För ett par år sedan så träffade jag en kille på krogen, vi "busade" väl en del där och varenda gång vi "sprang på varandra på krogen" men av olika anledningar så hade vi aldrig sex (vilket vi båda tyckte var frustrernade men tillfället gavs aldrig), men han pratade ofta om sin stora dolme (och ja jag räkade väl känna på den genom byxorna någon gång och den var gigantisk). Efter ett tag så rann det hela ut i sanden.
Ett år efter detta så jobbade jag tillfälligt på ett företag och börjar jobba ihop med en tjej som är gravid och har ett barn sedan tidigare med sin sambo (som också arbetar på företaget), tjejen är i mina ögon lite märklig för jag är ny och känner henne inte och ändå pratar hon väldigt mycket om sin sambos stora dolme. Jaja låt henne prata tänker jag, mig stör det inte om hon vill prata om den.
En dag när vi sitter och äter lunch så kommer hennes sambo in (jobbade på en helt annan avdelning så jag hade inte träffat honom tidigare) och gissa vem som står där, jo hånglet från krogen med den stora dolmen (som påstått att han hette något annat och var singel).
Hon prestenterar honom som sin sambo och han tittat lite oroligt på mig.
jag kan inte låta bli att säga:
-Hej X, det är ju du med den gigantiska dolmen, då trodde jag att han skulle bryta ihop och jag ser hur han börjar svettas (han vet ju inte vad hans sambo har pratat om), blicken flackar och han börjar stamma och paniken växer hos honom, men jag bara ler lite smådjävligt.
Som tur är så räddar han sambo honom med att tala om att hon har berättat för mig vilken stor han har.
Har aldrig sett någon våndas så men det var riktigt kul så kort det varade

.