2011-01-17, 18:11
Medlem
Ogdens avatar
Hahaha, jag dör!

Jag slår ju knappast någon här i tråden, men...

... pojkvännen tog mig bakifrån, missade och körde in kuken i tvåan istället. Jag skrek till som fan, och samlaget avbröts en stund för att jag behövde gråta en skvätt. Sen fortsatte vi, vaginalt.

... jag blev tagen bakifrån av samma pojkvän. Hans mobil ringde och han svarade! Det var hans kompis som ville veta vad han skulle köpa till grillkvällen vi planerade att ha samma kväll, och vart alla skulle ses, vid vilket klockslag. Så killen fortsätter ta mig bakifrån medans han diskuterar mötesplatser och tillbehör till grillat kött, och jag låg och garvade.

Ja, sen har vi ju the infamous plastlakan-historia.
Citera
2011-02-13, 22:46
Medlem
En tjej kompis berättar:

Hon och hennes dåvarande pojkvänn hade varit på en fest. De hade kul och sedan gick de hem till hennes hus. De satte på en film och sedan så började tjejen att suga av hennes pojkvänn. Han knullade henne hårt i munnen men full som han var så skulle de ändra placering och sedan så stoppade hon kuken i munnen, trodde han. Bruden fick kuken i ögat istället och båda började as garva åt saken.

Jävligt rolig tråd måste jag säga!
Citera
2011-02-15, 17:27
Medlem
Min dåvarande flickvän var hemma hos mig, jag hade nog precis fyllt 18 tror jag. Hur som helst så hade vi gått och lagt oss sent kvällen innan och vaknade runt 11 på morgonen. Hörde hur morsan och farsan åt frukost nere i köket. Men jag och tjejen var "morgonkåta", och vi började knulla. Mitt i akten öppnar min lillebror dörren in till mitt rum och tjejen får se detta förts eftersom hon låg på rygg och såg över min axel. Hon skrek till, jag rullade åt sidan och hon drog täcket intill sig för att dölja sin nakna kropp.

Morsan och farsan undrade självklart varför hon hade skrikit
Citera
2011-02-15, 20:10
Bannlyst
En polare i ytterkant av min bekantskapskrets:

Han var på fylla med oss som vanligt, polaren får ragg o försvinner o ser inte röken av honom resten av kvällen. Vi andra festar på o efter alla har däckat på efterfesten syns polaren fortfarande inte till nånstans, vi trodde han hade fått napp. plötsligt på morgonen kommer han in vit i ansiktet, flämtande, darrande och skakande. Vi blir lite oroade och ber den bakfulle stackars saten lugna ner sig o berätta vad som hänt. Det är då vi dör. Han berättar med gråten i halsen att han fått napp med en dyngad brud som var jävligt snygg. Det blev hemma hos henne som älskogen ägde rum. För att vara mer exakt skedde det i hennes extremt lilla lägenhet som hon delar med sin chiuauha. Hon hade en sån där stor ikea säng som är hög som en taksäng för att få plats med skrivbord o skit under. På morgonen hade han vaknat tidigt och insett att tjejen inte var så satans snygg som han trodde kvällen. Hon ligger o snarkar som en död strandad val så han beslutar sig för att smita iväg utan pinsamheter. Han tar ett försiktigt hopp ner från sängen o siktar in sig på nån kudde av nåt slag som låg på golvet. Men bakfylle aset landar då på hennes satans råtta till hund som ligger o sover på kudden. Hunden, som naturligvis blir mos o dör på fläcken gör att polaren blir ett nervigt vrak... Han irrar omkring och vet inte vad han ska göra. Valen sover fortfarande... Han drar på sig kläderna och inser att han måste göra nåt åt liket. Så i fullt bakfyllerus hittar han en sko kartong som han slänger ner kadavret i.
Nu till det extrema: DUMJÄVELN TAR INTE MED SIG SKOKARTONGEN utan vid tillfället tyckte det verkade väldigt smart att gömma kartongen längst in i hennes garderob istället innan han la benen på ryggen....

Med slutet på den historien visste vi inte om vi skulle skratta eller gråta...
(efter några sekunder insåg vi att vi skulle skratta utan nån som helst medkänsla för polaren)

Han lever nu ett tillbakadraget liv på Österlen där han odlar tomater och spelar golf. Vet inte om han har hämtat sig från episoden än.
Citera
2011-02-15, 21:42
Medlem
Jag har en riktig jävel

Provkörde mina feromonparfymer och mina nya frilla på en riktig sunkklubb i den medelstora svenska stad jag bor i. I vilket fall hittar jag en blondin på dansgolvet. Riktigt fin är hon, sexigt leende. Vi sitter och hånglar vid ett bord i ett hörn. Vi blir kåtare och kåtare och helt plötsligt står vi inne på tjejtoaletten och hånglar. Hon går ner och sugar av mig medans jag sitter på golvet. Lägger mig över henne och tar henne i missoionären. Helt plötsligt flyger dörrjäveln upp och en den svettige turken som äger klubben står där och gormar. Min polare berättade sedan att någon tipsat honom om att vi knulla (trist jävel) och sen hade han vridit upp låset med ett mynt.

Han tar mig i armen likt Emil i Lönneberga blir tagen i örat och drar mig nerför trappen och förbi krogkön medans jag bara har byxorna halvt uppe. Fick mig ett par highfives av polarna sen i alla fall.
Citera
2011-02-15, 22:46
Medlem
Sha R'Taes avatar
Jag telefonsnuskade med en tjej som bodde i Falkenberg. Fick henne att onanera i en buske vid en strand (hon fick panik var tredje minut typ när det kom folk i närheten) och när hon sedan kom till Stockholm så pullade jag henne till orgasm i en väl upplyst park medan solen sken, samtidigt som vi delade en joint och hon pratade med sin mamma i telefon. Roligast var att hon såg till att bara svara sin morsa med ja och nej och det blev väldigt långutdragna "jaaaaaaaaaaa" och "neeeeeeeeeee" för att hennes flåsgnyende inte skulle vara så tydligt för mamman.
Varför hon inte bara la på förblir ett mysterium för mig.
Citera
2011-02-16, 04:35
Medlem
Divvehs avatar
Knullade en tjej i en husvagn. Hennes kille var sur för att hon umgicks med mig (Har träffat henne en gång tidigare samt snackat med hon på tlfn osv).
Han var på konsert i Stockholm.
Slutade med att tjejen skickade ett sms till honom där det stog:
"Förlåt för att jag vart så osocial, du behöver inte tjata på mig.
Jag älskar dig och skulle aldrig kunna vara otrogen mot dig.
Grattis till oss på våran 1 års dag! Älskar dig <3"
medans jag tog henne doggy.
Citera
2011-02-16, 09:36
Medlem
Avgrundsvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divveh
Knullade en tjej i en husvagn. Hennes kille var sur för att hon umgicks med mig (Har träffat henne en gång tidigare samt snackat med hon på tlfn osv).
Han var på konsert i Stockholm.
Slutade med att tjejen skickade ett sms till honom där det stog:
"Förlåt för att jag vart så osocial, du behöver inte tjata på mig.
Jag älskar dig och skulle aldrig kunna vara otrogen mot dig.
Grattis till oss på våran 1 års dag! Älskar dig <3"
medans jag tog henne doggy.

Mm det låter jävligt troligt. Fan vad du är tuff.
Citera
2011-04-21, 15:28
Medlem
qkars avatar
fick tårta slängt på mig på en fest.
Blev lack och tänkte dra hem, men flickvännen ville att jag skulle stanna, till vilket pris som helst.
Slutade med att jag satte henne i deras trädkoja, relativt synligt.
Avslutade med att high-fiva migsjälv!
Citera
2011-04-21, 15:46
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Uddaste platsen var i en liten roddbåt. Vattnet skvalade in i takt med båtens krängningar. Slutade också med att jag föll i vattnet. Jag var onykter och det ska man inte vara på sjön.
Citera
2011-04-21, 16:34
Medlem
Agda.83s avatar
Under en studentfest blev jag och min dåvarande kk (som för övrigt är min pojkvän nu) blev vi lite småpilska. Hela klassen var förstås där när vi kilade iväg för oss själva.

Bara 100 meter från huset där festen var, fanns lastbilar och lastbilssläp med tillhörnade maskinhall.
Bakom maskinhallen stog där ett lastbilssläp som vi tyckte var passande att vara på.
Ja, där drog vi igång med festmusiken dånandes i bakrunden.
Självklart var det massor med folk som började ropa på oss och undrade var vi hade tagit vägen medans vi hade vår lilla stund...

När vi var färdiga och gick tillbaka till stugan, blev vi genast konfronterade av klasskompisarna och vi blånekade självklart ^^ Vilket klasskompisarna fattade väldigt snart.

Så det slutade med att hela klassen visste vad vi hade gjort och berättade detta för våra lärare, bara för att jävlas

Skönt att allt är så lättsamt på ett internat i allafall

Det är i alla fall inte varje dag man pippar på ett lastbilsflak
Citera
2011-07-29, 07:25
Medlem
legosnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeyhell
En polare i ytterkant av min bekantskapskrets:

Han var på fylla med oss som vanligt, polaren får ragg o försvinner o ser inte röken av honom resten av kvällen. Vi andra festar på o efter alla har däckat på efterfesten syns polaren fortfarande inte till nånstans, vi trodde han hade fått napp. plötsligt på morgonen kommer han in vit i ansiktet, flämtande, darrande och skakande. Vi blir lite oroade och ber den bakfulle stackars saten lugna ner sig o berätta vad som hänt. Det är då vi dör. Han berättar med gråten i halsen att han fått napp med en dyngad brud som var jävligt snygg. Det blev hemma hos henne som älskogen ägde rum. För att vara mer exakt skedde det i hennes extremt lilla lägenhet som hon delar med sin chiuauha. Hon hade en sån där stor ikea säng som är hög som en taksäng för att få plats med skrivbord o skit under. På morgonen hade han vaknat tidigt och insett att tjejen inte var så satans snygg som han trodde kvällen. Hon ligger o snarkar som en död strandad val så han beslutar sig för att smita iväg utan pinsamheter. Han tar ett försiktigt hopp ner från sängen o siktar in sig på nån kudde av nåt slag som låg på golvet. Men bakfylle aset landar då på hennes satans råtta till hund som ligger o sover på kudden. Hunden, som naturligvis blir mos o dör på fläcken gör att polaren blir ett nervigt vrak... Han irrar omkring och vet inte vad han ska göra. Valen sover fortfarande... Han drar på sig kläderna och inser att han måste göra nåt åt liket. Så i fullt bakfyllerus hittar han en sko kartong som han slänger ner kadavret i.
Nu till det extrema: DUMJÄVELN TAR INTE MED SIG SKOKARTONGEN utan vid tillfället tyckte det verkade väldigt smart att gömma kartongen längst in i hennes garderob istället innan han la benen på ryggen....

Med slutet på den historien visste vi inte om vi skulle skratta eller gråta...
(efter några sekunder insåg vi att vi skulle skratta utan nån som helst medkänsla för polaren)

Han lever nu ett tillbakadraget liv på Österlen där han odlar tomater och spelar golf. Vet inte om han har hämtat sig från episoden än.

https://www.flashback.org/sp16627705
:/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in