2008-08-04, 22:57
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikeanen
En kväll var vi i mina föräldrars sommarstuga och helt ensamma.

Vafan gjorde hennes pappa vid dina föräldrars stuga?
Citera
2008-08-05, 00:15
Medlem
coleporters avatar
-ingenting slår offentliga herdestunder- gärna i glada vänners lag... som 18-åring drog mitt grabbgäng till en mindre ort för att slå runt och förhoppningsvis få napp...
-gick riktigt bra och med en 2 promille i pannan drog man hem en liten brunett till det sunkiga hotellrummet...
låg och körde avancerad petting när kompisarna stormar in på rummet och frågar om jag ska ha nåt att käka... försöker köpa mej tid genom att beställa en burgare och lite pommes, ...fortsätter avancera och det hela övergår till vild sex, blandat med klunkar av whiskeyn man hade på rummet-
detta resulterade i att man inte brydde sig det minsta när mina hungriga vänner äntrade rummet...
Är fortfarande mäkta stolt över min live-show, ivrigt påklappad av min fan-club, samtidigt som jag spisade pommes från hennes rygg!
Citera
2008-08-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coleporter
-ingenting slår offentliga herdestunder- gärna i glada vänners lag... som 18-åring drog mitt grabbgäng till en mindre ort för att slå runt och förhoppningsvis få napp...
-gick riktigt bra och med en 2 promille i pannan drog man hem en liten brunett till det sunkiga hotellrummet...
låg och körde avancerad petting när kompisarna stormar in på rummet och frågar om jag ska ha nåt att käka... försöker köpa mej tid genom att beställa en burgare och lite pommes, ...fortsätter avancera och det hela övergår till vild sex, blandat med klunkar av whiskeyn man hade på rummet-
detta resulterade i att man inte brydde sig det minsta när mina hungriga vänner äntrade rummet...
Är fortfarande mäkta stolt över min live-show, ivrigt påklappad av min fan-club, samtidigt som jag spisade pommes från hennes rygg!

Och jag som trodde att Chuck var min hjälte.
Citera
2008-08-05, 06:36
Medlem
mcaws avatar
Mitt bidrag:)

Var nere i spanien med grabbarna. Redan första dagen kom en speciell brud ner till poolen, knästövlar sillisar ja hela packetet. Hon hade mer kläder på sig i vattnet (string + nåt skit runt midjan) än när hon låg och solade. Hursomhelst lyckades jag få med henne ut. Naturligtvis kommer hon i en överdel som är så liten att pattarna ploppar ut vid något tillfälle..

Natten går å när det är dags att dra hem frågar hon om hennes polare också kan tänkas komma med. Nu begår jag ett stort misstag, full som man var, å tror att hon menar om någon av mina polare (som jag helt tappat bort) vill sätta polaren..

I taxin säger hon att hon är bi och jag inser mitt misstag, missad trekant. Min reaktion är att bara rycka på axlarna och hon blir överlycklig å säger att de flesta killar brukar vara så nojiga med sånt.

Väl i bingen får man uppleva ett riktigt porrfilmsknull, hon var nästan manisk med att dyka ner på den tappre. Ville att jag skulle slå den i ansiktet på henne å dra i håret å resten ja porrfilmer har ni sett förr..

Efter ettap 1 börjar hon tjata om sitt liv, berättar att hon e strippa, å jag hummar bara med. Då slutar hon plötsligt å säger nåt i stil med att jag är en så bra kille som verkligen lyssnar
Å utan att jag hinner reagera dyker hon ner på den igen..

Dagen efter diskar hon å drar sen, väl hemma i Sverige googlar vi naturligtvis på hennes namn. Strippa var hon allt, hade kommit till semi i någon tävling i London men ännu mer intressant var att vi hittade hennes porr sajt
Citera
2008-08-05, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcaw
Dagen efter diskar hon å drar sen, väl hemma i Sverige googlar vi naturligtvis på hennes namn. Strippa var hon allt, hade kommit till semi i någon tävling i London men ännu mer intressant var att vi hittade hennes porr sajt

Och vilken är det då? Hon lär inte ha något emot att du gör reklam för den här, besökare på sajten vill hon ju ha........ kom igen, spotta ur dej adressen nu.
Citera
2008-08-05, 13:56
Medlem
109740s avatar
Citat:
Var nere i spanien med grabbarna. Redan första dagen kom en speciell brud ner till poolen, knästövlar sillisar ja hela packetet. Hon hade mer kläder på sig i vattnet (string + nåt skit runt midjan) än när hon låg och solade. Hursomhelst lyckades jag få med henne ut. Naturligtvis kommer hon i en överdel som är så liten att pattarna ploppar ut vid något tillfälle..

Natten går å när det är dags att dra hem frågar hon om hennes polare också kan tänkas komma med. Nu begår jag ett stort misstag, full som man var, å tror att hon menar om någon av mina polare (som jag helt tappat bort) vill sätta polaren..

I taxin säger hon att hon är bi och jag inser mitt misstag, missad trekant. Min reaktion är att bara rycka på axlarna och hon blir överlycklig å säger att de flesta killar brukar vara så nojiga med sånt.

Väl i bingen får man uppleva ett riktigt porrfilmsknull, hon var nästan manisk med att dyka ner på den tappre. Ville att jag skulle slå den i ansiktet på henne å dra i håret å resten ja porrfilmer har ni sett förr..

Efter ettap 1 börjar hon tjata om sitt liv, berättar att hon e strippa, å jag hummar bara med. Då slutar hon plötsligt å säger nåt i stil med att jag är en så bra kille som verkligen lyssnar

Och när hade du tänkt vakna upp?

Fint nybörjarinlägg, välkommen till FB.
Citera
2008-08-05, 22:40
Medlem
mcaws avatar
googla på teela

Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Och vilken är det då? Hon lär inte ha något emot att du gör reklam för den här, besökare på sajten vill hon ju ha........ kom igen, spotta ur dej adressen nu.

Ja du kan inte adressen utantill men Teela hette hon iaf. En polare brukade leta upp sidan på förfest men slutade då jag skaffade flickvänn, som förövrigt var lite av en feminist..

Minns att det stod något i stil med "Teela is wild" på hennes sida.. Men som sagt detta var 2005 å jag vet inte hur länge man är aktiv i den branchen

Här är iaf en länk som jag hittade med hennes strip-äventyr (ser mer ut som sex enligt mig)
http://www.erotic-awards.co.uk/2004/img-teela-billie-8.shtml

Den blonda e hon...

Går med en delay på 8h så därför e svaret lite försenat, är i Kanada..
Citera
2008-08-06, 01:07
Medlem
Sotarmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canyon
Innan jag ens han komma till sans efter orgasmen började hon gasta
-fan fan vad i helvete ska du spruta där för den fläcken går aldrig bort....
Att det inte blev någon repris eller annat kanske ni förstår, men än idag kan jag skratta gott år det.

Än idag vet jag inte vad som hände med den fläcken, kanske farsan hennes fick tapetsera om eller så finns fläcken kvar där än idag......

Du kan tala om för dig att hon har all rätt att bli förbannad. Läs om sperman på min vägg i följande tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=662525

I övrigt. TACK för alla underbara historier. Skrattar så jag sprutar ner väggen.
Citera
2008-08-06, 08:06
Medlem
DiviCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
Dessa två roliga/skämmiga sexäventyr hände mig för ca 15 år sedan....

1. Hade varit ute och ölat på stadens vattenhål och lyckats ragga upp en donna. Men på vägen hem har vi lite bråttom så vi börjar sexakten redan i hissen. Hon ligger ner på golvet i hissen och jag full som ett ägg ska trycka in kuken i fittan... -Men satan va torr hon var! Jätteont gjorde det och sand i fittan hade hon... först tittar jag på henne och hon ser jätterädd ut, sen tittar jag ner för att se på denna sandfitta. Då ser jag till min fasa att jag pressar kuken mot hissgolvet mellan hennes stjärthalvor! Jävlar vilken smärta!

2. En liknande grej några månader senare. Samma situation... öla, donna hem till lyan... men nu är vi i soffan. Hon gör en hastigrörelse så att snasen ramlar ut. Kåt som fan hinner jag inte tänka så mycket utan kör på. Efter 10-15 sekunder frågar hon mig om det är skönt? -Jo, fan. Är det bra för dig? -Nej, men om du stoppar in den i fittan blir det bra för mig också.
Jag ligger och knullar mellan soffans dynor!!! Men vafan...

Jag ska se om jag kommer ihåg någon annan....

haha, klockrena.. Känner igen mig i situationen :P fast utan smärtan.. Hamnade mellan brudens lår när jag skedade med henne bakifrån och inte märkte att den slank ur ^^
Citera
2008-08-06, 08:17
Medlem
DiviCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Var på jeepträff och efter massa sprit erkände en polare att han aldrig slickat mus och undrade hur det var! Lite mer sprit senare hade vi övertalat en av tjejerna (ful som stryk) att göra grabben en tjänst, win win situation typ.

De gick in i ett av tälten och vi hör henne gny för att till slut komma.
Polarn kommer ut.. Hur var det? frågade vi.... Äckligt, det där gör jag aldrig om. När vi såg honom förstod vi varför, han var röd runt hela munnen. Tydligen hade hon mens. Tänk er 30-40 personer ligga och asgarva runt campen.

Numera går han under namnet Kapten Rödskägg!

Äh vadå.. Redwings har man ju varit med i länge
Citera
2008-08-06, 21:44
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
Vafan gjorde hennes pappa vid dina föräldrars stuga?

Hahaha!! Kelso says : "BURN!"
Citera
2008-08-07, 00:34
Medlem
båtflyktings avatar
Citat:

Namnet på ludret skulle ju inte skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in