2015-11-28, 19:41
Medlem
Trumpeters avatar
En rätt tråkig säsong, ogillar inget lag, men gillar inte heller något extra mycket. Justin och Diana är dock duktiga och kan mycket väl bli det lag med mest flest segrar.
Citera
2015-12-05, 19:25
Medlem
Trumpeters avatar
Hoppades att Cheer leaders skulle vinna. Skönt att the green team inte vann i alla fall. Hoppas inte de vinner finalen heller. Har inget emot Diana men Justin är för jävla irriterande.
Citera
2015-12-06, 18:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Hoppades att Cheer leaders skulle vinna. Skönt att the green team inte vann i alla fall. Hoppas inte de vinner finalen heller. Har inget emot Diana men Justin är för jävla irriterande.

Hoppades faktiskt jag också, men kan inte förstå hur man kan vara så jävla kass som Krista var och inte kunna hitta fisken på 4 jävla försök. Hon var ju precis ovanför den flera gånger.
Citera
2015-12-12, 17:18
Medlem
Trumpeters avatar
En rätt tråkig säsong till ända. Lite halvkul ändå att Justin inte fick vinna.

Nästa säsong verkar på förhand inte heller så där jäkla spännande då internetkändisar generellt sett är rätt enerverande.
Citera
2015-12-13, 04:40
Medlem
Ganonitos avatar
Har möjligheten för lagen att ordna flyg själva tagits bort? Känns som att i majoriteten av etapperna den här säsongen så har alla lagen varit på samma flyg, vilket är anledningen till att Justin & Diana vann så många etapper.
Citera
2015-12-13, 13:05
Medlem
Jeff_Loomiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Har möjligheten för lagen att ordna flyg själva tagits bort? Känns som att i majoriteten av etapperna den här säsongen så har alla lagen varit på samma flyg, vilket är anledningen till att Justin & Diana vann så många etapper.

Det verkar som om de tagit bort mycket av den spänningen..kunde ju skilja 10 timmar ibland i de tidiga säsongerna. Nu är det mest taxistrul som kan ställa till det lite.
Citera
2015-12-13, 16:29
Medlem
oceanwaves avatar
Utifrån vad vi vant oss vid senaste 10 åren så håller jag denna säsong högt. En varierad cast med relativt naturliga människor, mindre samarbete och äntligen lite friktion mellan vissa av lagen. Sen är det ju tyvärr fortfarande alldeles för tillrättalagt hur lagen tar sig från plats A till plats B. Hoppas man en dag går tillbaka till det som var grundkonceptet med TAR men det är kanske att hoppas på för mycket...
Citera
2015-12-13, 16:52
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceanwave
Utifrån vad vi vant oss vid senaste 10 åren så håller jag denna säsong högt. En varierad cast med relativt naturliga människor, mindre samarbete och äntligen lite friktion mellan vissa av lagen. Sen är det ju tyvärr fortfarande alldeles för tillrättalagt hur lagen tar sig från plats A till plats B. Hoppas man en dag går tillbaka till det som var grundkonceptet med TAR men det är kanske att hoppas på för mycket...

Jag tror att - nuförtiden - får vara glad så länge det fortsätter; att de inte lägger ner programmet.

Bra att snubben som anser sig vara en av seriens allra största fans, gör ett jävla rookiemisstag på sista etappen!
Citera
2015-12-13, 18:41
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff_Loomis
Det verkar som om de tagit bort mycket av den spänningen..kunde ju skilja 10 timmar ibland i de tidiga säsongerna. Nu är det mest taxistrul som kan ställa till det lite.

Jag tänkte faktiskt på det för något avsnitt sedan, då ett lag åkte ut pga taxistrul. Tänkte att många av taxistrulen måste va riggat, för att ev få ut vissa lag eller att se till så att det blir lite spänning i serien.
Citera
2015-12-14, 12:10
Medlem
oceanwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Jag tror att - nuförtiden - får vara glad så länge det fortsätter; att de inte lägger ner programmet.

Bra att snubben som anser sig vara en av seriens allra största fans, gör ett jävla rookiemisstag på sista etappen!

Hade serien kommit idag och haft så låg rating som den haft borta i USA så hade den nog lagts ner omgående, med tanke på budgeten. Tror serien fortfarande har hyfsade tittarsiffror men det beror på att det är folk som zappar förbi programmet och tittar en liten stund, vilket i sin tur drar ner ratingen som reklamintäkterna baserar sig på. Det som räddar programmet är väl dess historia och att den tar hem priser på löpande band. Exporten till andra länder drar säkert in del cash också..
Citera
2016-03-03, 22:14
Medlem
Ganonitos avatar
Ny säsong sedan några veckor tillbaka. Tråkigt nog är alla deltagarna youtubers i mer eller mindre utsträckning vilket leder till att folk känner igen dem på stan. Vissa verkar dessutom känna varandra sedan tidigare.
Citera
2016-03-04, 02:37
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ny säsong sedan några veckor tillbaka. Tråkigt nog är alla deltagarna youtubers i mer eller mindre utsträckning vilket leder till att folk känner igen dem på stan. Vissa verkar dessutom känna varandra sedan tidigare.

Ja, de första avsnitten tycker jag inte är något vidare. Tycker de flesta av youtube"kändisarna" gör sig till för mycket framför kameran, samt att flera av lagen verkar inte ha sett ett enda avsnitt av amazing race. Vill ha en ny Fans-säsong!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in