2013-06-28, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitterhet
Kan väl dela med mig av en historia jag med då.

Det hela utspelade sig i somras på en festival i en liten småstad på västkusten.
Jag och min polare hade innan vi begav oss till festivalen förfestat på varsin platta starköl av billigare sort och okänt ursprung. I några timmar hade drycken flödat hejvilt och firmafesten på hjärnkontoret började arta sig ganska rejält. Min kompis utbrister plötsligt med förskräckt min att klockan är närmare elva, och att vi genast måste bege oss ut för att leta reda på varsin dam att skicka till sjunde himlen.

Sagt och gjort beger vi oss på ostadiga ben ut genom dörren och hoppar på varsin cykel av modellen "sett-sina-bättre-dagar". Självklart tar vi med oss en tredje platta öl på pakethållaren, utifall vi skulle bli strandsatta längs någon väg utan proviant. Detta var utan tvekan en utav mitt livs vingligaste cykelturer och vi klarade oss med nöd och näppe helskinnade fram. Dock efter några skrapsår, några pilsner till och en kvarts majskolvskrig mitt på ett fält.

Jordiga, slitna, fulla som svin och med majskorn i håret lyckas vi sedan som genom ett under nästla oss förbi vakterna utan att dessa upptäcker att vi absolut inte är några medlemmar av nykterhetsrörelsen. Väl inne knäpper vi omedelbart festivalens första öl och beger oss snabbt till dansgolvet för att visa våra kunskaper in action. Min vän får genast span på två nätta donnor med blonderat hår som står och fnissar åt vårt håll. Min gissning är att dessa två damer snarare skrattade åt oss än med oss, men i mitt dåvarande tillstånd tyckte jag minsann att de flörtade något så in i bomben.

Jag går fram och presenterar mig och min vän, om än någorlunda slöddrigt, för att sedan bjuda upp damerna till dans. Till de ljuva tonerna av svensk dansbandsmusik när den är som sämst dansar vi kvällen lång, och den ena damen tycks vilja komma mig närmre in på livet. Efter några timmars frenetiskt valsande och buggande föreslår jag att vi skall bege oss hem till min vän och avsluta kvällen med några öl till. Förslaget tycks mot förmodan gillas av sällskapet och vi påbörjar mitt livs näst vingligaste cykeltur hemåt, den här gången med damer på pakethållaren istället för pilsner.

Då dessa damer precis som jag och min vän var slavar under nikotinets starka begär föreslår de efter en stund att vi skall stanna på en cigarett. Jag och min vän överväger förslaget noga i våra indränkta hjärnor innan vi tackar ja, vi vill ju inte ge damerna någon chans att ändra sitt beslut om att följa med hem. Vi stannar i alla fall till slut, men cigaretten blev det inget av. Min vän börjar genast grovhångla med donna nummer två och lämnar mig på så sätt åt mitt öde med donna nummer ett.

Donna nummer ett börjar gå iväg från mig ut på en äng och ber mig med förförisk röst att följa efter, kåt som jag och med århundradets stake i byxan följer jag henne lydigt efter likt en kalv som följer sin mor. Mitt ute på ängen vänder sig donna nummer ett mot mig, tar tag i mig och börjar oralt våldta mig med sin tunga. Efter ett par minuters slafsande utbrister hon "Nä, nu orkar jag inte mer! Lägg dig ner!". Jag finner hennes barskhet roande men väl befogad, hon var säkert minst lika upphetsad som jag. Jag lägger mig ner, drar av byxorna och för in min åderbatong i hennes sköte. Det slog mig dock aldrig att vi låg helt öppet på en äng, ganska nära gångvägen hem från festivalen från vilken de flesta hade börjat vandra hem vid det här laget.

Under våldsamma stön och maximal njutning juckar vi ett bra tag. Vad jag inte vet är att min vän som börjat tröttna på oss smider onda planer i sin hjärna. Han vill till varje pris avbryta vårt samlag för att själv ta med sig sin dam hem och tömma påsen. Lyckligt ovetande juckar jag vidare och när både jag och damen är nära klimax bland gräs, kvistar och småkryp känner jag en otrolig smärta blossa upp på min vänstra skinka. Jag vänder mig hastigt om och ser min vän stå och flina med en extremt lång och smal kvist som han nyss piskat mig med. Innan jag hinner säga något rappar han till mig igen och skrattar högt.

Jag känner hur ilskan sprider sig från mitt besvikna könsorgan vidare upp till hjärnan och flyger upp och börjar jaga runt min vän, samtidigt som jag utbrister saker som "Jag skall döda dig ditt perverterade klappmongo!" och "Du ditt djävulusiskt onda barn av satan skall fanimej ha så mycket stryk att du inte kan gå på en månad!". Plötsligt stannar jag upp och ser att minst tio personer står på grångvägen hem från festivalen och skrattar åt min vrede. Men framförallt skrattar de åt mitt blottade könsorgan som hänger likt en korv mellan mina gräsfläckade ben.

För där står jag med ett förvirrat ansiktsuttryck, naken på underkroppen och ser ut som om jag just vankat upp ur en dvala.

Kan tillägga att det inte blev något mer sexande den kvällen då damerna antagligen inte ville hoppa runt i sänghalmen med byhålans mest utskrattade idiot.

Jag har sedan dess undvikit både staden och dess invånare till varje pris, och jag är glad att det inte var min egen hemstad det hände i.

MVH
Lätt det bästa jag läst i denna tråden! Haha
Citera
2013-06-29, 23:04
Medlem
Det är ingen annan än jag som har lyckats med att nästan knäcka näsan på en tjej genom att nysa och råka skalla henne mitt under sexakten?
Citera
2013-07-05, 14:21
Medlem
Har några roliga sex äventyr.

Min första trekant. Min pojkvän och jag hade huset för oss själva, vi gick upp till mitt rum, klädde av oss och jag börjar suga av honom, efter att sugit av honom en stund går vi direkt in på att knulla, vi ska köra doggy tänkte vi, la mig på alla fyra i sängen, min pojkvän backom mig. Då öppnas dörren och en kompis till mig kliver rakt in(vi bor i samma hus) hon ser oss där och står helt förlamad, samt är vi helt förlamade, vi alla står säkert stilla i 1-2 minuter, då går min kompis fram till oss, sätter sig på knä och för in min pojkvänns kuk i munnen medans hon börjar smecka mig. Utan att tvecka fortsätter vi alla. Vi höll säkert på i 3 timmar

Mitt första public sex. Jag var på en marknad, stod ivett köpstånd och sålde kläder, precis bakom vår kassa hade vi ett tält där vi hade vårt lager, avståndet från kassan till öppningen på tältet är mindre än en halvmeter, samt kassan går upp till ungefär under brösten på mig. Ingången till tältet har två draperier man drar åt sidan. Helt plötsligt känner jag en hand på min rumpa, vänder mig om och tittar, där står min pojkvän, jag förstår hans blick, han drar för draperiet så qtt min underdel av kroppen befinner sig inne i tältet och min överkropp utanför vid kassan, han börjar sakta men säker smecka mig våt, sedan kör han in kuken, han börjar långsamt.
an börjar sedan köra snabbare och hårdare, medans jag försöker hålla en normal min
å att ingen ser vad jag håller på med(säker är det 50 pers runt oss) han kör nu hårt och snabbt, jag försöker mitt bästa
för att inte skricka av njutning, vi håller säkert på en halvtimme tills vi båda kommer, tur så märkte ingen oss

Återvänder snart med mer
Citera
2013-07-05, 14:52
Medlem
Mitt skoläventyr. (gick sista året i gymnasiet) Min pojkvän och jag vaknade en måndagsmorgon, vi båda kände oss kåta och började små hångla, samt smecka varandra, men det kom inge lång för min mamma ville ha upp oss ur sängen och iväg till skolan. När vi kom till skolan hade vi fortfarande känslan kvar, så vi bestämde att vi skulle en halvtimme in i första lektionen gå till toan( vi gick inte samma klass). Vi möttes sedan vid toan gick in och knullade en snabbis. Gick tillbacka till våra lektioner, men efter snabbisen vi hade på toan hade vi fortfarande känslan kvar, så vi bestämde oss för att göra något galet på lunchen, vi visste att det fanns en korridor där nästan aldrig någon gick, fanns mäst bara ett lager där, i den hallen blev vi hellnakna och körde hårt i en timme. Eftersom vi inte blivit tagna fick vi en adrenalinkick, och ville göra det igen, vi fick höra att vår rektor var borta på ett möte, men nu ville vi ha lite extra roligt, jag tog med min bästa vän som vi har haft en trekant med förut, tog oss in på rektors kontor(kort dag och inga mer lektioner för oss som tur var) och hade en trekant på rektorns skrivbord, höll säker på i 1 timme.
Citera
2013-07-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostInTheCookieJar
Det är ingen annan än jag som har lyckats med att nästan knäcka näsan på en tjej genom att nysa och råka skalla henne mitt under sexakten?

Min pojkvän råkade knäcka min när vi hade sex på ett hotel, han tryckte mig mott glass dörren, blev ansiktet först in i rutan.
Har också fått hjärnskakning när han tappade mig, han stog bakom och höll i mina händer medans jag stod lutad framåt. Vi var så svetiga och inoljade att jag gled ur hans grep och landade med huvudet först i golvet. Han jar också gjort mig förlamad i benen och runt fittan, precis när han ska komma gör han sin nådstöt. När han tar i allt vad han har och slammar in sin kuk i mig. Kunde inte gå på en vecka
Citera
2013-07-05, 20:47
Medlem
Vi var en kompis grupp på 4 tjejer och en kille som alltid hängde på rasterna. En av tjejerna var en sexgalning. Hon var skitt snygg, stora bröst, perfect rumpa och drömkroppen(jag som e tjej ville också fan ligga med henne) och hon älska alla sorters sex, och alla i skolan visste om det och hon låg med jävla massa killar, men av någon anledning såg ingen i skolan ner på henne eller tyckte illa om henne,, tyckte inte äns att hon var en slampa, alla älskade henne. Hon var också vår sexinformatör, när någon tjej var sugen frågade dom henne vilken kille sombvae bra i sängen som hon legat med. Hon gav dem ett svar och alla var nöjda. Men killen i vårt kompis gäng, hade inte det bästa utseendet, var lång, lite tjock, var inte så populär hoss tjejerna. Men en dag övertalade vi vår tjej kompis att tipsa alla tjejer som frågade att han var den bästa hon haft. Då blev det midsommar, och vi hade en stor fest, säker upp mot 100 pers. Då såg vi det, en av tjejerna som frågat kom fram till killen, pratade med honom, efter ett tag viskade hon i hans öra, han nickade till och de gick iväg ut till en lada som fanns i närheten, efter ett tag kom tjejen tillbaka, och vi åg på hennes ansikte att hon att det hade gott bra för killen,ä. Han kom tillbaka och sedan efter 5 min kom en till tjej, han tog med sig henne och var bortanen stund. Han höll på så hella kvällen, började kl 16:00 och gick hem 02:00. Han knullade säkert över 20 tjejer.
Sedan gick vi hem, han skulle sova hoss mig, vi var ensamma i mitt hus. Eftersom jag nu var nyfiken på hur han var i sängen frågade jag om han orkade en omgång, han sa att han sparade det bästa tills sist. Vi körde säkert i en timme. Var ett av mina bästa knull
Citera
2013-07-05, 21:31
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Jesus Christ Goldiecass... Ligger du lika bra som du stavar?
Vad händer med dina historier?! De är varken roliga eller sjuka? Mest bara ganska dyslexiska pubertala fantasier.
Citera
2013-07-05, 22:53
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix
Jesus Christ Goldiecass... Ligger du lika bra som du stavar?
Vad händer med dina historier?! De är varken roliga eller sjuka? Mest bara ganska dyslexiska pubertala fantasier.

Hehe, känns som att chansen att Goldiecass äventyr inträffat är ganska minimal.
Citera
2013-07-08, 20:06
Medlem
Minns ett roligt äventyr som hände mig och min kompis.
Vi åkte på en Finlandsfärja, var som vanligt och söp vid baren på kvällen. Vid baren träffar vi på två snygga tjejer. Vi bjöd dem på drinkar och började flirta med dem. Efter att suppit en timme med tjejerna var vi alla jävligt fula. Tjejerna viskade något till varandra, sen tog de våra händer och vi flöjde efter dem ner till deras hytt. Jag och den ena tjejen ligger och hånglar i en säng. Min polare och den andra tjejen i en annan säng. Så efter ett tag säger tjejen som min polare hånglar med att han ska knulla henne. Han dra ner brallorna lägger sig över henna och börjar jucka, jag och tjejen jag e med fortsätter hångla. Efter ca 2 minuter säger tjejen till min polare."vafan ska du inte stoppa in den någon gång" han svarar"vafan jag har ju knullat dig i två minuter nu känner du inte det"
Och hon svarar då"nä du har suttit och knullat täcket ja ligger på"

Fan va tjejen och jag garva.

Har en till som mest var jobbig för mig
blev sugen en fredagkväll på att ligga med en milf, så jag begav mig till närmsta klubb vi hade och började mitt sökande. ser en fräsch kvinna, stora vackra bröst och bra kropp. går fram och bjuder henne på drickar och börjar flirta. slutar med att vi går hem till henne. kommer dit, in i sovrummet och tar av oss kläderna och börjar knulla. började knulla henne i doggy. hon stönar högt och det hörs i hela huset. då börjar dörren glida upp, och milfens dotter stiger in och frågar vad som händer. jag tittar upp och ser dotter. tänker fan jag känner igen henne. så kommer jag på det. Dotter och jag går i samma klass. Där står jag med kuken i hennes morsa. tjejen slänger igen dörren när hon springer ut ur rummet. Fast milfen bryr sig inte och fortsätter.
Morgonen efter vid frukostbordet var jäklig pinsamt. sitter där med dotter som har ett ont öga på mig till höger. Milfen drar sedan iväg ur huset och jag sitter där själv med tjejen. hon börjar skrika på mig.
av någon jävla anledning utan att tänka säger jag"är du avundsjuk och vill också ha lite" detta sluttar med att jag springer ut ur huset med en stekpanna flyggandes efter mig.

Ursäkta om det står konstigt någonstans. Skriver på mobil
som har spräckt skärm samt föreslår massa prd jag inte menade
Citera
2013-08-15, 14:04
Medlem
Tack för en jävligt underhållande läsning!

Jag gör nu mitt första fb-inlägg trots att jag vet att jag outar mig själv bland mina vänner, jag kan inte hålla mig. Allt jag berättar är om mig, sant, okryddat.

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska skriva så jag kör på de bästa/värsta jag kommer på.

1. Längsta....

Jag hade jobbat klart och fick ett sms av en vän. Han tyckte sig hittat en redig karl som han tyckte jag skulle leka med. Jag gick dit, vi hånglade lite och sen försvann han.
Dagen efter stöter jag på honom igen på samma ställe. Den här gången drar vi hem till mig efter stängning. Fulla som vi var är minnesluckorna många men vi kör igång efter att ha druckit lite rödvin vid matbordet. Efter lite förspel och några ställningsbyten får vi för om att köra på matbordet. Han lägger mig på rygg över bordet och kör. Bordet rör sig och våra vinglas töms ut men vi kör på. Sen testar vi alla ställen i lägenheten och gör allt vi kan komma på sexuellt. Munnar ettan tvåan och trean lovar jag vi hade kört om jag haft nån.
I en av våra korta rök/alkohol/byta musikpauser frågar jag honom vad klockan är, han svarar halv tio. Shit! Vi hade kört i 6,5 h! Efter den informationen bestämmer vi oss för att sova en stund och har lite sex därefter. Min pappa fyllde år den dagen. Det innebar att brorsan och hans tjej skulle hämta mig 16.30. 16.00 ringer han och är utanför. WTF!! Jag hinner inte duscha, upptäcker att mitt blonda hår är blått från allt rödvin jag fick över mig under bordsakten, sätter upp det och drar. Killen går ut bakvägen men jag kan inte hålla mig bakfull som jag är (och stolt över mina 6,5h) så jag berättar i bilen. Min pappa säger inget när vi kommer fram men min farmor kommenterar mitt utseende.. Jag kände mig smutsig. Jag duschade när jag kom hem men rödvinet lämnade spår i håret i ca 2 v! Så alla blonda flickor där ute, akta er för rödvin!

2. Pinsamt...

När jag var runt 15-16 hade jag en pojkvän ett par år äldre. Vi bodde inte i samma stad så jag hälsade på honom en helg precis som så många andra helger. I den åldern hade man ju precis upptäckt nöjet med sex så det blev ju ett antal ggr per dag. Detta gjorde att vi blev påkomna en massa gånger, när maten var klar osv, vilket ledde till en hel del pinsamma stunder och måltider. Det här är den värsta.
De hade en bastu med en annan ingång dit vi bestämde oss för att gå. Vi gick in, låste dörren och började basta. Där inne blev vi sugna på varandra och började leka. Vi fick nåt infall om att ha sex överallt så vi gick ut till "hallen" som var oinredd. Där fanns det en stol och inga lampor. Jag satte mig på stolen och han körde mig där. Ytterdörren som var precis framför utrymmet vi befann oss i började bankas och ryckas i. Hans lilla oskuldsfulla syster ropade på oss genom den. Han skrek bara tillbaka "gå härifrån" vilket hon sen gjorde. Vi fortsatte köra på och jag bjöd på ett bj medan jag satt på den där ensamma pinnstolen. Då helt från ingen stans hör vi hur låset vrids om med nyckel utifrån och dörren öppnas. Det fanns inga flyktvägar. Inga hörn att gömma sig i. Inget att dra över sig, våra kläder var i det andra rummet. Det enda jag gjorde var att försöka göra mig liten på stolen där jag satt mitt framför henne. Min kille stod där med kuken i vädret och får inte fram ett ord. Hon får bara fram "ni är ju fan sjuka" innan hon springer upp och låser in sig på sitt rum.
Jag ville bara hem. Men fick stanna tre dagar...

3. Blä...

När det kommer till det vidrigaste jag varit med om ligger jag i lä gentemot många här men det är en kul historia så här i efter hand. Jag hade fått besök av ett ragg, hade vart och smakat lite innan men det här var väl första riktiga akten. Jag var så jävla full att jag precis supit bort en bil. Gå inte ut med bilnycklarna i fickan och bilen nära krogen.
Väl hemma får jag mitt besök och vi kör igång. Han är extremt fascinerad av analsex den killen och det blir mest sånt. Han gillar också avsugningar. Den kombon är sisådär fräsch jag vet men jag var söndersupen den kvällen så dont blame me ok?
När jag suger och tar hand om hela paketet hör jag orden.. "Slicka min röv"! Jag fattar ingenting först men han (som gillar det dominanta) upprepar sig med en sträng röst.
Vad som hände sen får ni gissa själva men fan va äcklad jag var. Dubbelångest dagen efter då jag sprang grinandes i panik på alla gator i stan och letade efter pappas bil.

4. Ajajaj...

När vi ändå är inne på ass. Jag träffade en kille med en jävligt stor kuk. Han var också väldigt inne på analsex. Det var inte jag. Den var för stor. Under de dagarna jag var och hälsade på honom hade jag väldigt mkt telefon/sms kontakt med en vän till mig. Hon visste alltså om mitt problem.
Han ville iallafall inte ge sig, försökte i duschen, sängen överallt, alltid. Jag lät han försöka ibland men avbröt det då det gjorde ont. Sista kvällen (tacka fan för det) har vi sex och han pushar igen. Jag låter honom försöka för att han ska bli nöjd men säger snabbt till att det gör ont. Det skiter han fullständigt i den här gången och kör för glatta livet.
Jag kvider tårarna börjar rinna av smärta och jag ligger bara där på mage med ansiktet i kudden. Han kör tills han kommer. Jag ligger kvar och kvider, han går och duschar.
När jag äntligen lyckas ta mig upp tar jag min mobil och skickar ett sms till min vän "han kom precis i röven 😢" som fortsättning på det innan "jag vill inte, den är för stor".
Nej jag träffade honom aldrig igen, men han hör av sig några ggr i veckan och tjatar. Har inte svarat sen förra hösten.

5. Fontän...

Har fått ett antal fontänorgasmer med olika killar. Det är alltid nice men jag tänkte berätta lite om min första.
Jag hade en kille och var hos honom på besök ett par månader. Han hade lämnat mig själv en natt och jag var sur över det. Jag var utan bil, internet och pengar på mobilen mitt ute i ingenstans.
Jag spenderar iaf natten vaken och grinig och han kommer hem tidigt på morgonen och ville göra mig glad igen. Jag var inte sugen alls men efter att han börjat slicka mig var jag helt plötsligt jävligt sugen. Vi kör ett par timmar i olika ställningar och fullföljer för första gången analt. Jag hade testat det ett antal gånger innan men alltid avbrutit det då det känts fel. Vi kör i en skedande position så det inte gör så ont och han pullar mig medan så det är faktiskt jävligt skönt. Han märker att jag börjar komma mot klimax och går ner och slicka mig samtidigt som han har ett finger djupt i mig. Jag kommer. Jag kommer på ett helt annat sätt än jag är van vid. Jag kommer och det känns som jag aldrig kommit förut. Jag har kommit över hela fotändan på hans säng. Jag var chockad. Han var chockad. Sen var han stolt. Jag med.

6. Trekant...

Jag har haft en trekant under mitt tretton år långa sexliv. Det är inget spektakulärt med den och jag uppskattade den inte men jag drar den ändå för det var ändå ett äventyr för mig.
Jag hade vart ute tills långt efter stängning. Ett gammalt kk hade hört av sig men jag hade ingen lust. Hade aldrig bra sex med honom. Sågs mest när man kände sig ensam på fyllan. Jag tog en taxi hem och på vägen möter jag han. Han ser mig vi stannar och pratar lite genom rutan. Han har en kompis med sig och pratar efterfest. Visst tycker jag och dom hoppar in. Efterfesten blev hos mig. Det går inte lång stund förrän jag inser att dom tänkt trekant, inte efterfest. Jag tvekar men är full och bryr mig inte så mycket. Dessutom hade jag aldrig testat så det är ju en merit man vill ha. Vi sätter igång och det blir att en kör mig doggy och en suger jag av. Sen byte. Min roll i det hela var att jag hela tiden var tvungen att tillfredsställa dom båda. Jobbigt. Jag kom aldrig. Det gjorde dom. Jag var mest glad över att det var över.
Citera
2013-08-15, 14:04
Medlem
7. Ångest...

Värsta ångesten jag haft efter ett knull var när jag låg med en skitful kille. Vi pluggade tillsammans och det fanns ingen som helst attraktion från min sida. Dessutom hade han flickvän på skolan och jag hade klamydia. (Hade inte varit läge att käka antibiotika då jag var tvungen att var nykter och celibat ett par dagar då)
Trots allt hamnade han hos mig efter en blöt kväll. Bökigt sex sär jag spelade att jag somnat efter ett tag för att jag tappade intresset. På morgonen vägrar han att gå. Istället tar han på mig och jag blir mer äcklad. Han tar på mina bröst och säger "jag älskar dina bröst, jag älskar din mage, jag älskar dina ögon" och håller på så. Jag hintar om att han borde gå men han fattar inte. Jag försöker sova men det går inte. Han snackar om att han ska göra slut med sin tjej men jag avråder honom.
Blir av med han för dagen tillslut men fan va stalkad jag blev ett bra tag. Varför? Var ju inte ens bra sex! Hörde aldrig nåt om klamydian (nej, jag kör inte kondom) men träffade på tjejen hans i baren några dagar senare. Hon hejade glatt och jag bjöd på en tequila, sen var jag kvitt samvetet.

8. Walk of shame...

Bjuder på en sista. Jag har gjort en del men här är min värsta walk of shame.
Träffade en kille på krogen. Vi hade träffats ett tag som kk (bara enligt mig) men jag hade skaffat pojkvän och avbrutit det. Han hade tydligen blivit jävligt sårad men drog med mig hem ändå. Väl hos honom så säger jag nåt om att det är bara ligga inget annat, jag har ju pojkvän. Jag måste tryckt på en öm punkt för jävlar vad arg han blev! Skäller ut mig som fan säger att jag behandlat han som skit och sliter av mig kläderna. Ja sliter. Mitt linne går av på mitten mellan brösten, min bh med och mina strumpbyxor och trosor är trasor. Vi har sex, somnar och vaknar av ett telefonsamtal. Han måste dra, NU! Jag har en kort kjol som är intakt och sen min lilla kavajjacka så det är vad jag kan ta på mig. Var ju inte riktigt läge att fråga om en tröja då han fortfarande var skitsur.
Så jag går genom stan, i kortkort högklackat och kavaj. Bara. Och själklart knullrufs och smink utsmetat över hela ansiktet. Slutar med att jag bryter ihop hos en kompis och hennes mamma tröstar mig! Haha.

Nu orkar jag inte skriva mer. Men jag har gjort det. Outat mig på flashback! Första gången är alltid lite nervöst

För övrigt kan jag ju tillägga att jag är en väldigt pryd och snäll flicka!
Citera
2013-08-15, 16:35
Medlem
greenplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpefuckingdiem
Tack för en jävligt underhållande läsning!

Jag gör nu mitt första fb-inlägg trots att jag vet att jag outar mig själv bland mina vänner, jag kan inte hålla mig. Allt jag berättar är om mig, sant, okryddat.

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska skriva så jag kör på de bästa/värsta jag kommer på.

1. Längsta....

Jag hade jobbat klart och fick ett sms av en vän. Han tyckte sig hittat en redig karl som han tyckte jag skulle leka med. Jag gick dit, vi hånglade lite och sen försvann han.
Dagen efter stöter jag på honom igen på samma ställe. Den här gången drar vi hem till mig efter stängning. Fulla som vi var är minnesluckorna många men vi kör igång efter att ha druckit lite rödvin vid matbordet. Efter lite förspel och några ställningsbyten får vi för om att köra på matbordet. Han lägger mig på rygg över bordet och kör. Bordet rör sig och våra vinglas töms ut men vi kör på. Sen testar vi alla ställen i lägenheten och gör allt vi kan komma på sexuellt. Munnar ettan tvåan och trean lovar jag vi hade kört om jag haft nån.
I en av våra korta rök/alkohol/byta musikpauser frågar jag honom vad klockan är, han svarar halv tio. Shit! Vi hade kört i 6,5 h! Efter den informationen bestämmer vi oss för att sova en stund och har lite sex därefter. Min pappa fyllde år den dagen. Det innebar att brorsan och hans tjej skulle hämta mig 16.30. 16.00 ringer han och är utanför. WTF!! Jag hinner inte duscha, upptäcker att mitt blonda hår är blått från allt rödvin jag fick över mig under bordsakten, sätter upp det och drar. Killen går ut bakvägen men jag kan inte hålla mig bakfull som jag är (och stolt över mina 6,5h) så jag berättar i bilen. Min pappa säger inget när vi kommer fram men min farmor kommenterar mitt utseende.. Jag kände mig smutsig. Jag duschade när jag kom hem men rödvinet lämnade spår i håret i ca 2 v! Så alla blonda flickor där ute, akta er för rödvin!

2. Pinsamt...

När jag var runt 15-16 hade jag en pojkvän ett par år äldre. Vi bodde inte i samma stad så jag hälsade på honom en helg precis som så många andra helger. I den åldern hade man ju precis upptäckt nöjet med sex så det blev ju ett antal ggr per dag. Detta gjorde att vi blev påkomna en massa gånger, när maten var klar osv, vilket ledde till en hel del pinsamma stunder och måltider. Det här är den värsta.
De hade en bastu med en annan ingång dit vi bestämde oss för att gå. Vi gick in, låste dörren och började basta. Där inne blev vi sugna på varandra och började leka. Vi fick nåt infall om att ha sex överallt så vi gick ut till "hallen" som var oinredd. Där fanns det en stol och inga lampor. Jag satte mig på stolen och han körde mig där. Ytterdörren som var precis framför utrymmet vi befann oss i började bankas och ryckas i. Hans lilla oskuldsfulla syster ropade på oss genom den. Han skrek bara tillbaka "gå härifrån" vilket hon sen gjorde. Vi fortsatte köra på och jag bjöd på ett bj medan jag satt på den där ensamma pinnstolen. Då helt från ingen stans hör vi hur låset vrids om med nyckel utifrån och dörren öppnas. Det fanns inga flyktvägar. Inga hörn att gömma sig i. Inget att dra över sig, våra kläder var i det andra rummet. Det enda jag gjorde var att försöka göra mig liten på stolen där jag satt mitt framför henne. Min kille stod där med kuken i vädret och får inte fram ett ord. Hon får bara fram "ni är ju fan sjuka" innan hon springer upp och låser in sig på sitt rum.
Jag ville bara hem. Men fick stanna tre dagar...

3. Blä...

När det kommer till det vidrigaste jag varit med om ligger jag i lä gentemot många här men det är en kul historia så här i efter hand. Jag hade fått besök av ett ragg, hade vart och smakat lite innan men det här var väl första riktiga akten. Jag var så jävla full att jag precis supit bort en bil. Gå inte ut med bilnycklarna i fickan och bilen nära krogen.
Väl hemma får jag mitt besök och vi kör igång. Han är extremt fascinerad av analsex den killen och det blir mest sånt. Han gillar också avsugningar. Den kombon är sisådär fräsch jag vet men jag var söndersupen den kvällen så dont blame me ok?
När jag suger och tar hand om hela paketet hör jag orden.. "Slicka min röv"! Jag fattar ingenting först men han (som gillar det dominanta) upprepar sig med en sträng röst.
Vad som hände sen får ni gissa själva men fan va äcklad jag var. Dubbelångest dagen efter då jag sprang grinandes i panik på alla gator i stan och letade efter pappas bil.

4. Ajajaj...

När vi ändå är inne på ass. Jag träffade en kille med en jävligt stor kuk. Han var också väldigt inne på analsex. Det var inte jag. Den var för stor. Under de dagarna jag var och hälsade på honom hade jag väldigt mkt telefon/sms kontakt med en vän till mig. Hon visste alltså om mitt problem.
Han ville iallafall inte ge sig, försökte i duschen, sängen överallt, alltid. Jag lät han försöka ibland men avbröt det då det gjorde ont. Sista kvällen (tacka fan för det) har vi sex och han pushar igen. Jag låter honom försöka för att han ska bli nöjd men säger snabbt till att det gör ont. Det skiter han fullständigt i den här gången och kör för glatta livet.
Jag kvider tårarna börjar rinna av smärta och jag ligger bara där på mage med ansiktet i kudden. Han kör tills han kommer. Jag ligger kvar och kvider, han går och duschar.
När jag äntligen lyckas ta mig upp tar jag min mobil och skickar ett sms till min vän "han kom precis i röven 😢" som fortsättning på det innan "jag vill inte, den är för stor".
Nej jag träffade honom aldrig igen, men han hör av sig några ggr i veckan och tjatar. Har inte svarat sen förra hösten.

5. Fontän...

Har fått ett antal fontänorgasmer med olika killar. Det är alltid nice men jag tänkte berätta lite om min första.
Jag hade en kille och var hos honom på besök ett par månader. Han hade lämnat mig själv en natt och jag var sur över det. Jag var utan bil, internet och pengar på mobilen mitt ute i ingenstans.
Jag spenderar iaf natten vaken och grinig och han kommer hem tidigt på morgonen och ville göra mig glad igen. Jag var inte sugen alls men efter att han börjat slicka mig var jag helt plötsligt jävligt sugen. Vi kör ett par timmar i olika ställningar och fullföljer för första gången analt. Jag hade testat det ett antal gånger innan men alltid avbrutit det då det känts fel. Vi kör i en skedande position så det inte gör så ont och han pullar mig medan så det är faktiskt jävligt skönt. Han märker att jag börjar komma mot klimax och går ner och slicka mig samtidigt som han har ett finger djupt i mig. Jag kommer. Jag kommer på ett helt annat sätt än jag är van vid. Jag kommer och det känns som jag aldrig kommit förut. Jag har kommit över hela fotändan på hans säng. Jag var chockad. Han var chockad. Sen var han stolt. Jag med.

6. Trekant...

Jag har haft en trekant under mitt tretton år långa sexliv. Det är inget spektakulärt med den och jag uppskattade den inte men jag drar den ändå för det var ändå ett äventyr för mig.
Jag hade vart ute tills långt efter stängning. Ett gammalt kk hade hört av sig men jag hade ingen lust. Hade aldrig bra sex med honom. Sågs mest när man kände sig ensam på fyllan. Jag tog en taxi hem och på vägen möter jag han. Han ser mig vi stannar och pratar lite genom rutan. Han har en kompis med sig och pratar efterfest. Visst tycker jag och dom hoppar in. Efterfesten blev hos mig. Det går inte lång stund förrän jag inser att dom tänkt trekant, inte efterfest. Jag tvekar men är full och bryr mig inte så mycket. Dessutom hade jag aldrig testat så det är ju en merit man vill ha. Vi sätter igång och det blir att en kör mig doggy och en suger jag av. Sen byte. Min roll i det hela var att jag hela tiden var tvungen att tillfredsställa dom båda. Jobbigt. Jag kom aldrig. Det gjorde dom. Jag var mest glad över att det var över.

Jag får tacka för att du delar med dig av dina erfarenheter! Spännande och rolig läsning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in