2013-09-05, 12:35
Medlem
WallerQs avatar
//killkopmis här - när jag hade trekant med min syrras bästisar
Citera
2013-10-14, 01:06
Medlem
Funktions avatar
En vän gick på SPA. Till historien hör att hon inte var i speciellt bra form, hon ser OK ut men helt klart några kilo för mycket. Hon har pojkvän. På spa var det unisex och naket, men skrivna regler att man inte får ha sex där. På utegården i en jacuzzi stirrade en mörkhyad man med otroligt vacker och vältränad kropp, såklart med stor kuk på henne. Samma man började snacka med henne, det visade sig att han var från Surinam, professionell dansare och modell för Nike. Han hade flickvän och jobbdagar 9-23 men av nåt som liknade en slump förförde han min vän och till slut hamnade dom i en ångbastu på spaet vilket var ett av få ställen utan videokameror. sexytime!
Citera
2013-10-14, 01:10
Medlem
Funktions avatar
Ett bra och kanske lite otippat ställe var ett älgtorn, bakifrån. Rekommenderas!
Citera
2013-10-14, 10:48
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funktion
En vän gick på SPA. Till historien hör att hon inte var i speciellt bra form, hon ser OK ut men helt klart några kilo för mycket. Hon har pojkvän. På spa var det unisex och naket, men skrivna regler att man inte får ha sex där. På utegården i en jacuzzi stirrade en mörkhyad man med otroligt vacker och vältränad kropp, såklart med stor kuk på henne. Samma man började snacka med henne, det visade sig att han var från Surinam, professionell dansare och modell för Nike. Han hade flickvän och jobbdagar 9-23 men av nåt som liknade en slump förförde han min vän och till slut hamnade dom i en ångbastu på spaet vilket var ett av få ställen utan videokameror. sexytime!

Vad i helvete är det för spa där man får gå naken och där det finns videokameror?!?
Citera
2013-10-14, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Vad i helvete är det för spa där man får gå naken och där det finns videokameror?!?

Det får antas att denna "vän" heter något i stil med Jenna Jameson.
Citera
2014-09-05, 17:12
Avstängd
Lacerdas avatar
Förra sommaren så jobbade jag på en ort i norra delen av landet. Bodde några veckor på hotell och blev bekant med en i personalen som delvis satt i receptionen och städade rummen. Det började med att hon knackade på dörren och undrade om allt var bra och förklarade att det fanns bastu och att jag kunde få massage (redan här gick knullalarmet i skallen). Sedan förklarade hon att hon gillade mitt namn och hade så vackra ögon. Jag sa till henne du den där massagen kanske du kan ge mig här i rummet? Hon log och förklarade att just nu gick det inte. Nästa dag när jag var på väg till mitt rum så stod hon i ett annat rum och bad mig komma in för att se om det luktade konstigt. Jag traskade in och gick rakt på henne och satte igång att slicka henne i käften och kladda på pattarna och röven. Efter detta så kom hon ibland in på morgnarna med sitt passérkort in i mitt rum när jag sov, lade sig brevid mig så jag vaknade och så blev det hångel och slick på pattarna men inget knull! Hon förklarade att hon hade komplex för sin mage, jag föreslog doggystyle men inte heller det ville hon. Men den sista dagen på min vistelse kom hon in som vanligt på morgonen och sa att idag skulle hon ge mig en avsugning, vilket hon var en jävla hejare på. Efter 5-10 minuter kände jag att det var dags och sa, du snart blir det vulkanutbrott, var vill du ha lavan? Hon sa var du vill, blottade sina stora fina bröst och flinade så jag blaskade ner satsen över dom.

Ett jävla märkligt beteende men helt okej, orten jag bodde på var fan ingen vidare lätt plats att hitta kks i. Jag lär knappast ha varit den första eller den sista som råkat ut för den här serviceinriktade unga damen.

Jag har en del andra sjuka berättelser på lager men just den här minns jag så väl just för hennes beteende som var så annorlunda från annat jag har varit med om.
Citera
2014-09-08, 18:55
Medlem
CokeCherrys avatar
inget speciellt, men jag knullade i alla fall min tjej på köksbordet. I rummet bredvid sov hennes farsa
Citera
2014-09-08, 19:23
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeCherry
inget speciellt, men jag knullade i alla fall min tjej på köksbordet. I rummet bredvid sov hennes farsa
Gjorde något liknande, min flickvän låg och sov medans jag satte på hennes rumskamrat i rummet bredvid under LSD påverkan.
Citera
2014-09-09, 13:50
Medlem
Opilus5500s avatar
Pullade en tjej på en flygresa, Språkresa 23 år gammal.. och brevid satt hennes mamma och sov hahahaha I know its SICK!!
Citera
2014-09-09, 16:37
Medlem
niechans avatar
Jag var påväg hem med min pojkvän i bilen, han körde, det var runt midnatt...
Bestämde mig för att suga av honom på vägen hem, just för att.
så där satt han och njöt, helt plötsligt säger han
"oh shit, sätt dig upp, sätt dig upp!" Samtidigt som han åkte åt sidan av vägen. Bakom oss hade polisen stannat upp oss, som stog vid sidan av vägen, och hade sett allt!

När vi väl kom ut ur bilen, hittade han nästan inte sitt körkort, han hade problem med däcken, hade druckit ett par öl och vi hade inte ens våra bälten på oss när dom stanna upp oss...

Efter en stund sa polisen att vi kunde dra hem, vi bodde nämligen runt hörnet!!

Har aldrig haft sån tur i oturen som då!
Citera
2014-09-13, 09:02
Avstängd
Lacerdas avatar
Började dejta en sexuellt frustrerad tvåbarnsmamma för fem år sedan. Hon var väldigt initiativtagande. Det började med att hon skippade sin lunchrast och besökte mig för "pusslunch" mellan 12-13. Hon arbetade helger i en sängaffär och föreslog att jag skulle komma dit efter stängningsdags för att "prova sängarna" med henne. Tempurmadrassen var speciell, knäna sjönk ner och satt stadigt medans hennes röv formade in sig. Klart bästa madrassen för missionärknullande! Det fanns säkert 30 eller 40 sängar på övervåningen av den butiken varav hälften fick absorbera lite svett! Haha! Så har du köpt en säng i Eskilstuna så finns risken att jag invigde den!
Citera
2014-09-14, 17:58
Medlem
En natt för många år sedan blev det till att rulla runt med tre tjejer som var kusiner medan deras fjärde kusin låg och sov i samma rum. Helt sjukt och jag tvivlar på att den sista tjejen faktiskt "sov" för hon var ruggigt sur och kort dagen efter då jag inte tror att hon samtyckte.

På andra plats också två tjejer som var kusiner, båda hade pojkvänner vid tillfället men de tyckte att de kunde "dela" på mig medan deras snubbar skulle på någon festlighet utan dem. Den ena tjejen hade jag haft lite av-och-till med tidigare ett par gånger medan den andra var en helt ny bekantskap.

Tredje plats var 5 tjejer på ett och samma dygn i en och samma säng. Inget som jag som fullt vuxen varit direkt stolt över eftersom det nog kan kan uppfattas som lite svinigt då ingen av dem var medveten om de andra men det var inga förhållanden det rörde sig om ändå, och man var ung och singel. Hade slut på rena lakan efter den sista och jag begriper inte hur fan man orkade med sånt där som ung eftersom 5ggr på ett dygn i dagsläget är något man med nöd och näppe har sexuell kapacitet till (eller intresse) av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in