Fan vad vidrig tråden blev nu

Dags att köra en ny story..
Det här hände i Grekland vid 20 års ålder efter jag separerat med en ungdomskärlek. Nu skulle tappad tid och förlorade lägringar tas igen och det med råge. Så var planen iallafall. Men som ni alla vet så blir det sällan som man tänkt sig. Efter att vi checkat in på hotellet på kvällen så går vi ut på balkongen för att tömma några pilsner innan vi skulle göra stans alla vackra skönheter darriga i pantalongerna.
Mellan alla balkonger är det galler, man ser således grannarna men att klättra över var stört omöjligt. Hur som helst så bodde det en mor och dotter som grannar och vi började småprata lite. Dottern var blott 17 år med ett ansikte endast en grekisk poet kan beskriva. Hennes sjöko till mor var en riktigt bevakande best. Hon gjorde väldigt klart för oss att dottern var off limit, a bigg nono. Om vi ens försökte något skulle hon slita bollarna av oss och vi trodde faktiskt på henne. Nåväl, isen var bruten.
Jag och min polare drar på disco. Jag märker snabbt att jag är alldeles för onykter för att ens hoppas kunna få ett ragg så jag snubblar hemåt. Väl hemma går jag ut på balkongen då rummet är en bastu och vad skådar jag om inte dottern som ligger på balkongen av samma anledning. Vi börjar prata och flirta. Då och då kommer hennes mor ut och checkar status. Efter två ytterligare kvällar har jag kärat ner mig i fanskapet och börjar komma hem tidigare för min nyfunna ros. Efter dessa kvällar förstår jag att dottern knappast är så oskuldsfull som hennes mor verkar tro och påtala.
I slutet av veckan när jag kommer hem och gått ut på balkongen får jag reda på att modern är stenfull och sover som en gris. De ska dessutom åka hem dagen efter så jag och dottern börjar hångla genom gallret. Hela veckan har jag gått och laddat på denna skönhet, spanat på henne i bikini och om det ska erkännas fantiserat om sexet när jag dragit en trumpet. Vår lek blir mer och mer avancerad och tillslut så är vi nakna. Vi hör alla glada och partysugna ljud nerifrån gatan och det hela gör det mer än spännande med tanke på modern som med all sannolikhet skulle döda mig om hon vaknade samt alla som kan titta på från hotellet tvärs över gatan.
Till slut penetrerar jag henne genom öppningarna i gallret bakifrån. Med sina händer håller hon i gallret och jag har en hand över hennes mun då hon låter lite väl mycket för att det ska vara gynnsamt för min hälsa. Vi hade sex 3 gånger den natten i alla möjliga och omöjliga ställningar som över huvud taget är möjligt med tanke på barriären mellan våra balkonger. En gubbe ser jag sitter och runkar på en balkong på andra sidan gatan. Jag gör självklart V-tecken och börjar få svårt att hålla mig för skratt. Hela situationen känns sjuk men dottern var fantastisk.
Vi skiljs åt där och då den natten båda helt utmattade och jag har aldrig mött henne igen. Jag fick hennes telefonnummer men det slarvade jag bort i fyllans dimmor. Lika väl var väl det... För mina bollar har jag kvar och mer knulla blev det den följande veckan.