2007-11-26, 20:43
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framochtillbaka
Sjukt rolig Själv har jag bara varit med om att bli nästintill knockad.

Men berätta din story dåda..
Citera
2007-11-26, 21:28
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Lika sann som den här http://www.youtube.com/watch?v=aikg6OP3jwU ?

Men du förstår ju att videon är inspirerad av killens historia
Citera
2007-11-26, 21:44
Medlem
Micke54s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

En till:

Samma sak nästan. Om en kille som kallas Hästen som också är härifrån. Inte för hans kuk utan för han ser ut som en häst och är helt jävla körd i huvudet. Han gjorde en dam sällskap hem en utekväll och "sov över".
När han vaknade dagen efter, saknades hans kläder. Han letade och letade, och blev argare och argare eftersom han trodde att tjejen snott hans kläder. Så han sket i en plastpåse, stack flera hål med en kniv och svingade runt påsen med skit utskvättandes från den i hela köket.
Helt plötsligt kommer tjejen in, bärandes på hans kläder och frågar vad fan han håller på med. Han svarar likadant, undrandes vart fan hon varit.
-Tvättar dina kläder, sa tjejen.

Haha ja historien är ju rolig men en skröna.. eller till och med en reklamfilm för säkerhetsdörrar,men du känner ju henne till 100% så hon fick bra pröjs för filmiden sen då kanske
Filmen snurrar ju hejvilt på funwall på facebook
Citera
2007-12-17, 21:00
Bannlyst
Jag drar det första jag kommer på..

Jag var hemma hos en tjej för några år sedan och så satt vi uppe på hennes systers rum. Så låg vi där och pratade om allt och inget, medans vi båda började bli lite sugna så såg hon att det hängde ett par handklovar på väggen som "prydnad" (). så hon tog ner dom..
Satte dom kring mina handleder och runt en slags pinne i sängen.
Så jag låg där naken, med händerna fast i sängen.
Hon börjar kittla mig och sen efter ett tag, för hon hade spänt åt dom ganska hårt, så ber jag henne att ta av dom.
Då märker vi att det inte finns någon nyckel...
Så där ligger jag, i hennes syrras säng, naken, med handklovar!
Klockan var ungefär halv 2 på natten och hon börjar ivrigt leta efter nyckeln, men hon hittar ingenting!
Tillslut så fattar vi att vi verkligen måste få upp skiten på något sätt. Så hon börjar försöka lirka upp det med en nål
Det går såklart inte.
Tillslut så blir hon tvungen att gå och VÄCKA sina föräldrar och fråga om dom vet var nyckeln är.. Jag hörde allting för att dörren var öppen, dom frågar såklart vad hon ska med nyckeln till handklovarna till, hon bortförklarar det hela och går därifrån. Medans det här händer ligger jag fortfarande i naken på övervåningen i hennes syrras säng. Så hennes föräldrar börjar undra vad hon och jag ska med handklovar till och följer med henne upp.
Jag kände hur hjärtat började slå 1000 slag i minuten när jag hörde fler än en persons steg i trappan. Så kommer dom igenom dörren och där ligger jag.
Båda två vänder bort ansiktet och skriker till av att dom är så chockade.
Hennes mamma lägger täcket över nederdelen av min kropp och jag ligger där medans hon försökte lirka upp låset med en hårnål eller liknande.
Tillslut så blir dom tvugna att ringa hennes syrra och fråga efter nyckeln, då visar det sig att det inte finns någon!
och där ligger jag, har ont som fan i händerna av dom där handklovarna.
Hennes farsa stirrar på mig med en blick som bara säger "dö."
i alla fall så kom dom på att hennes andra syrra hade ett par likadana (handklovar alltså) så dom går ut i hennes stuga och letar efter dom. Men förgäves. Då blir dom tvugna att RINGA hennes syrra och fråga vart dom är.
Såklart frågar hon vad dom ska med handklovar klockan 3 på natten till, dom berättar allting och hennes syrra var på fest vid tillfället, så hon blir tvungen att åka därifrån för att komma hem och hitta nyckeln åt oss, det var inte pratglatt under tiden. Men efter att ha suttit där med dom allihop kring sängen en halvtimme senare, så kommer hon hem. Dom hittar nyckeln ganska fort och låser upp, jag blir fri och lägger mig under täcket på en madrass liggandes på golvet. Jag sov inte mycket den natten
och frukosten därpå var inte det härligaste det heller.
Citera
2007-12-17, 21:50
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olldon
Jag drar det första jag kommer på..

Jag var hemma hos en tjej för några år sedan och så satt vi uppe på hennes systers rum. Så låg vi där och pratade om allt och inget, medans vi båda började bli lite sugna så såg hon att det hängde ett par handklovar på väggen som "prydnad" (). så hon tog ner dom..
Satte dom kring mina handleder och runt en slags pinne i sängen.
Så jag låg där naken, med händerna fast i sängen.
Hon börjar kittla mig och sen efter ett tag, för hon hade spänt åt dom ganska hårt, så ber jag henne att ta av dom.
Då märker vi att det inte finns någon nyckel...
Så där ligger jag, i hennes syrras säng, naken, med handklovar!
Klockan var ungefär halv 2 på natten och hon börjar ivrigt leta efter nyckeln, men hon hittar ingenting!
Tillslut så fattar vi att vi verkligen måste få upp skiten på något sätt. Så hon börjar försöka lirka upp det med en nål
Det går såklart inte.
Tillslut så blir hon tvungen att gå och VÄCKA sina föräldrar och fråga om dom vet var nyckeln är.. Jag hörde allting för att dörren var öppen, dom frågar såklart vad hon ska med nyckeln till handklovarna till, hon bortförklarar det hela och går därifrån. Medans det här händer ligger jag fortfarande i naken på övervåningen i hennes syrras säng. Så hennes föräldrar börjar undra vad hon och jag ska med handklovar till och följer med henne upp.
Jag kände hur hjärtat började slå 1000 slag i minuten när jag hörde fler än en persons steg i trappan. Så kommer dom igenom dörren och där ligger jag.
Båda två vänder bort ansiktet och skriker till av att dom är så chockade.
Hennes mamma lägger täcket över nederdelen av min kropp och jag ligger där medans hon försökte lirka upp låset med en hårnål eller liknande.
Tillslut så blir dom tvugna att ringa hennes syrra och fråga efter nyckeln, då visar det sig att det inte finns någon!
och där ligger jag, har ont som fan i händerna av dom där handklovarna.
Hennes farsa stirrar på mig med en blick som bara säger "dö."
i alla fall så kom dom på att hennes andra syrra hade ett par likadana (handklovar alltså) så dom går ut i hennes stuga och letar efter dom. Men förgäves. Då blir dom tvugna att RINGA hennes syrra och fråga vart dom är.
Såklart frågar hon vad dom ska med handklovar klockan 3 på natten till, dom berättar allting och hennes syrra var på fest vid tillfället, så hon blir tvungen att åka därifrån för att komma hem och hitta nyckeln åt oss, det var inte pratglatt under tiden. Men efter att ha suttit där med dom allihop kring sängen en halvtimme senare, så kommer hon hem. Dom hittar nyckeln ganska fort och låser upp, jag blir fri och lägger mig under täcket på en madrass liggandes på golvet. Jag sov inte mycket den natten
och frukosten därpå var inte det härligaste det heller.

Fick du något av tjejen då? Någonsin alltså?
Citera
2007-12-17, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Fick du något av tjejen då? Någonsin alltså?
Ja det är klart
Citera
2007-12-17, 22:20
Medlem
Fanjunkarens avatar
Hahah, många sköna historier

Hm, måste tänka efter om jag har någon extrem, men såhär på rak hand kan jag berätta en. Hade chattat med en trevlig donna på nätet, hon hade G-kupa(!) och såg allmänt fräsch ut. Bestämde oss för att ses och det skulle ske efter vi båda hade varit ute med respektive kompisgäng. Nåväl, vi ses inne i stan och tar en charmerande nattbusstur hem till mig.

Väl hemma så hånglar vi lite smått och pratar om vad som tänder oss och allmänt uppkåtande samtalsämnen. Hon berättar då att hon njuter av att bli dominerad. Jag som är full som ett ägg fattar först ingenting, men efter hon förklarat "ja du säger vad jag ska göra och jag protesterar inte!" så greppar jag det hela lite smått. Det börjar med att jag bestämmer att hon ska suga av mig medan jag borstar tänderna, just bara för att man kan säga att man fått ett blåsjobb när man gör det. Det går lite halvt sådär, börjar jucka litegranna och råkar dunka in hennes huvud i handfatet ganska hårt. Tror det blev nån gag-reflex också men inget kom. Jag räddar situationen och vi fortsätter i sängen.

Väl där så fortsätter hon avsugningen och jag får då den briljanta idén att hon ska sjunga medan hon har kuken i munnen (tror jag såg det i nån porrfilm). Hon låter hysteriskt kul och dreglar samtidigt ner kuken nåt oerhört mycket. Jag garvar så mycket att jag tror hjärtat stannar. Hela tiden tänker jag "men nu måste hon väl ändå tröttna?". Men icke, vi fortsätter, tar lite snuskbilder(raderade sen länge så fråga inte ens) och annat och sen lämnar hon området kl. 10 morgonen efter.

Edit, tog in lite radbrytningar.
Citera
2007-12-18, 03:27
Medlem
Al Gores avatar
[quote=skippyy]Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.(/QUOTE]

Ryktet går: http://www.snabbstart.com/film/229ad5a548
Citera
2007-12-21, 12:21
Medlem
Jag gjorde en gång en grej som jag fortfarande kan bli helt kall av skam när jag tänker på. Det var i min lite vildare ungdomstid, då jag och polarna var ute och söp och levde rövare helgerna i ända. Min bästa polare umgicks under denna tid med en riktig liten slampa, som var helt galen i sängen. En kväll när jag och min polare varit ute och festat hookade vi upp med hans slampa och en grymt snygg kompis till henne. Taxi hem till min lilla ungkarlsetta där vi söp ännu mer. Efter en stund bestämde sig min polare och slampan för att börja göka i min säng. Gruppeknull stod för dörren, men tjejens kompis ville hellre sova. Jag sög lite på tjejens tutte medan kompisen tryckte henne, men sedan somnade jag ifrån det hela. Så djävla dumt, men det är en annan historia.
Nåväl, så småningom vaknar jag och är typ fortfarande full. Kompisen och hans tjej börjar morgonknulla. I soffan sitter tjejens kompis. Vi utbyter menande blickar och jag får för mig att hon blir lika kåt på det som försigår som jag. Innan hon hinner reagera har jag dragit av mig kallingarna och viftar med min kuk i hennes ansikte.
Men jag hade så klart helt missbedömt situationen. Jag kan fortfarande minnas hennes chockade ansiktsuttryck innan hon började skrika och gorma om vilket perverst djävla äckel jag var. Hon lämnade lägenheten illa kvickt under hotelser om att hon skulle berätta för sin kille så att han skulle misshandla mig sönder och samman. Kvar stod jag med skammen, en slak balle och tjejens kompis som blev bara aningens mindre rasande på mig när jag försökte förklara vad som hänt.
Citera
2007-12-21, 12:35
Medlem
H.E.L.s avatar
trevliga berättelser. hag har en riktigt skamlig som innefattar gruppknull, på en sunkig svartklubb i Bangkok. 3 killar, 1 hora och en ladyboy(helt opererad).
Citera
2007-12-21, 19:44
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
trevliga berättelser. hag har en riktigt skamlig som innefattar gruppknull, på en sunkig svartklubb i Bangkok. 3 killar, 1 hora och en ladyboy(helt opererad).

You know we want details..
Citera
2007-12-21, 21:43
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Du lovade ju att aldrig berätta om den där kvällen.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in