgngliga online p diverse trackers.

Har sett allt utom "Family Edition"-ssongen (ssong 8) som sgs vara ganska mycket smre n vriga.
Citera
2009-01-18, 22:28
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinitsin

Har sett allt utom "Family Edition"-ssongen (ssong 8) som sgs vara ganska mycket smre n vriga.

Jo, jag har sett dem allihop. Men det r nd kul att se repriser p tv!
Citera
2009-01-18, 22:32
Medlem
Sinitsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Jo, jag har sett dem allihop. Men det r nd kul att se repriser p tv!

Hller med... tminstone de repriser som inte Mirna medverkar i. Fattar inte hur en sdan mnniska kunde tas ut till allstaromgngen. Troligen var det pga dvrg-Charla, men nd.
Citera
2009-01-18, 22:46
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:

Via trackers eller?
Senast redigerad av Frottefilten 2009-01-18 kl. 22:49.
Citera
2009-01-18, 23:53
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Hller med... tminstone de repriser som inte Mirna medverkar i. Fattar inte hur en sdan mnniska kunde tas ut till allstaromgngen. Troligen var det pga dvrg-Charla, men nd.

Mirna var ju helt ok. Krymplingen dremot var ju genomvidrig

Och den 15 februari startar ssong 14 med det frsta dva teamet i tvlingens historia

Allts, jag hller med om att det blivit lite tjatigt men jag har nd fastnat fr serien. Det r i.a.f. den klart bsta dokuspan around.

/#LOUDmouth#
Citera
2009-01-19, 15:21
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Mirna var ju helt ok. Krymplingen dremot var ju genomvidrig

Och den 15 februari startar ssong 14 med det frsta dva teamet i tvlingens historia

Allts, jag hller med om att det blivit lite tjatigt men jag har nd fastnat fr serien. Det r i.a.f. den klart bsta dokuspan around.

/#LOUDmouth#

De mste ju ha en viss publik fr att kunna fortstta i s mnga ssonger som de gjort. De flesta har nog som du och jag fastnat i TAR-trsket!
Citera
2009-02-01, 14:04
Medlem
Jag tycker att det borde finnas en svensk version av detta, det r ju s grymt bra och underhllande

Man nskar ju nstan att man sjlv var med i den amerikanska versionen som enda utlndska par och Sverige var ett delml s att man kan glnsa
Citera
2009-02-01, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aik_putte
Jag tycker att det borde finnas en svensk version av detta, det r ju s grymt bra och underhllande

Man nskar ju nstan att man sjlv var med i den amerikanska versionen som enda utlndska par och Sverige var ett delml s att man kan glnsa
usa r det nda engelsprkiga land som gjort amazing race sen konstiga lnder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in