Var nere i spanien med grabbarna. Redan första dagen kom en speciell brud ner till poolen, knästövlar sillisar ja hela packetet. Hon hade mer kläder på sig i vattnet (string + nåt skit runt midjan) än när hon låg och solade. Hursomhelst lyckades jag få med henne ut. Naturligtvis kommer hon i en överdel som är så liten att pattarna ploppar ut vid något tillfälle..
Natten går å när det är dags att dra hem frågar hon om hennes polare också kan tänkas komma med. Nu begår jag ett stort misstag, full som man var, å tror att hon menar om någon av mina polare (som jag helt tappat bort) vill sätta polaren..
I taxin säger hon att hon är bi och jag inser mitt misstag, missad trekant. Min reaktion är att bara rycka på axlarna och hon blir överlycklig å säger att de flesta killar brukar vara så nojiga med sånt.
Väl i bingen får man uppleva ett riktigt porrfilmsknull, hon var nästan manisk med att dyka ner på den tappre. Ville att jag skulle slå den i ansiktet på henne å dra i håret å resten ja porrfilmer har ni sett förr..
Efter ettap 1 börjar hon tjata om sitt liv, berättar att hon e strippa, å jag hummar bara med. Då slutar hon plötsligt å säger nåt i stil med att jag är en så bra kille som verkligen lyssnar
Å utan att jag hinner reagera dyker hon ner på den igen..
Dagen efter diskar hon å drar sen, väl hemma i Sverige googlar vi naturligtvis på hennes namn. Strippa var hon allt, hade kommit till semi i någon tävling i London men ännu mer intressant var att vi hittade hennes porr sajt