2008-08-08, 12:31
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Jag har inte så mycket detaljer att ge annat än: jag drog hem en kvinna efter en mycket blöt kväll på krogen, när jag vaknar är hon borta och jag har en sån där PEZ-leksak(föreställande katten sylvester) i arslet.
Jag tror inte ens det blev något sex för jag måste slocknat direkt, om det var hon eller jag som förde upp den där har jag ingen aning om. PEZ-leksaken var inte min så hon måste haft den med sig.

Perfekt fyllekäk! Vilken smak var det? Brownie?
Citera
2008-08-08, 12:53
Medlem
Roliga saker hänt under SEX

igår hade jag och min tjej sex, hon red på mig och precis innan båda skulle komma så dök hon på mig o skallade mig!! haha " jag tappade balansen" Senare på kvällen va det nära IGEN och då tappade honmen jag höll henne :P.

haha någon som upplevt detta förrut? ( min näsa är helt fucked up ) Och vad beror det på :P?
Citera
2008-08-08, 13:11
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mig själv
Har själv råkat ut för något liknande. Min dåvarande flickvän ringer mig och säger att hon har klamydia och beskyller mig för otrohet. Jag blånekar även om jag faktiskt har hunnit med både det ena och andra snedsteget under vårt förhållande. Går och kollar mig och samtidigt får jag någon kur. När svaret kommer så är det negativt! Underbart, dock erkänner aldrig min flickvän något utan hon sa att hon måste ha haft det när vi träffades. Och den musen har man smaskat på några år...

Har också varit med om något liknade, ett gammalt KK ringer mig och säger att han fått klamydia av mig som han smittat sin nya flickvän med, jag säger att det inte stämmer för jag var nykollad när han och jag träffades och det var även han, men han envisas för det har bara varit jag och hans nuvarande flickvän sedan han kollades senast.
Jag går och kollar igen och får åter ett nytt negativit besked som jag skickar till honom.. sen hörde jag inte ifrån honom mer men jag tippar på att nya flickvännen inte var oskuld när det träffades som hon hade påstått, eller så hade hon väl lekt på annat håll, jag var iallafall oskyldig.
Citera
2008-08-08, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heartilly
igår hade jag och min tjej sex, hon red på mig och precis innan båda skulle komma så dök hon på mig o skallade mig!! haha " jag tappade balansen" Senare på kvällen va det nära IGEN och då tappade honmen jag höll henne :P.

haha någon som upplevt detta förrut? ( min näsa är helt fucked up ) Och vad beror det på :P?

Uppenbarligen ville bruden din inte fejka att komma utan avbröt istället samlaget
Citera
2008-08-10, 15:45
Medlem
Choklaads avatar
Kanske i fel tråd för det blev inget sex

För ett par år sedan så träffade jag en kille på krogen, vi "busade" väl en del där och varenda gång vi "sprang på varandra på krogen" men av olika anledningar så hade vi aldrig sex (vilket vi båda tyckte var frustrernade men tillfället gavs aldrig), men han pratade ofta om sin stora dolme (och ja jag räkade väl känna på den genom byxorna någon gång och den var gigantisk). Efter ett tag så rann det hela ut i sanden.

Ett år efter detta så jobbade jag tillfälligt på ett företag och börjar jobba ihop med en tjej som är gravid och har ett barn sedan tidigare med sin sambo (som också arbetar på företaget), tjejen är i mina ögon lite märklig för jag är ny och känner henne inte och ändå pratar hon väldigt mycket om sin sambos stora dolme. Jaja låt henne prata tänker jag, mig stör det inte om hon vill prata om den.
En dag när vi sitter och äter lunch så kommer hennes sambo in (jobbade på en helt annan avdelning så jag hade inte träffat honom tidigare) och gissa vem som står där, jo hånglet från krogen med den stora dolmen (som påstått att han hette något annat och var singel).

Hon prestenterar honom som sin sambo och han tittat lite oroligt på mig.
jag kan inte låta bli att säga:
-Hej X, det är ju du med den gigantiska dolmen, då trodde jag att han skulle bryta ihop och jag ser hur han börjar svettas (han vet ju inte vad hans sambo har pratat om), blicken flackar och han börjar stamma och paniken växer hos honom, men jag bara ler lite smådjävligt.
Som tur är så räddar han sambo honom med att tala om att hon har berättat för mig vilken stor han har.

Har aldrig sett någon våndas så men det var riktigt kul så kort det varade .
Citera
2008-08-10, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
ovan

Å din elaka slyna där!
Citera
2008-08-10, 16:44
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Å din elaka slyna där!

Det var väl inte så elakt emot vad han hade hållt på med (sambo och barn var ju någon han hade raderat ur sitt vokabulär när vi träffades), min hämnd var ju snäll .
Men hade inte hans sambo tjatat om hans stora dolme så hade jag inte sagt något .
Citera
2008-08-10, 17:29
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
txt

Haha, underbar hämd! You go girl
Citera
2008-08-11, 02:36
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge_man
jag får väl ta o bidra här också då..

en gång för ungefär 4 år sen hade jag spelning med mitt band. på den obligatoriska efterfesten blev jag packad som få. jag blev helt radiostyrd alltså.. hursomhelst har mina polare berättat att jag började dräggelhångla med den minst attraktiva honan på plats, med efterföljande sexförsök på badrummet..

efter detta skulle vi tydligen gå hem till mig och pöka vidare.. minns att jag spydde på väg hem.. jag var säkert jättesexig.. jaja. natten minns jag inte mycket av, men morgonen efter när jag vaknar av att nån ligger o bökar under täcket.. den minns jag.. jag lyfter på täcket och skriker till. där ligger en ful och väldigt tjock kvinna med min snorre i munnen.. jaja, tänker jag och lägger tillbaka täcket så jag slipper se skiten iaf.. då hör jag mummlandes underifrån täcket: "jag har fått höra att jag är ganska bra på det här..." o sen börjar hon suga som en galning..

..och FY FAN vad ont det gjorde.. detta + lite vinballe sen dagen innan gjorde ju såklart att jag blev mjuk som en pannkaka rätt fort, men hon vägrade ge sig o höll på o bearbeta mitt halvfjong med tänderna i minst en halvtimme till.. till slut ger hon upp och tittar upp o säger "alltså.. förlåt, men jag orkar verkligen inte mer nu" varpå jag snabbt svarar: "det gör ingenting, det var ändå inget skönt...". Hon fick rätt bråttom därifrån.

Hahaha, bästa någonsin
Citera
2008-08-11, 02:53
Medlem
funktioners avatar
Var med om en smått pinsam sak i 15 års åldern. Jag och dåvarande flickvännen hade något sorts förspel i sängen, där jag smekte hennes klitt.
Tidigare på kvällen hade en kompis bror supit ned både mig och kompisen rätt väl. Då jag och bruden låg i sängen slutade hon att stöna och vrida sig och låg helt still och stirrade. Jaha, tänkte jag. Får la jobba hårdare då..
Efter att jag legat och kört med fingrarna i ungefär en kvart började jag bli helt slut i armen och frågade henne om någon var fel.
Nja, svarade hon. Du kan ju prova på klittan istället för låret..
På något jävla vänster hade jag då under någon sorts "debut-fylla" legat och gnott hennes ben.

Rätt roligt såhär i efterhand
Senast redigerad av funktioner 2008-08-11 kl. 02:55.
Citera
2008-08-13, 13:37
Medlem
Måste få tacka för underbar läsning, det förgyller min dag på jobbet! :

Jag får väl ta och dela med mig av en pinsamhet som hände mig för ca ett år sedan. Jag och min dåvarande flickvän var i vårat essä när det gäller kåthet och vi hade sex ibland åtta gånger om dagen. En dag när vi haft underbart sex en bra stund så fick vi en lite rolig idé om att jag skulle knulla henne mellan brösten, vilket jag gladerligen gjorde mellan hennes meloner till bröst (förövrigt D-kupa). Det hela tyckte vi väl båda var lite komiskt, men jag kom mer och mer in i trans och plötsligt bara ramlar det ut ord ur munnen som jag inte riktigt kunde kontrollera, det som flög ur mig var:
- Jag kom såhär en gång!
Och precis när jag sagt det så slår det mig hur dumt det var av mig! Min flickvän slutar på stört med att agera sexpartner och frågar med vem jag gjort det.
Med skammen skinande i ögonen mumlar jag fram:
- Frida (som hon egentligen inte heter), mitt ex.
Och min dåvarande flickvän hatade henne så minerna var inte muntra direkt.
Jag kan ju tillägga att där blev inget mer sex på ett par dagar.

Jag har en till historia, med samma flickvän.. den kommer senare
Citera
2008-08-13, 14:10
Medlem
Återigen tar jag och skriver ett par rader!

Detta hände när jag trodde att jag skulle vara ensam hemma en vecka framöver, jag bjöd hem min dåvarande flickvän på middag och följaktligen lite mys. Vi hade hur trevligt som helst och när det började vankas sex så gör vi oss hemmastadda i mina föräldrars dubbelsäng. Det hela började lugnt och passionerat, men tillslut så börjar det blir nasty och vi bestämmer oss för att jag ska binda min flickvän vid sängen, vilket jag gör i både armar och ben. Vi börjar sexakten och det hela är väldigt uppskattat och just i det ögonblick som jag var på väg att komma hör vi hur ytterdörren öppnas. Jag, som förövrigt just precis kommit i henne får i chocken för mig att det viktigaste är att springa iväg efter papper för att det inte ska rinna ut någon säd och jag springer iväg en snabbis. Min flickvän får panik, inte så konstigt kanske när hon ligger helt naken och utblottad, bunden på sängen och inte kommer loss.
Jag kommer tillbaka och försöker få loss henne, men knutarna har spännts åt av paniken och vår sexakt, så jag får svårt att få upp knutarna, varvid min flickvän börjar gråta när vi plötsligt hör steg i trappen. Precis i sista stund får jag loss henne från knutarna och vi hoppar in under täcket för att gömma oss. Men hos min flickvän hade paniken inte lagt sig ännu och hon grät, vilket gjorde att min kära mor steg in i rummet och frågade vad som försigick och vi kom på någon skröna om hur hennes farmor blivit sjuk o.s.v.
Det bör tilläggas att det även här resulterade i att jag inte fick mig något sex på ett par dagar/veckor.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in