2010-12-15, 10:06
Medlem
Nauthizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paranor
Jag pippade en brud som fick ett epilepsianfall en gång. Jag kan upplysa alla om att detta var måttligt roande. Jag hade ju inget aning om att hon fick såna, så jag trodde ju att hon var på väg att klappa ihop. Självklart blev jag livrädd, så jag kutade in till hennes tjejkompisrum(dom delade lägenhet) och gapade och skrek. Jag hoppas innerligt att jag slipper vara med om något liknande igen.

Hahaha, även om situationen var allvarlig så måste det sett jävligt roligt ut med en panikslagen Paranor som hoppar och skriker med snabeln i vädret.
Citera
2010-12-15, 22:57
Medlem
På en utlandsresa erbjöds jag en 18-årig tjej av en hallick mot en billig penning. Det var det skönaste samlaget hitills. Och konkurensen är stenhård. Nästa dag fick jag reda på att flickans hallick också var hennes far.
Citera
2010-12-16, 01:17
Medlem
Detta var en sensommardag och jag + 2 polare begav oss ut till en kräftskiva ena polaren hade styrt upp. Skulle finnas några brudar där så det skulle kunna bli en rolig kväll.
Men redan när vi kommer dit blir man lite besviken då det bara är två brudar i vår ålder samt en av tjejernas mor och hennes kompis (45-taggaren).
Nåja kräftskivan inleds och spriten börjar flöda... till slut så pass mycket så ena moderns kompis börjar se riktigt het ut...
kvällen fortsätter och vi ska börja röra oss ner mot vaxholms typ enda ställe om det hette kabyssen eller liknande. Vi har med oss en massa öl från kräftskivan och eftersom jag inte var allt för tät för tillfället så hamnar jag med 45-taggaren i nån buske utanför stället drickandes och pratandes.
När det helt plötsligt börjar urarta lite o vi börjar kladda på varandra, hånglar, hennes tuttar åker fram o hennes hand jobbar flitigt mellan mina ben. Vi bestämmer oss för att gå till en lite mer avskild plats då man hörde så mycket väsen dels av musiken och allt folk som gick förbi bakom buskarna osv..
Vi knatar in "runt hörnet" brevid kajkanten (om jag nu minns hur det såg ut) och hittar en trevlig parkbänk vid ett buskage där det var lite lagom belyst och inte så mycket folk i omlopp.
Jag sätter mig ner med en bira i handen och hon börjar rida av mig... Är sedan dags att byta ställning efter ett tag o hon lutar sig över parkbänken och jag bakom o börjar pumpa doggy...
Helt plötligt hör jag nåt jävla oljud och undrar vad fan det är som händer, var relativt mörkt..
Helt plötsligt lyser ett par feta strålkastare upp mot oss och ser till min fasa en stor fet vaxholmsbåt lägga till ca 200m ifrån oss på hörnet av kajen... smidig som man är så tänkte vi inte så jättemycket på det utan fortsatte en liten stund till när det till slut vågat sig några resenärer från båten mot vårat håll så vi avbryter för att nu ytterligare välja ett annat ställe längre bort..
Känner i min ficka det vibrerar o det är polare som ringer "hahahahahahaha man såg din vita röv juckandes in i den där jävla busken, går det bra eller?" -"klick*..... Så weelll.... han var nog inte den enda som såg den skulle gissa på ca 20-tal resenärer till fick bevittna min vackra röv... man fick sig en del skratt o blickar när vi vågat oss tillbaka till stället.
men halvkul kväll var det ju iaf
Citera
2011-01-11, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveis
Träffade en snubbe som var lika ostadig som jag själv på en festival för många år sedan, den tiden då jag inte var helrakad, hade en lite tofs upptill. Han gick ned på mig och hade det kalas. Upptäckte dock dagen därpå, då jag duschade, att killen hade slickat mig med tuggummi i käften vilket resulterade i en massa tuggummiklet därnere. Jag kunde inte annat är garva då jag gjorde denna upptäckt. Vilken jubelidiot.

Hahahahah , sjukaste jag läst på länge. Hur roligt som helst!!!
Citera
2011-01-12, 00:30
Medlem
cykelslangmakarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
I går så gick Efterlyst på tv, och då sitter man ju bänkad, Hasse Aro är fin och hans gropiga kinder får ju vilken man som helst att "smälta" särskillt i sina fina nya glasögon, men frågan är om inte Lef G-W Persson är snäppet vassare. När han viskar detaljer om styckmördare samtidigt som han retas med sina glasögon stoppar dom i munnen och rullar dom mellan fingrarna...

Eh va?
Citera
2011-01-12, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitterhet
Text

Hahaha, detta var nog bland det roligaste jag läst på länge. Fyfan, jag tycker synd om dig men kan inte sluta tänka på hur det kan ha sett ut.
Citera
2011-01-12, 05:16
Medlem
Infinitums avatar
Vet inte om de här händelserna klassas som sjuka men underhållande är dem säkerligen för den som är uttråkad.

Första händelsen inträffar utanför Malmö på en fest. Klockan är sent och tjejen som håller i festen har även en lilla syster som inte är hemma just då. Hur som, av någon anledning går jag in i lilla systers rum och hittar en hyffsat full tjej - jag är själv full och vi mumlar säkert om något, exakt vad minns jag inte. Det slutar med att vi strular förstås och lägger oss på lillsyrrans säng. Innan detta så hade jag stängt dörren, dock inte låst. Plötsligt kommer någon jävel in, skrattar när han ser mig ovanpå henne halvnaken, och springer sedan ut för att kalla på resten av gänget. Det slutar med att 5-6 pers står i rummet, tar bilder och ber oss sluta.

Nästa tillfälle sker under Halloween, samma plats, fast den här gången så är det tjejens bästa vän som jag råkar hamna i en situation med. Av någon anledning så går vi ut från baksidan där folk står och röker, och promenerar en bit bort. Minuter senare ligger jag på en våt mark, klädd som Jokern (med sminket och köret) blir avsugen i kylan. Vi lyckas ha samlag en kort stund innan en annan tjej på festen upptäcker oss. Därefter skiter vi i det och fortsätter festen som vanligt.

Tredje händelsen sker året efter, på midsommar, samma plats, samma tjej. Båda är fulla, igen - den här gången går vi in på toa och hon suger av mig samtidigt som jag håller för dörren. Folk står utanför och bankar. Det är väldigt lätt att ta sig in utifrån, thats why. Vi bestämmer oss för att gå hem till henne - igen låter jag henne suga av mig, dock ute medan bilar kör förbi haha. Vi drar hem till henne, av med kläderna och hoppar in i duschen. Jag snubblar så att jag ramlar i badkaret, både hon och jag blir chockade och skrattar sedan för att fortsätta strulet. Vi har sex en kort stund i duschen för att sedan fortsätta i sängen- Fyllesex = halvdant. Dagen efter vaknar jag upp av att se henne osminkad, ångest, jag tar på mig och tar första bästa bussen hem.

Utöver det så har jag varit med om avsugning på skolan, i omklädningsrummet, på klubbar och diversa toaletter av en BJ-vän.
Senast redigerad av Infinitum 2011-01-12 kl. 05:22.
Citera
2011-01-12, 13:20
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Trekant med en flickvän och en gemensam tjejkompis i kvarterets lekpark mitt i natten. Dagen efter kommer flickvännens tonårsbrorsa och tigger sovplats för att mamma och pappa var "asså helt dumma i huvet ba!". Han fick ligga i köket och gny medans vi tog en trekant till den natten.

Fan vad allt var roligt när man var yngre...

Oooh! Kom just på en rolig också:

Jag, flickvän och en tjejkompis drar hem till mig efter en fet krogrunda. De börjar nojsa i sängen medans jag däckar i kattmatsskålen på golvet. Dagen efter får jag höra att de försökt bjuda in mig rätt länge, men att jag var på ett jävla humör och mest hojtade om att "ska det vara så jävla svårt att låta mig sova för i helvete! Knulla själva om ni tycker att det är så kul!". Det där får jag fortfarande höra fast det snart är tio år sedan. Epic fail.
Citera
2011-01-14, 22:26
Medlem
okois avatar
Tack godegud har jag inte så mycket sjukt eller skämmigt att berätta om. Men att läsa era gör min fredagskväll!
Citera
2011-01-14, 23:17
Medlem
När jag var 18 o plugga i göteborg var ja o några polare ute och festa på nån krog/klubb och jag ser en skit snygg brud som verkligen rååglor på mig. jag börja leka lite svår sedan tar hon tag i mig på dansgolvet. vi snacka lite sen blev det lite strul. efter ett tag frågar hon mig om jag vill komma hem till henne. jag var den lyckligaste killen i världen trodde jag då. jag kommer hem till henne där ligger två av hennes kompisar som e helt döda. men vi sket i dom o börja knulla lite i soffan sen kollar ja lite mot dom och ja ser att dom pullar sig själva under täcket. min brud börjar garva o frågar dom om de vill va med. deras svar va: jaa fyfaan!? bästa kvällen i mitt liv, fyrkant med tre b-rudar. rätt dåliiigt!
Citera
2011-01-15, 22:03
Medlem
RoastTheToasts avatar
Min dåvarande pojkvän ville testa vibrator i röven på mig under sex och drog fram en liten sven som var rätt sliten men som funkade. Så vi körde tills jag kände att något inte stod rätt till.

Det visade sig att han hade tappat greppet av dildon med sina hala fingrar och att den nu hade letat sig djupt in i min anal. Han började panika medan jag var helt lugn och vibrerade ut på toan för att i lugn och ro krysta ut den.

Efter en timme lyckades den pluppa ut och jag kom rödrosig i ansiktet och bokstavligt talat, lättad, ut från toaletten för att mötas av en hel ambulanscrew som precis klev in genom ytterdörren. Min orolige pojkvän trodde att jag hade svimmat på toan och hade ringt SOS
Citera
2011-01-16, 10:06
Medlem
minmiins avatar
För kanske två år sedan skulle jag träffa min dåvarande KK, vi började klä av varandra då jag plötsligt inser att jag har en STOR tuss toapapper hängandes från trosorna

Denna killen hade jag regelbundet träffat under ca 2,5 års tid och kände honom väl. Okej, jag inser att min historia inte ens kommer i närheten utav allt det som många andra skrivit... Men hade det vart någon annan än just denna kille, skulle jag förmodligen börjat gråta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in