2008-08-21, 07:47
Medlem
Piglets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dampticks
efter den insidenten har jag slutat dricka starksprit

Jo det måste jag ju säga var en inte helt överdriven åtgärd...

När man läser era berättelser inser man ju att man själv är rätt lyckligt lottad och inte har allt för stora lik i garderoben.
Citera
2008-08-21, 09:11
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylseski
Ingen aning om detta platsar här men jag kan göra ett försök.

Det var fredag eller lördag klockan var runt 22:00 och jag stod utanför en lokal krog någonstans i sthlms södra förorter och tog en cigg(röker förövrigt inte längre).. En tjej kommer förbi och frågar om hon kan få en cigg, jag säger självklart! Sagt o gjort hon får en cigg och jag tänder den. Jag tänker inte mer på detta utan att jag måste kissa och det är akut. Jag går runt hörnet och ska ställa mig i en buske som ligger vid krogen, drar fram penis och hör "skön kuk" eller något liknande och shvipps så suger hon av mig precis innan jag släppt lös urinet(samma tjej jag gav ciggen) O jag drar mig ur efter cirkus 30 sekunder varpå hon direkt börjar fråga om jag har något knark på mig. Jag säger tyvärr jag kanske har sprit eller något, man vill ju inte verka oartig efter hennes tjänst.
Hon följer därpå efter mig in på krogen och säger "du får knulla mig i vilket hål du vill om du köper en öl åt mig".. Jag tänker att det här vad många vill ska hända varje helg.. Men jag anar oråd och köper en öl åt mig själv och en vatten åt henne. Sätter mig i ett hörn med tjejen och hon vill att jag ska pulla henne etc.. Testar lite snabbt men bangar på själva idéen snabbare.
Hon dyker ner under bordet o börjar suga av mig och jag kommer på att folk ser detta ryker upp brallan och springer till ett par arbetarkollegor. Har nu gömt mig hos kollegorna och dissat henne rätt hårt..
Går ut för att ta en cigg och då ser jag att det är mycket stök och bråk utanför. Hon, tjejen har tydligen stuckit från något sorts hem och snuten har precis varit o hämtat henne..
Tur fan att jag inte stod kvar i buskarna med den bruden allså..
Det har säkert hänt många här men.... Ah mitt första möte med en ung tjack hora var iaf speciell.

Usch, man undrar ju hur många sjukdomar hon bar omkring på.
Citera
2008-08-21, 20:29
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Vad för en människa att det första han/hon gör är att börja prata om dennes sambos könsorgan med en ny människa?
Plus att det var en väldigt konstig kommentar från din sida...

Jo, jag tycker hon var lite märklig, men vad var det för konstigt med min kommentar tycker du?
Citera
2008-08-21, 21:38
Medlem
shewasitalls avatar
hm, jag förförde en negress en gång att följa med till bakluckan på min Volvo 745 där jag hade bäddat för att sova efter festen som var på landet. En kompis satt och sjöng i framsätet under tiden. Det började bra med att jag fick sticka fingrar i vaginan, men när jag började fingra på brösten så började hon skratta hysteriskt och ondskefullt. Hon ville inte sluta så jag blev lite rädd och bad henne lägga sig utanför. Dagen efter påstod hon att "nu är vi ihop" och ville döpa barnen till Elin eller Lukas. Satan vad obehagligt!
Citera
2008-08-22, 02:01
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
Jo, jag tycker hon var lite märklig, men vad var det för konstigt med min kommentar tycker du?

Låter lite trash att slänga ur sig en sån kommentar bara, iofs såg ju situationen ut som den gjorde. Men det är nog få som hade kunnat med det hur som helst...
Citera
2008-08-22, 13:28
Medlem
Vlad Tepess avatar
Enda sedan första gången jag såg filmen "American Psycho" har jag varit sugen på att spela in en egen film av den typen med mig själv i huvudrollen. Via jobbet var jag på en konferens i en mellanstor stad i Sverige och tänkte göra slag i saken.

Jag har sedan tidigare en inspelningbar kamera som jag packade ned och riggade upp på mitt hotellrum. Gick ned till stan och köpte ett par starköl och en flaska Absolut som jag hade tänkt använda till mina lekar. Efteråt var det dags att hitta två lämpliga offer som skulle få deltaga i mitt skådespel, och det var inte alls det lättaste vill jag påstå. Gick omkring i över en timme och letade efter lämpliga aktiser tills jag bakom ett parkeringshus under en träd-allé. Där satt nämligen två damer i 40-50årsåldern och drack tillsammans.

"Perfekt", tänkte jag och gick fram till dem och började prata. Jag satt där i säkert 40 minuter och diskuterade allt mellan himmel och jord innan jag sakta lade fram förslaget om att de skulle få dricka gratis sprit under en hel kväll i ett varmt hotellrum istället för att sitta här, något som de båda damerna givetvis var intresserade av eftersom detta var i mitten av december. Efter det vandrade vi iväg till mitt hotellrum där de fortsatte att dricka, efter ytterligare någon timme var de väldigt berusade och jag sa åt de att klä av sig. Väl avklädda tog jag av mig själv och satte på kameran, började pilla på dem och tvingade de att leka med varandra samtidigt som allt dokumenterades väl med hjälp av modern teknik.

En rad olika lekar införlivades och de båda fick känna på riktigt hård kuk i både hals, vagina och anal. Jag avslutade med att ta kameran i handen och filma dem i närbild medan de båda får min sats över sina ansikten. Efter ca 5 timmars förnedring lät jag de äntligen gå iväg.

Filmen har jag väl gömd i min lägenhet, och jag brukar ta fram den när min fru är iväg och jag vill drömma mig tillbaka till min egna lilla Swedish Psycho-värld.
Citera
2008-08-22, 13:45
Medlem
feed-mes avatar
Jag hade varit på en fest och skulle hem. Då träffade jag en gammal tjejkompis som jag inte träffat på år och da'r. Vi började strula efter ett tag och sen satte vi oss på en buss och mot slutet av bussresan kåtade vi upp oss så att det inte gick att hålla tillbaka längre, och så knullade vi på bussen. Det var läskigt, men det var fan det skönaste jag har gjort! Förbjuden kärlek är alltid den största kärleken
Citera
2008-08-22, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shewasitall
...när jag började fingra på brösten så började hon skratta hysteriskt och ondskefullt. Hon ville inte sluta så jag blev lite rädd och bad henne lägga sig utanför. Dagen efter påstod hon att "nu är vi ihop" och ville döpa barnen till Elin eller Lukas. Satan vad obehagligt!

Och du har en Sisters of Mercy-avatar? Vekling!
Citera
2008-08-23, 13:23
Medlem
shewasitalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomniac
Och du har en Sisters of Mercy-avatar? Vekling!

Haha, jo, men jag valde mellan att sova ensam eller en ishacka i ansiktet.. kanske.
Citera
2008-08-23, 22:51
Medlem
Inget sexäventyr direkt vet inte sanningshalten heller men:

En kompis kompis satt och kollade porrfilm på datorn med hörlurar på, efter ett tag så blir han lite sugen och tar fram snabeln och börjar dra... han blundar och njuter och efter han kommit så öppnar han ögonen och där står Oboy och en smörgås, hans mamma har varit snäll och burit upp ett mellanmål....
Citera
2008-08-23, 22:59
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egonet
Inget sexäventyr direkt vet inte sanningshalten heller men:

En kompis kompis satt och kollade porrfilm på datorn med hörlurar på, efter ett tag så blir han lite sugen och tar fram snabeln och börjar dra... han blundar och njuter och efter han kommit så öppnar han ögonen och där står Oboy och en smörgås, hans mamma har varit snäll och burit upp ett mellanmål....

Alla har tydligen en kompis som råkat ut för detta .. Samma sak också otroligt.
Citera
2008-08-23, 23:04
Medlem
Ok hade inte hört den förut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här