2011-09-27, 21:26
Medlem
Draxans avatar
S har man sett avsnittet.
Vilken twist man har lagt dock s tror jag Hazard var mer en belning n straff.
Citera
2011-09-27, 21:40
Medlem
Trumpeters avatar
Har inget favoritpar sjlv och ser heller inget par som knns som betydligt bttre n vriga. Kan nog bli ett jmnt race med mnga vinnande par. Bondeparet lr f svrt att klara sig efter nstas dubbeleliminering.
Citera
2011-10-02, 19:12
Medlem
Trumpeters avatar
Fr er som inte redan vet snder sexan just frsta avsnittet av S16. En i mitt tycke rtt bra ssong. Mnga par som gr bort sig.
Citera
2011-10-03, 18:46
Medlem
natemeds avatar
Har bara hittat en torrent fr veckans avsnitt och den str helt still, ngon annan som ftt ner avsnittet??
Citera
2011-10-03, 18:51
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natemed
Har bara hittat en torrent fr veckans avsnitt och den str helt still, ngon annan som ftt ner avsnittet??
Eztv's torrent fungerade finfint fr mig.
Angende de som kte ut i dagens avsnitt:
Citera
2011-10-03, 19:03
Medlem
Trumpeters avatar
Nr man sg skylten vid barnhemmet var jag helt 100 p att ngra lag skulle missa lsa den, men inte trodde jag att s mnga skulle missa den.

Citera
2011-10-03, 20:25
Medlem
natemeds avatar
Sdrja, d har man sett avsnittet.

Citera
2011-10-03, 22:58
Medlem
Draxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Nr man sg skylten vid barnhemmet var jag helt 100 p att ngra lag skulle missa lsa den, men inte trodde jag att s mnga skulle missa den.

Magin hnder igen. Undrar om deltagarna har sett ns detta serie frut.
Citera
2011-10-04, 14:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Om Ethan & Jenna bara hade sett skylten eller om Ethan inte hade tappat sin ledtrd s hade de klarat sig.
Citera
2011-10-10, 19:09
Medlem
natemeds avatar
Var egentligen ingen bra prestation frn ngot lag i det hr avsnittet. Vilket gr det till en vldigt oviss ssong. Som vanligt s lngtar jag tills dem kommer till Europa..
Citera
2011-10-10, 19:33
Medlem
Trumpeters avatar
Lite kul att surfarna vunnit de tv senaste avsnitten, men inte varit till ml ngongng. Undrar om inte bnderna (gamlingarna) fr det svrt i nsta avsnitt.
Citera
2011-10-11, 23:13
Medlem
Draxans avatar
Citat:
Lite kul att surfarna vunnit de tv senaste avsnitten, men inte varit till ml ngongng. Undrar om inte bnderna (gamlingarna) fr det svrt i nsta avsnitt.

Hitills har varje avsnitt haft ngot tnk till clue. Om det fortstter med detta fart s r bnderna ute snart.
Avsnitt.1 Kolla upp i taiwan (skylten)
Avsnitt.2 Skylten dr de stog att man mste ge alla sina pengar.
Avsnitt.3 Rkna alla olika distinkta buddhastatyer

Bnderna borde vara ju ute fr just pga detta i frsta avsnitt att dom s kom dom sist i pitstop och sedan i andra avsnittet s lste dom inte skylten heller och det kunde ha kostat fr dom spelet.
Att gubben i denna avsnitt lste cluen kan ju vara att han lrde frn sina mistag redan, men jag tippar att dom ker ut nsta avsnitt hur som hllst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in