2009-04-05, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Okej, det här är kanske inte så äventyrligt men tillräckligt knasigt för att passa i den här tråden.

Jag och min dåvarande sambo hade en klassisk myskväll hemma. Vi hade lagat riktigt god mat och delat på en flaska vin. Det hela ledde förstås så småningom till sexande. Trevligt värre.

Just när det börjar bli riktigt skönt för mig drar han sig ur mig, tittar på klockan och säger "Oj nu missar jag fotbollen." Varpå han tar på sig en tröja och rusar ut i vardagsrummet med de tröstande orden "så skönt var det väl ändå inte". När jag blev sur (för det blev jag!) försvarade han sig med att han på förmiddagen nämnt att det var fotboll klockan 20.00 och att myskvällen måste vara slut då.

Detta rörde sig alltså om en kvalmatch till VM. Hade Sverige varit i VM-final eller hans favoritlag varit på väg att vinna sin liga, hade jag kanske haft viss förståelse, men inte för en simpel kvalmatch

Nej, vi är inte ett par i dag.

Simpel kvalmatch?
Typiskt tjejjigt att inte begripa hur viktigt fotboll är. Sex kan man ju ha alla andra dagar.
Rätt agerat av killen, hade gjort samma sak.
Senast redigerad av 123powa 2009-04-05 kl. 07:02. Anledning: Stavar som en kråka.
Citera
2009-04-10, 09:22
Bannlyst
Sommarlovet 2002 jag var 17 år.

Inget sex men en avsugning mitt i natten på en parkbänk utanför domkyrkan i Västerås.

Tjejen var 24 år vid det tillfället och hette Annika hon var gravid men det sjukaste var att hon var gift, det fick jag reda på dagen efter, visste inte om jag skulle skratta åt det eller skämmas.

Efter den natten så hördes vi inte av något mer, och hon flyttade upp till Skellefteå igen.

Så Annika om du läser detta, hör av dig vore väl kul o göra om det igen. / J
Citera
2009-04-10, 09:40
Medlem
The Masters avatar
4 händelser har satt sina sexuella spår i mig.

Först har vi bruden jag raggade upp på heta linjen, vi hade ingenstans att vara så vi drog till en byggbarack där hon gav mig en underbar avsugning. Inte ofta man blir avsugen i en byggbarack.

Nummer 2 är en tjej som jag stötte på i stockholm, hon ville att jag skulle bränna henne på fittan med en cigg, när jag nekade ville hon att jag skulle skära henne på insidan av låren. Vart inget mer sexande med den tjejen...

Nummer 3 var en tjej som var 6 år äldre som min vän var nyblivet tillsammans med. Han var tvungen att dra hem men hon ville dra vidare och festa, så vi drog hem till mig där hon lugnt smeker mig på rumpan och säger: " Du har sån sexig rumpa, får jag suga av dig?. Om du vill så har jag kondom om du vill knulla mig också". Man tackade ju inte nej till det direkt..

Nummer 4 var en trekant jag hade med polaren och hans tjej, hon var överjävligt kåt, drog på henne och sprutade henne i munnen då hon låg på soffan, senare i sängen börjar hon massera min kuk samtidigt som hennes kille kör över henne och hon viskar i mitt öra: "Ta mig i arslet".

Vad säger man om dessa kvinnor, man har aldrig haft tråkigt iaf.
Citera
2009-04-10, 10:09
Medlem
matrix2005s avatar
Red eye

Sprutar en servitris (rättare sagt diskplockare) i ögat på en krog så att hon i två timmar fram till stängningsdags går omkring med ett rött och svullet öga.

Hon sög dock bra och hade fått merskam så vi fortsatte vidare aktiviteter hemma efter hennes pass. Tanken på att hon gick omkring och blinkade med sitt röda öga och klagade på att det sved morgonen efter ger mig fortfarande ett leende. Därför tjejer; svälj när ni är på jobbet!
Citera
2009-04-12, 20:10
Medlem
Alladins avatar
The Master: Inga tankar om lojalitet när du drar över polarens nya tjej?
Citera
2009-04-13, 00:47
Medlem
mollipects avatar
Haha, härlig tråd.

Detta utspelade sig i torsdags, jag och min kompis som just slagit vad om att ha en sexfri månad, med ETT frikort, står utanför krogen vid stängning.
Vi träffar en vän till honom, en jävligt rolig & snygg kille, som jag gick hem med för kanske 1½ år sedan, då det bara blev lite hångel och sedan att däcka. Vet ej om han minns mig från det, jag stack innan han vaknade.
I alla fall så står vi och pratar och har jävligt trevligt, jag frågar min kompis om det är okej att jag tar mitt frikort (tre timmar efter vadslagningen..) som går med på det.
Tände mest på att han precis har min sorts humor då han längtat efter "en jävla subba att bara puckla på och faaaan visa vem det är som bestämmer!!1"

Fixar svarttaxi till hans föräldrahem där han för tillfället bor, han får lite ångest av att föräldrarna är där så vi ringer en taxi för att ta in på hotell då det vore "SÅ KLASSISKT, YES!". (Detta är världens småstad där hotell inte är första tanken ens om man blev utelåst, inte hade några vänner och var stenrik)
I taxin försöker vi bjuda med chauffören, och det värsta är nog att jag, trots att det var på skoj, säkert hade ställt upp. Vi var båda extremt duktiga trots överförfriskning på att hålla masken och jag lovade dyrt och heligt ragget att inte säga något till hans "fru".

Jag propsade på ett dubbelrum och väl inne, det tog fan fem minuter fummel med kortet att få upp dörren, så frågade jag vilken säng han ville ha, hehe. Hade vart gött om jag faktiskt hade brett ut mig över en och bara däckat.
Minnet sviktar lite så det är svårt med detaljer, men jag lät honom ta den i tvåan och han sa efteråt att ingen låtit honom göra det innan, kände mig lite som moder teresa!!
Han är även den enda killen som jag har kommit med.
Han var bra på alla plan, kändes ju fint att för en gångs skull dra med mig någon vettig.

Efter att ha läst igenom nästa hela "Hur svinig är du mot din partner?-tråden" så var jag tvungen att göra en high five efteråt, då det var det enda jag spontant kunde minnas. Kände verkligen att jag ville passa på då jag kommer att gå utan en månad nu, men vadfan. Ska förbereda mig till nästa gång!

Är fortfarande lite öm btw, min andra gång i tvåan ehe.
Men det är ett fint minne, det svider att jag inte förevigade det med kameran som hela tiden låg en meter ifrån.
Citera
2009-04-13, 07:31
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
The Master: Inga tankar om lojalitet när du drar över polarens nya tjej?
Vi hade ett par dagar senare en 3kant med henne, så vad var egentligen problemet? Detta var många år sedan, man var ung och kåt. Nu skulle jag aldrig göra sånt. Men han vart införstådd med att jag hade knullat henne och sade att det var helt ok, så man kan ju kanske fråga sig hur mycket han egentligen brydde sig.
Citera
2009-04-13, 09:40
Medlem
HasHBricKs avatar
The Master: Bruden i nummer fyra, hon verkar som en perfekt brud för mig. Deras förhållande höll för övrigt inte speciellt länge, väl?
Citera
2009-04-13, 13:22
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasHBricK
The Master: Bruden i nummer fyra, hon verkar som en perfekt brud för mig. Deras förhållande höll för övrigt inte speciellt länge, väl?
Nej deras förhållande var inte speciellt bra från början, hon var mer en frigjord tjej samt gillade att snorta kokain vilket han var emot.
Citera
2009-04-13, 13:38
Medlem
Smög in på grönalund en natt, lyckades undvika kamerorna genom att ta reda på var dom satt under dagen då vi var där, jag och tjejen knullade i en av bergochdal-bane vagnarna (har inte åkt den sen dess)
Citera
2009-04-13, 15:43
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorang
Smög in på grönalund en natt, lyckades undvika kamerorna genom att ta reda på var dom satt under dagen då vi var där, jag och tjejen knullade i en av bergochdal-bane vagnarna (har inte åkt den sen dess)

Tjejen eller berg&dalbanan?

Citera
2009-04-13, 20:01
Medlem
lunkiis avatar
Jag var 15 och festade vid en sjö. Träffade en tjej som jag strulade med som sedan frågade om skjuts hem, jag hade moppe. Dum som ja var sa ja självklart. Var rätt full men var kåt och hoppades på att få knulla. På väg hem till henne börjar hon smeka min kuk och öppnar byxorna, ja vänder mig om lite försiktigt och börjar pulla henne med min vänstra hand. Hon blev sjukt våt.
Vi stannade vid en vändhållplats och och ja tog av henne kläderna, själv hade jag allting på mig, bara gylfen öppen så kuken kom ut, vi knullade i 20 min kanske. Sen kommer en bil när hon rider mig med ryggen emot mig. Hon vart skit skraj och höll för brösten och bilen vände och åkte bort igen, hon ville klä på sig och åka hem men jag ville knulla klart(jag var ju oskuld och fylle kåt). Hon gick med på det och vi fortsatte tills ja var redo att komma. Jag kom på hennes bröst. Sen åkte vi hem till henne och knullade igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in