2015-08-04, 21:48
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter

Lite otydligt vad som gller. Vill minnas att James & Abba kunde fortstta leta efter passet pga att nsta etapp ocks gick i Ryssland. Zev & Justin rk direkt nr de tappade sitt pass i TAR 15.

Hur som haver, TAR Canada levererar hittills. Bde avsnitt 3 och 4 var mkt sevrda. Rtt skn mix p casten. Om man fr nska ngot framgent s r det lite mer vassa armbgar mellan lagen. Dock tmligen alliansfritt hittills vilket r sknt.
Citera
2015-09-25, 18:56
Medlem
Trumpeters avatar
Av finallagen S3 Kanada vann det lag som jag hoppades minst p. Hll en tumme fr Brent/Sean. Men, men p det hela taget en rtt OK ssong.
Citera
2015-09-25, 18:58
Medlem
Trumpeters avatar
Glmde nmna att det i natt r premir fr s27 i USA.
Citera
2015-09-26, 21:39
Medlem
Esposito1887s avatar
Angende avsnitt 1 av nya ssongen av TAR US.

Citera
2015-09-27, 16:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsylt
Jag bestmde mig till slut fr att leva med streamingkvaliten p de ldre ssongerna och startade precis ssong 7. Bara sett 2,5 avsnitt n s lnge, men jklar i min lda vilken skillnad det r!
Boston Rob r precis det jag efterfrgat i det hr programmet. Han hustlar och mutar i princip hela tiden. Samtidigt som deltagarna i de nyare ssongerna verkar tro att det hela r en lgerresa. Fanns roadblock p den tiden? Det knns spontant som om det r det hotet som fr folk till att bli alldeles fr fega och passiva nu fr tiden. Afghanimals hade ju en liknande (fast smre) taktik och de fick ju betala med konstanta roadblocks.

n s lnge r det iaf en grym ssong. Enda minuset r att jag inte hittar ngra recaps eller lngre diskussioner om ssongen. Finns det? Tycker dte frhjer njet nr man kan ta del av folks analyser efter varje avsnitt.

Boston Robs frsta ssong var grym. Roadblocken dr deltagarna skulle ta 4 kg ktt och han vertalade alla andra lagen att ta ett penalty istllet fr att slutfra uppgiften var episk.
Citera
2015-09-27, 16:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Angende avsnitt 1 av nya ssongen av TAR US.

Citera
2015-09-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceanwave
Tycker casten var bttre n de tv tidigare ssongerna. Annars tycker jag att programmet blivit som en enda lng reklamfilm fr Kanada och kanadensare vilket fr mig knns vldigt skevt. Slutklmmen tycker jag var talande nr vinnarna utropar att "Kanada r vrldens vackraste plats och man behver inte ka ngon annanstans". Strde mig ocks p produktplaceringarna som var s oerhrt vertydliga och terkommande. Mitt gnll till trots, ssongen hade sina moment och det finns mnga smre ssonger av TAR.

Det r vl en av vrldens mest sedda realityserier och en av f serier i segmentet som ocks varit rtt s kritikerrosad. S du r inte ensam.

Samtliga ssonger finns som torrents. En hel del finns ven att streama (p t ex Youtube eller VK).
Tack! Kollade efter det p Youtube igr men hittade bara snuttar. Fr nog g tillvga p annat stt. Nu vet jag var jag kan hitta det i alla fall!
Citera
2015-10-03, 10:59
Medlem
oceanwaves avatar
Trevlig inledning p nya ssongen. Etappen frn Rio de Janeiro pminner lite om den frn ssong 2 som r en av mina favoriter. Verkar ocks vara en bra mix av personligheter bland deltagarna, inte lika plastigt och stereotypt som tidigare.
Citera
2015-10-03, 12:53
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceanwave
Trevlig inledning p nya ssongen. Etappen frn Rio de Janeiro pminner lite om den frn ssong 2 som r en av mina favoriter. Verkar ocks vara en bra mix av personligheter bland deltagarna, inte lika plastigt och stereotypt som tidigare.

Japp, kan bli en bra ssong. Justin & Diana r dock lite utanfr, resten av deltagarna hjlper varandra i betydligt strre utstrckning n vad som skett i tidigare ssonger. tminstone inget som jag tnkt lika tydligt p.
Citera
2015-10-05, 01:27
Medlem
jirlows avatar
jag gillar dom svarta dansarsnubbarna, hoppas dom tar sig lngt.
Citera
2015-10-05, 02:56
Medlem
Sweeper80s avatar
Journalisterna br ta detta vl? De verkar rtt skrpta trots sin ytlighet.
Citera
2015-10-18, 14:03
Medlem
Esposito1887s avatar
Kampen mellan Green Team och Texas Boys r den stora behllningen. Framfrallt s r Justin vldigt underhllande att flja. Exakt den typen av karaktrer som behvs i TAR.

Annars r casten inget vidare (mjligen Denise & James undantaget). Ta Tiffany & Krista som exempel. Exakt vad tillfr de? Helt ointressanta att flja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in