När jag var runt 18 hade jag en väldigt öppensinnad flickvän, troligen det bästa återkommand sexet jag haft hittills. Det var helt klart hennes galenskap som gjorde saker bättre än de ofta skulle bli med andra jag haft hittills.
Det galnaste måste ha varit när jag och samma tjej var och hälsade på min syster som bor i Oslo. Min syrra bodde då tyvärr i en ganska liten lägenhet som inte erbjöd något som helst privat utrymme och som de kåta små djur vi var kunde jag och flickvännen omöjligt låta bli att ligga på en hel helg. Efter ett par dyra norska öl och ännu dyrare vin så var jag och tjejen på gränsen till att spricka av kåtslag. Ganska fulla också. Istället för att banka på varandra inne på närmsta krogtoalett beslutar vi oss för att hoppa upp på det där fina fläktsystemet vi bara råkade gå förbi på baksidan av en stor mörk byggnad. Jag hinner ungefär få av hennes jeans, gå ner och börja slicka henne innan fem vakter kommer och skriker på oss. Tjejen drar upp sina jeans och jag torkar mig om munnen, vi kastar oss ner från den vad vi trodde var helt dolda plats och springer genom en rabatt av taggiga rosor. Ja jävlar du, dagen efter går vi dit och kollar vart fan vi var. Visade sig vara huvudkontoret för norska justitieministeriet. Inte konstigt att de hade övervakningskameror riktade mot det stora fina, platta och liggvänliga fläktsystemet.
Lyckades också scora en trekant med samma tjej och en av hennes klasskompisar.
En erfarenhet och upplevelse men jag kom inte, märkligt.