Jag drar det första jag kommer på..
Jag var hemma hos en tjej för några år sedan och så satt vi uppe på hennes systers rum. Så låg vi där och pratade om allt och inget, medans vi båda började bli lite sugna så såg hon att det hängde ett par handklovar på väggen som "prydnad" (

). så hon tog ner dom..
Satte dom kring mina handleder och runt en slags pinne i sängen.
Så jag låg där naken, med händerna fast i sängen.
Hon börjar kittla mig och sen efter ett tag, för hon hade spänt åt dom ganska hårt, så ber jag henne att ta av dom.
Då märker vi att det inte finns någon nyckel...
Så där ligger jag, i hennes syrras säng, naken, med handklovar!
Klockan var ungefär halv 2 på natten och hon börjar ivrigt leta efter nyckeln, men hon hittar ingenting!
Tillslut så fattar vi att vi verkligen måste få upp skiten på något sätt. Så hon börjar försöka lirka upp det med en nål
Det går såklart inte.
Tillslut så blir hon tvungen att gå och VÄCKA sina föräldrar och fråga om dom vet var nyckeln är.. Jag hörde allting för att dörren var öppen, dom frågar såklart vad hon ska med nyckeln till handklovarna till, hon bortförklarar det hela och går därifrån. Medans det här händer ligger jag fortfarande i naken på övervåningen i hennes syrras säng. Så hennes föräldrar börjar undra vad hon och jag ska med handklovar till

och följer med henne upp.
Jag kände hur hjärtat började slå 1000 slag i minuten när jag hörde fler än en persons steg i trappan. Så kommer dom igenom dörren och där ligger jag.
Båda två vänder bort ansiktet och skriker till av att dom är så chockade.
Hennes mamma lägger täcket över nederdelen av min kropp och jag ligger där medans hon försökte lirka upp låset med en hårnål eller liknande.
Tillslut så blir dom tvugna att ringa hennes syrra och fråga efter nyckeln, då visar det sig att det inte finns någon!
och där ligger jag, har ont som fan i händerna av dom där handklovarna.
Hennes farsa stirrar på mig med en blick som bara säger "dö."
i alla fall så kom dom på att hennes andra syrra hade ett par likadana (handklovar alltså) så dom går ut i hennes stuga och letar efter dom. Men förgäves. Då blir dom tvugna att RINGA hennes syrra och fråga vart dom är.
Såklart frågar hon vad dom ska med handklovar klockan 3 på natten till, dom berättar allting och hennes syrra var på fest vid tillfället, så hon blir tvungen att åka därifrån för att komma hem och hitta nyckeln åt oss, det var inte pratglatt under tiden. Men efter att ha suttit där med dom allihop kring sängen en halvtimme senare, så kommer hon hem. Dom hittar nyckeln ganska fort och låser upp, jag blir fri och lägger mig under täcket på en madrass liggandes på golvet. Jag sov inte mycket den natten
och frukosten därpå var inte det härligaste det heller.